Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Ještě lepší by bylo stavebně upravit všechna místa podél trati, aby bylo jasně patrné, že se tam buď auto vejde, nebo ne. Aby byl obrubník buď nejméně 2,5 m (?) od profilu tramvaje, nebo těsně u kolejí, ale nic mezi tím. (nebo i něco mezi tím, pokud tam bude cyklopruh...)
Ale i to viditelné vodorovné značení je dobrý začátek. Kam se auto vejde, přerušovaná čára nebo modrá, a kam ne, šrafy nebo stání částečně na chodníku.
Ale i to viditelné vodorovné značení je dobrý začátek. Kam se auto vejde, přerušovaná čára nebo modrá, a kam ne, šrafy nebo stání částečně na chodníku.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jo, přesně. A přitom to je další věc, co by ve většině případů mohla stačit. VIDITELNÁ a zřetelná čára dost daleko od kolejí, aby se dalo projet a klidně svislé upozornění, případně zákaz stání širším jak x,y metru.9001 píše:Značení je mizerné, protože zrovna na Korunní modrá je opravdu mizerně vidět...
Ale zase, samotná čára či cedule vyřeší prd, pokud to nikdo nebude vymáhat. A to je právě to, co se městu nechce. Třeba na most Legíí je zákaz vjezdu (mimo MHD) širších jak 2m, ale protože to nikdo nevymáhá, každej na to z vesela kálí.
Jenže tady se akorát vymejšlej bejkárny, aby to "zodpovědný" nestálo žádný úsilí navíc a pak se děsně diví, že to nefunguje....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM. To už jsme řešili minule...
Fetákovi co se honí 2x týdně s policií dají soudy max zákaz řízení č.x (za x si lze doplnit jakékoli číslo, ale rozhodně ne 1) Rekord drží ta frajerka z Modřan s číslem 21... Opravu si myslíš, že by se našel soudce, který by to dotáhl do konce
Značení je mizerné, protože zrovna na Korunní modrá je opravdu mizerně vidět...
3,5m od kolejí... Obávám se, že míst, kde by se dalo na základě tohoto ustanovení odtahovat s modrým morem rapidně klesá... Pač klausule "Pokud místní úprava nestanoví jinak".
Fetákovi co se honí 2x týdně s policií dají soudy max zákaz řízení č.x (za x si lze doplnit jakékoli číslo, ale rozhodně ne 1) Rekord drží ta frajerka z Modřan s číslem 21... Opravu si myslíš, že by se našel soudce, který by to dotáhl do konce
Značení je mizerné, protože zrovna na Korunní modrá je opravdu mizerně vidět...
3,5m od kolejí... Obávám se, že míst, kde by se dalo na základě tohoto ustanovení odtahovat s modrým morem rapidně klesá... Pač klausule "Pokud místní úprava nestanoví jinak".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
patří 100%/"rychle" do tématu preference, protože:kruťák píše:Myslím, že to už pomalu patří také do tématu preference MHD - za posledních 24 hodin byla 3x zablokována doprava v Korunní ulici kvůli ***** parkujícímu Asi před rokem jsem si v tomto duchu psal s někým z radnice P2, který mi tvrdil, že s tím nemohou dělat nic víc, než že na zavolání městapo vůz odtáhne a pokutuje. No evidentně to nestačí. To snad už neni dne, kdy by nebyl kvůli k***ovi na kolejích zastaven provoz Pravda je, že ani já sám nemám nápad, jak to řešit. Tedy kromě exemplárního trestání těchto ****, případně objetí auta klíčem. V Rusku arogantním řidičům lepili na sklo nestrhnutelné samolepky, možná by se hodily. Kde jsou nějaký aktivisti a jiní automatisti?
