Vidíš, zastavět autobusák mě nenapadlo. To není blbej nápad, třeba by tam alespoň tak hnusně nefoukalo...vs-metrak píše: Přímo na Zličíně je......nad BUS terminálem místa habakuk i na parkovací mrakodrap.
Pražské metro
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
Re: Pražské metro
Nad tunely a stanicemi metra lze stavět v podststě libovolně. V případě hloubených je lze přemostit viz. například ČSOB Radlická, Reiffeisen Budějovická, Centrum Chodov... V případě ražených je to takřka jedno, tam je lze vždy vhodně založi.
Než mít z provozního hlediska zprasené další depo, tak raději nic. Přímo na Zličíně je před stanicí, nad stanicí a nad BUS terminálem místa habakuk i na parkovací mrakodrap. Navíc stále existuje myšlenka na větev trasy B za stanicí Stodúlky, směrem k okruhu. Tam je taky místa habaděj...
Než mít z provozního hlediska zprasené další depo, tak raději nic. Přímo na Zličíně je před stanicí, nad stanicí a nad BUS terminálem místa habakuk i na parkovací mrakodrap. Navíc stále existuje myšlenka na větev trasy B za stanicí Stodúlky, směrem k okruhu. Tam je taky místa habaděj...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
To sice jo, ale aby ti taky stačila kapacita. Pozemky nijak velký nejsou a mrakodrap tam postavit nemůžeš, bo základy. A než stavět nějaký pidiparkovišťátko, co bude beztak věčně přeplněný, mi přijde lepší udělat to raději o kus vedle, zato pořádně. Protože počítám, že to bude atraktivní, tudíž to bude muset být velký (tedy alespoň z logiky věci by mělo být).MM-Mikulovsky píše:Jenže jízda + stanice =M= ve sklepě P+R je ideální pro nejminimálnější možnou docházkovou přestupní vzdálenost = nejlépe mezi IAD/=M= pomocí výtahů
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
1.) OSOBNĚ PREFERUJI "MNOHO" (alespoň 6-ti) PODLAŽNÍ P+R NAD NOVOSTAVBOU STANICE A PROPOJENÍ S NÍ KAPACITNÍMI VÝTAHY - viz má RE na Bobik9001 píše:MM: Nápad to není špatný, ale pochybuji, že by to šlo za nějakou rozumnou cenu postavit. Třeba v Písnici se s tím počítá, tak ok, ale tady by to znamenalo začít od základů...
.............
2.) co se hal depa =M= týče ty (narozdíl od TRAM PA a HL, které se pro nekvalitní materiál stejně již tzv. do/přežily) by měly být z tzv. lehké montované konstrukce = jít i rozebrat či jednou se rozhodně stejně do/přežijou
3.) základy dnešních halových staveb (včetně OC s P v horních podlažích - viz např. Arkády Pankrác) jsou snad "bodové"/sondážní (pro jednotlivé nosné pilíře) čímž stržení střechy a výstavbu nové (nejen na Zličíně, ale i v HL) nemusí nutně znamenat potřebu rušení/přestavby remízovacích kolejí pod ní (a klidně na Zličíně s tímto "jen" do budoucna počítat místo jednou stejně potřebných větších investic do stávaícího zastřešení)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
Nepochybuji, že jde jen o neobratné vyjádření. Rušení depa určitě nehrozí, páč pak by se zase někde muselo stavět to depo.MM-Mikulovsky píše: novou stanici postavit "z Depa", tak ji postavit sice v jeho areálu...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
MM: Nápad to není špatný, ale pochybuji, že by to šlo za nějakou rozumnou cenu postavit. Třeba v Písnici se s tím počítá, tak ok, ale tady by to znamenalo začít od základů...
Bohužel současné město jak impotentní, že dokáže akorát postavit úly na střeše magistrátu a udělat pár blbostí typu cyklopruhy
Bohužel současné město jak impotentní, že dokáže akorát postavit úly na střeše magistrátu a udělat pár blbostí typu cyklopruhy
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Bobik: Jenže jízda + stanice =M= ve sklepě P+R je ideální pro nejminimálnější možnou docházkovou přestupní vzdálenost = nejlépe mezi IAD/=M= pomocí výtahů, čímž TO UDĚLÁŠ MAXIMÁLNĚ NEJPOHODLNĚJŠÍ NEJATRAKTIVNĚJŠÍ, A TEDY CO NEJVYÚŽIVANĚJŠÍ
ale k citovanému upozorňuji:
1.) neprobírali jsme to tu již náhodou v loňském roce ? (poslední dobou mám čímdál větší pocit, že ty "dobré nápady" bere magistrát někde "venku" - např. i zde, ale netvrdím, že je to špatně ba naopak, ale tím spíše by se měl tzv. pochlapit a jsou-li dle něj dobré je realizovat, aby alespoń něco udělal "sám")
2.) nebylo by vhodnější než
a) novou stanici postavit "z Depa", tak ji postavit sice v jeho areálu, ale VEDLE JEHO DOSAVADNÍCH HAL
b) stavět P+R "někde vedle" nové stanice =M=, tak:
- v několika podlažích přímo nad ní = na již "vlastních" pozemcích(bez potřeby ochoty prodat někým jiným stále vlastněné v sousedství) ?
