Miluju tyhle teoretiky a sociální inženýry, co snad v životě nevystrčili nos z tý svý laboratoře...Bobik píše:kasme píše:Semafory už nebudou brzdit dopravu
Silnice tady chce zúžit tak, aby auta jezdila po kolejích. Díky tomu, že jsou ve všech směrech před křižovatkou zastávky, tak stojící tramvaj v zastávce by vlastně zastavila proud aut a sama by řídila provoz v křižovatce.
Ano, naivita těchto lidí bohužel nezná hranic:( Se zasekáním oblasti auty se tak dostaneme zpět do doby před otevření Blanky Myslet si že stavebními úpravami a vytvořením kolon a zasekáním tramvají v nich dostanu auta do Strahovského tunelu... Ach jo, nerozumím tomu proč se přes Malou stranu neudělá zákaz průjezdu IAD mimo místních a zásobování...
Jinak v blízkosti Újezda a to u Švandova divadla ve směru od na Arbesovo nám. jsme dlouhodobě bez preference. Funguje pouze opačným směrem. A Olšanské nám na křižovatce s Lupáčovou a Ondříčkovou už je DC pro tram vždy na stůj. Ať jedete v jakoukoliv denní dobu, pokaždé SSZ během odbavování cestujích v zastávce padne na stůj, pouští auta ve směru z Ondříčkovi a pak tu odbočovací šipku (bohužel už někdy i 2x za sebou). Ve směru ZC to je tak 50/50 stůj/volno a taky s pouštěním odbočení aut do Ondříčkovi.