1.) TT je veřejně prospěšné zařízení, na němž platí zákaz stání/parkování tzv. silničních vozidel (stanovené zákony o provozu na PK a drážním stání), jehož porušením se dotyční dopouštějí (dle trestního zákoníku) minimálně trestného činu ohrožení provozu obecně prospěšného zařízení z nedbalosti (§277), za nějž je přiměřený trest až jeden rok zákazu činnosti (tedy řízení tzv. silničních vozidel, jímž byl ten trestný čin spáchán)
2.) vozidlo při stání nesmí přesahovat svým obrysem či nákladem (vodorovným dopravním značením) vymezenou plochu směrem do vozovky = tedy i k TT, vedle níž je stání/parkování místní úpravou (dopravním značením) umožněno = když vozidlo uvedené vodorovné značení přesahuje, tak STOJÍ MIMO PARKOVACÍ STÁNÍ A JE TEDY MINIMÁLNĚ DŮVODEM K POKUTOVÁNI (ČI ALESPOŇ DOMLUVY/POUČENÍ) ŘIDIČE - příp. i k odtažení vozidla, žel toto se neděje
3.) má být, ale také se neděje:
a) vodorovné dopravní značení parkovacích stání podél TT dostatečně viditelné
b) tzv. přes den PD neustále odtahována vozidla stojící do 3,5m od krajní kolejnice TT v místech bez vyznačeného stání
c) v první řadě promtně odtahována vozidla parkující nejen v průjezdním profilu TRAM, ale i v nástupních plochách zastávek (což se dá minimálně přirovnat k blokování vjezdu/výjezdu do/z přilehlých budov)!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Tak ono by to i stačilo, jenže to by nesměli přijet až za půl dne a dalšího půl dne se s tím crcat, než ho naložej. A s tím město (MČ) něco dělat MŮŽE. Jenže nechce/nedokáže.kruťák píše:....že s tím nemohou dělat nic víc, než že na zavolání městapo vůz odtáhne a pokutuje.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ty velkoplošný samolepky není špatnej nápad. Je to nedestruktivní, ale důrazné. Co by tam na nich tak mohlo být napsáno? Nechci ty špatně parkující urážet, ani jim ničit majetek. Ne každý je nadutý boreček s SUV. Když je čára vedle kolejí mizerná, nebo žádná, dost lidí to prostě netrkne (zvlášť mimoměstských) a v tomto případě je třeba především osvěta, snad bych řekl že málokdy je za tím otevřená arogance. A ještě bych to nelepil přes čelní sklo, protože kdyby se v dohledné době dostavil, a samolepka byla trvalá, těžko by mohl odjet.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Myslím, že to už pomalu patří také do tématu preference MHD - za posledních 24 hodin byla 3x zablokována doprava v Korunní ulici kvůli ***** parkujícímu Asi před rokem jsem si v tomto duchu psal s někým z radnice P2, který mi tvrdil, že s tím nemohou dělat nic víc, než že na zavolání městapo vůz odtáhne a pokutuje. No evidentně to nestačí. To snad už neni dne, kdy by nebyl kvůli k***ovi na kolejích zastaven provoz Pravda je, že ani já sám nemám nápad, jak to řešit. Tedy kromě exemplárního trestání těchto ****, případně objetí auta klíčem. V Rusku arogantním řidičům lepili na sklo nestrhnutelné samolepky, možná by se hodily. Kde jsou nějaký aktivisti a jiní automatisti?
Re: Preference / antipreference MHD
Ok díky za info:) Topolovou mohu potvrdit z dnešního večera na 22. Stromeček nesvítil, ale volno vydrželo.Karosák píše:Parrot: Švanďák od Újezda jsem měl podezření už asi 14 dní zpátky, ale jen 3 průjezdy nebyly průkazné. Takže potvrzeno
Lupáčova zlobí už od podzimu, kdy jsem to hlásil, leč bez efektu. Tak holt musíme zase zaprudit
Na Groši DC jsem pro úspěšné vyřešení volal 3x....
Topolová DC nesvítí VN, ale volno nějak drží, takže zatím to jen pozoruji.
Re: Preference / antipreference MHD
Souhlas, navíc když podrobně prohlížím to schéma níže, tak nám pravděpodobně vybublá další problém. Zatím co jsme se úspěšně přeložkou tratě u Arbesova náměstí zbavili postávání tramvají za auty, tak na Újezdě ve směru od Mostu Legií máme díky stavebním úpravám a svedením aut na koleje za tramvaj a následným cyklům na zdejší SSZ zaděláno na tvorbu kolon po mostě nejen k Národnímu divadlu, ale i opačným směrem, tedy pokud v místě nebude nějak chytře omezena IAD...9001 píše:parrot: On základní problém bude v tom, že na zasekání takto upraveného úseku stačí i 1/3 původní IAD... Takže asi tak...
Re: Preference / antipreference MHD
V úterý tam stály dvě auta, okolo projíždí PČR a MP a jsou v klidu, zase tak růžové to tam není... O parkování ve výstupní a v nástupní ani nemluvě...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
V ul. U Zvonařky, souběžně s prostorem pro manipulaci vlaků délky 2xT, býval vždy po dobu pravidelného provozu obratiště zákaz zastavení, aby ulicí projeli i nákladní automobily. To však po dobu provozu linky 13 neplatilo a problémy byly denně. Nyní je však opět v předmětném úseku umístěno přenosné DZ zakaz zastavení. Zóna sice není zneplatněna, ale přenosné je nadřazeno stálému a kolem stále krouží bdělá a aktivní odtahovka a v ulici je čisto. Zatím chvála, uvidíme, jak to vydrží.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Já měl včera problém s l.17 na křižovatce u Letenského tunelu. Od Čechova mostu vždycky volno způsobně čekalo až projedu a teď utíká před čumákem.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Parrot: Švanďák od Újezda jsem měl podezření už asi 14 dní zpátky, ale jen 3 průjezdy nebyly průkazné. Takže potvrzeno
Lupáčova zlobí už od podzimu, kdy jsem to hlásil, leč bez efektu. Tak holt musíme zase zaprudit
Na Groši DC jsem pro úspěšné vyřešení volal 3x....
Topolová DC nesvítí VN, ale volno nějak drží, takže zatím to jen pozoruji.
Lupáčova zlobí už od podzimu, kdy jsem to hlásil, leč bez efektu. Tak holt musíme zase zaprudit
Na Groši DC jsem pro úspěšné vyřešení volal 3x....
Topolová DC nesvítí VN, ale volno nějak drží, takže zatím to jen pozoruji.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
parrot: On základní problém bude v tom, že na zasekání takto upraveného úseku stačí i 1/3 původní IAD... Takže asi tak...