- případně hledat cestu, jak účelně jedním/2 novými "parkovacími" podlažími zvýšit využitlnost aktuálně zastavěné plochy halami depa + i nově postavené stanice ?
s celým příspěvkem 100% souhlas,von Špilberk píše:9001: Já bych viděl jako problém i to, že při nedostatku míst P+R zaberu již existují kvůli stavbě, která určitě nebude hotová za půl roku. Takže za mě - nápad je dobrý................
v Radlicích je přímo nad stanicí metra jakási prosklená několikapatrová budova ideální udělat z ní parkovací dům.
ale k citovanému upozorňuji:
1.) neprobírali jsme to tu již náhodou v loňském roce ? (poslední dobou mám čímdál větší pocit, že ty "dobré nápady" bere magistrát někde "venku" - např. i zde, ale netvrdím, že je to špatně ba naopak, ale tím spíše by se měl tzv. pochlapit a jsou-li dle něj dobré je realizovat, aby alespoń něco udělal "sám")
2.) nebylo by vhodnější než
a) novou stanici postavit "z Depa", tak ji postavit sice v jeho areálu, ale VEDLE JEHO DOSAVADNÍCH HAL
b) stavět P+R "někde vedle" nové stanice =M=, tak:
- v několika podlažích přímo nad ní = na již "vlastních" pozemcích(bez potřeby ochoty prodat někým jiným stále vlastněné v sousedství) ?
- případně hledat cestu, jak účelně jedním/2 novými "parkovacími" podlažími zvýšit využitlnost aktuálně zastavěné plochy halami depa + i nově postavené stanice ?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
No, je otázka, nakolik by to šlo (a nakolik by to vyšlo). V Radlicích je krtek přecijenom drobet pod zemí, zatímco na Zličíně (resp už od Butovic) vede tunel buď těsne pod povrchem, nebo přímo po povrchu a je akorát zahrnutej hlínou. Asi by to i šlo, ale možná je lepší/levnější/jednodušší/kapacitnější postavit to o kus vedle na zelený louce. Minimálně můžeš zvětšit kapacitu i o parkování ve sklepě, místo aby ti sklepem jezdilo metro.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Von: Já vím.. .Viz ten dokument o P+R z 90.let
Bobik: To se mi nezdá... Co třeba I.C? Ta vede jenom pod silnicemi? Parkovací dům bude "lehčí" než kancelářská budova.
Navíc jak napsal Von. Budova ČSOB je nová a je přesně nad tubusem metra
Bobik: To se mi nezdá... Co třeba I.C? Ta vede jenom pod silnicemi? Parkovací dům bude "lehčí" než kancelářská budova.
Navíc jak napsal Von. Budova ČSOB je nová a je přesně nad tubusem metra
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
9001: Já bych viděl jako problém i to, že při nedostatku míst P+R zaberu již existují kvůli stavbě, která určitě nebude hotová za půl roku. Takže za mě - nápad je dobrý, ale dobrých nápadů jsou na magistrátě plné šuplíky. Takže jako u všech ostatních slibovaných staveb: dokud se nekopne, nevěřím.
Bobík: v Radlicích je přímo nad stanicí metra jakási prosklená několikapatrová budova ideální udělat z ní parkovací dům.
Bobík: v Radlicích je přímo nad stanicí metra jakási prosklená několikapatrová budova ideální udělat z ní parkovací dům.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pražské metro
Počítám že by to problém byl, bo obě současný P+R jsou prakticky nad krtčí norou. Tam barák nepostavíš.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
A postavit dva parkovací domy na místě současných P+R je problém? Nebo by z toho bylo moc málo pro zúčastněné?von Špilberk píše:http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/z ... 70109.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pražské metro
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/z ... 70109.html
Uvažujeme o tom, že by se z tamního depa udělala nová zastávka metra s názvem Depo Zličín. Vedle by se postavil parkovací dům," prozradil náměstek primátorky pro dopravu Petr Dolínek. Záleží však ještě na dohodě s majiteli pozemků.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Podívejte se na budoucnost metra: sedačky jako v tramvaji a bez nalepovacích map
http://byznys.lidovky.cz/vize-pro-metro ... gn=kolotoc
http://byznys.lidovky.cz/vize-pro-metro ... gn=kolotoc
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské metro
Spíš co ona ví na Andreje, když ji v první fázi nechtěl jako hejtmanku...gabuliatko píše:Řekněte mi někdo co na ní Andrj vidí?MM-Mikulovsky píše:Metro až do středních Čech, hejtmanka chce linku D prodloužit do Jesenice
http://praha.idnes.cz/metro-de-prodlouz ... zpravy_rsr
Pes: A na starém kole se taky dobře jede že Ale upřímně zrovna Babiš si asi může vybírat