T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 01.1.2017 1:08

MM: Ono i z SA to není nikam moc daleko...

Jak napsal fricoolinek2. Wana je vlastně R.P a ještě s "ksichtem Kardous"... To není jako před 20 lety držet zásobu dílů na SU, M, KT na jedné vozovně...

Když už se tu nakously opět wany. Jak to vypadá s akci R.PV do kopru? Budou další wany?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.1.2017 0:31

fricoolinek2 píše:.............

Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA

........
já tvrdím, to co před přesunem wan z VO do SA
chápu umístění tak malého počtu vlaků stejného typu v jediné vozovně, ale mělo by to být v té se "strategickou" polohou = ŽI s poměrně krátkým dojezdem:
1.) na ul. Vinohradskou/Černokosteleckou = l.13, 15 (a v její druhé konečné Kotlářka 1/2 -l.15 je jen o 4 min. s delší jízdní dobou mezi konečnými než l.21- wan přejíždějících na/po špičce PD na/z l.21, v poledním sedle ty NP vozy obou linek jen na l.15 - raději ať zatáhnou ty s tzv. standartní podlahou, a to logicky do MO = proti přejíždějícím NP z l.21) + mimo PD 7+7
2.) na Palmovku = mimo PD 6, 14
3.) na křižovatku Lazarská (po l.9, jejíž jízdní řády by mohly být uvedeny v úseku Voz.ŽI - Lazarská jako souhrné s posilovými spoji l.2, které by byly označeny poznámkou a v jejích vysvětlivkách uveden konec na trase l.9 + DC skutečná cílová zastávka = Nádr.Braník/Sídl.Petřiny) = cca střed trasy l.2

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 31.12.2016 23:24

Skoro bych spíše počítal jen 27-28 ks wan. PÚ, PO, MO, rezerva... ono se to nasčítá.

Každopádně je vidět, že by se využití na sólách našlo. A propó - ono je nějaký velký problém dát wany do vozovny, kde jsou R.Pčka? 10 do VO, 10 na PA, na oplátku poslat do Strašidelnic 20 R.P z VO + PA

No a Wlky polepit.

Nakonec i ta Evička byla brána jako možné řešení pro větší znízkopodlažnění sólo linek, pokud se nepletu.

Takže pokud se (byť výhledově) řeší, jak mít více NP vozů na sólech, tak by tomu mělo předcházet využívaní 15/16m sólo vozů (tedy wan) výhradně na solo linkách.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.12.2016 22:21

mart337 píše:Jenomže jde o to že SA tam mají co poslat. A dělat to kvůli tomu, že nějaké estetično? A že by sóla musela jezdit komplet NP, zatímco ostatní linky by NP prořídly?
když máš:
a) 30 NP SÓLO vozů tzv. wan (3 zbývající do celkového počtu = rezerva/údržba)
b) již dnes skoro 10x víc = 300 NP KLOUBOVÝCH vozů (plný stav vlastněných + objednaných čítá 50 KTN + 60 14T + 250 15T = 360 kusů )
c) sólo linek PD 4 (č.2,13,15,21) / SO+NE+SVÁTKY 8 (č. 2,6,7+7,13,14,15)
d) "soupravových/kloubových" linek PD 22 (č.l.1,3,4,5,6,7,9+9,10,11,12,14,16,17+17,18,20,22+22,24,25,26) / SO+NE+SVÁTKY 17 (č.l.1,3,5,9+9,10,11,12,16,17+17,18,20,22+22,25,26)

= v PD 4 linky SÓLO / 22 LINEK KB a SO+NE+SVÁTKY 7 SÓLO / 17 linek KB Z:arrow: i když SÓLO NP VOZY SE POŠLOU JEN NA SÓLO LINKY, TAK NA ŽÁDNOU Z NICH NIKDY NEVYJDE ANI 7 KS V PD A ANI 4 KUSY V SO+NE+SVÁTKY, ZATÍMCO NA KAŽDOU ZE "SOUPRAVOVO-KOLOUBOVÝCH" LINEK lze již dnes v kterýkoliv den v průměru poslat více jak 10 NP souprav Z:arrow: ANI DLE MNE OPRAVDU NENÍ NUTNOST SÓLO NP VOZY PLÝTVAT NA "SOUPRAVOVO-KOLOUBOVÝCH" LINKÁCH, PROTOŽE (proti "soupravovo/kloubovým" linkám) NA SÓLO LINKÁCH BUDE NP VOZŮ ŘÍDKO I PŘI JEJICH PLNÉM NASAZENÍ TAM :!:

PS: předem se omlouvám za pravděpodobné chyby v naznačeném vypravení některých linek (žel jej nemám dostatšečně ještě zažité) - viz dodatečně přesunuty mimo PD l.6 a 11
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 01.1.2017 0:36, celkem upraveno 6 x.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 31.12.2016 14:40

Jenomže jde o to že SA tam mají co poslat. A dělat to kvůli tomu, že nějaké estetično? A že by sóla musela jezdit komplet NP, zatímco ostatní linky by NP prořídly?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 31.12.2016 14:08

mart337: Kus za kus by byl problém? Pankrác odjezdí garance Strašnic a Strašnice pankrácké negaranty...

