Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 11.10.2016 10:06
thriller2 píše:Mě jo, lepší než nepořizovat nic. Protože co si budeme povídat, alternativou k dalším vanám je příštích deset let nic. Vozovej park měl bejt už dávno až na pár posilových linek zcela nízkopodlažní, takže vany jedině vítám. Až vodejdou poslední vysokopodlažní krámy (pardon), tak ty vany ještě udělaj spoustu dobrý práce na nočních.
Osobně radši nepořídit nic než wany...
Navíc i díky povaze tram provozu v Praze v něm sola prostě místo nemají... Že si to šotouši obháji tabulkama je ve věc druhá...
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 11.10.2016 5:47
thriller2 píše:...tak ty vany ještě udělaj spoustu dobrý práce na nočních.
No nevím, kdykoli jsem měl Wanu na noční, tak jsem z toho vždycky byl děsně nadšenej.
A hrozil se toho, že mi tam sebou nějakej opilec švihne a rozbije si kokos o schody. Případně se z nich skutálí a rozbije si ho o něco jinýho. Pár takovejch případů už jsem měl (naštěstí z toho nikdy nic nebylo). Dokonce mi jeden chtěl rozbít držku za to, že jsem to prej udělal schválně, ale nakonec ho přeprala gravitace, mě stačilo jenom uhnout a další nakládačku mu dal klandr na zastávce a chodník...
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 10.10.2016 21:48
Mě jo, lepší než nepořizovat nic. Protože co si budeme povídat, alternativou k dalším vanám je příštích deset let nic. Vozovej park měl bejt už dávno až na pár posilových linek zcela nízkopodlažní, takže vany jedině vítám. Až vodejdou poslední vysokopodlažní krámy (pardon), tak ty vany ještě udělaj spoustu dobrý práce na nočních.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 10.10.2016 20:36
thriller2 píše:Jasně, ale to zabere nějaký čas a hlavně peníze. Takže než k tomu dojde, tak se zatím nemusíme stresovat, když tu máme vany.
Dělat kvůli tomu dalších x wan mi ale nepřijde jako řešení...
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 10.10.2016 20:15
Karosák píše:Pro EVO platily nejen potkavačky, ale i několik zakázaných míst, kde drhla velmi nízkou plentou na čelech a dále pak místa s nutností sklápět levé zrcátko.
Ta místa však byla sjízdná manipulačně a byla to prakticky jen Královka.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 10.10.2016 18:24
Pro EVO platily nejen potkavačky, ale i několik zakázaných míst, kde drhla velmi nízkou plentou na čelech a dále pak místa s nutností sklápět levé zrcátko.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 10.10.2016 16:48
Jasně, ale to zabere nějaký čas a hlavně peníze. Takže než k tomu dojde, tak se zatím nemusíme stresovat, když tu máme vany.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 10.10.2016 15:58
thriller2 píše:Podle mě lepší potkávačka pro pár sólíček než nemožnost odstavovat nové těžké np tramvaje ve strašnicích a žižkově..
Podle mě lepší tyhle vozovny rekonstruovat tak jako ty ostatní, než tím zdůvodňovat nutnost pořizování méně perspektivních vozů.
-
parrot
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 25.9.2013 16:26
Příspěvek
od parrot » 10.10.2016 15:49
Pro EVO1 taky platily potkávačky, ne? Jak je na tom vlastně s nadbíháním v obloucích Vario?
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 10.10.2016 15:23
Podle mě lepší potkávačka pro pár sólíček než nemožnost odstavovat nové těžké np tramvaje ve strašnicích a žižkově..
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 10.10.2016 9:28
Otázka je zda opravdu potřebujeme 1T tramvaj do pražské sítě!
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 10.10.2016 9:28
Navíc i kačen přibývá, že.
A potkávaček je už jenom pár a nejhorší potkávačka u Národního divadla byla zkrácena, takže je teď perfektně přehledná a nedělá žádné problémy.
9001 píše:Otázka je zda opravdu potřebujeme 1T tramvaj do pražské sítě!
Což je ovšem otázka, která vůbec nesouvisí s výtkami na barvu, design a potkávačky.
Naposledy upravil(a)
von Špilberk dne 10.10.2016 9:33, celkem upraveno 2 x.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 10.10.2016 9:22
slonik píše:A ještě to má ty potkávačky, krám nad krám......... Ale co už, když nikdo není schopen vyrobit použitelnou 1T np tramvaj...
takže použitelná NP 1T TRAM musí být bez tzv. potkávaček, když kačeny s potkávačkami tu budou ještě pěknou řádku let
-
slonik
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 02.12.2008 16:15
- Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54
Příspěvek
od slonik » 10.10.2016 9:18
A ještě to má ty potkávačky, krám nad krám. Červenou má ale DP jinak všude stejnou, sice se k ní sem tam přimotá bílá, někdy žlutá, krémová, černá, šedivá, ale kromě wan je červená vždycky stejná. Ale co už, když nikdo není schopen vyrobit použitelnou 1T np tramvaj...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 10.10.2016 8:14
Jiná barva wany je taky pro odlišení typu kvůli potkávačkám. Nezapomínejte na to.
pawel píše:jakýkoli korporátní design.
DPP má korporátních designů X, takže o jeden víc nehraje roli.