A i historicky... Kolik let se točila 14 před vraty Kobylis, aniž by měly Kobylisy tam co poslat :wink:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 31.12.2016 13:36

9001 píše:mart337: Město platí tolik kravin, že by tohle nebyl problém. Jenom by se muselo chtít... Navíc Pankrác je kousek, takže třeba 22 by místo Strašnic klidně vykryly...

Navíc když běžně nevadí šejdry z Hloubětína přes celou Prahu při kalifu...
Jenže ona to není jen 22, ale i 5, 7, 15 a 26. A Pankrác není nafukovací. Už dneska je na Pa narváno až po střechu - tram nocují i před vratama kde se dá. A z PA se už dneska vyjíždí hodně na Smíchov.
A co se týká kalifu, tak to je vyjímečná situace a ne pravidelný dlouhodobý provoz. A na PA jsou při výluce taky nejaká ta KT. A s větším počtem by asi byl problém. Nejen s údržbou, ale i s deponováním - nesmí na objízdnou kolej.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 31.12.2016 12:45

Ku chvále depa lze říci, že je od nového LV vidět snaha mít vyčleněny sólo wany a stálejší soupravy (i číselně hezké =P~ ) Nicméně taky si myslím, že wani soupravy nadále budou z důvodu rovnoměrnosti vypravení NP spojů.
A když uděláš z wlku CVR tak stejně při vlakotvorbe neunikneš to s něčím spřáhnout, resp. Tím spíš se pak za wanou objeví neco barevného newlčího, i kdyby to ten wlk fakt byl.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 31.12.2016 11:32

mart337: Město platí tolik kravin, že by tohle nebyl problém. Jenom by se muselo chtít... Navíc Pankrác je kousek, takže třeba 22 by místo Strašnic klidně vykryly...

Navíc když běžně nevadí šejdry z Hloubětína přes celou Prahu při kalifu...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 31.12.2016 10:03

Podle mne vypravení wanosouprav závisí na několika faktorech. Vzhledem k tomu, že město nebude platit výjezdy přes celé město, tak zatím stále budou i wanosoupravy. Jihovýchod města je obsluhován vozovnou Strašnice, kde jsou wany deponovány. Sem a na Žižkov zatím jiné NP vozy nemůžou do té doby, než se provede případné reko vozovny. Strašnice do této oblasti města vypravují 9 NP garancí souprav (alespoň dle tabulky na těchto stránkách). Naopak zase všechna sóla, co jsou vypravována ze SA, jsou právě ve Wanách.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 31.12.2016 5:36

Napsal jsem, co jsem napsal.

Jestli wanosouprav ubývá a čím dál víc wlků nemá "svou" wanu, tak mi skutečně jako nejlepší řešení mi přijde je polepit CVRkou.

No ale včera jsem zase na Barrandově zahlédl wanosoupravu s červenokrémem, tak skutečně už nevim.

Přiznám se, že vlastně nevim, zda wany běžně jezdí v PD s wlekem a na SO+NE se pravidelně rozpojí a jezdí sólo....

Pokud se na to podívám z globálu, tak jsem toho názoru, že wanosoupravy by prakticky už být neměly (máme 15T, máme KT8N a opravených 14T také pomalu ale jistě přibývá) a mělo by se to všechno lifrovat na sóla...

zdepa
Uživatel
Příspěvky: 116
Registrován: 15.2.2007 19:03

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od zdepa » 30.12.2016 21:42

Hledáte zbytečně otázky tam, kde je potřeba znát problémy provozu z pohledu depáků a né jen cestujících, kterým na zastávku přijede divně barevná kombinace tramvajek. Vše souvisí s plány vypravení garantovaných spojů, kde je v plánu (stačí se podávat na běžný JŘ linek jezdící sólo) x sólovozů wan. A co s druhými, stejně barevnými, vozy? Tolik místa k odstavení zase u DP jistě není....

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.12.2016 10:34

8565 jako zadní vůz R.P soupravy. To už je wanosouprav tak málo? V tom případě by bylo dobré, aby wlci samotáři dostávali přenostně nějakou tu CVR...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 19.12.2016 16:16

Opravená 8543 se vrátila ke svému sirotkovi. (CVR Skanska) =D> Děkujeme!

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 01.12.2016 11:20

kruťák píše:11ka má asi 8 pořadí + 4 přejezdová, 14ka má asi 12 pořadí + 2 přejezdová. Ta nepřejezdová pořadí jsou normálně HL (i šejdry).
Nepřejezdová pořadí jsou i z PA :x

Odpovědět