Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 18.3.2017 11:47

Vlna negativních emoci nejspíš jen tak neodezní... Spíš by pan místostarosta měl zatlačit na komplet reko mostu, který je hned po Libenském druhý nejhorší...
Osobně proti vzniku zastávky nic nemám, pokud to bude při kompletní reko mostu, bude upraven nájezd pro IAD pro oba pruhy a ne tohle...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 18.3.2017 10:02

http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/k ... 70318.html
Místostarosta Prahy 7 Ondřej Mirovský přesto věří, že bude o bezpečí chodců postaráno. „Až odezní vlna negativních emocí z posledních dní kvůli její stavbě, tak si na ni nakonec všichni zvyknou," míní. Řidiči podle něj už její přítomnost vzali na vědomí a přizpůsobili jí svou jízdu.
Tak schválně... :?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.3.2017 7:38

Myslíte si, že tam mohl být i nějaký lobbing od ČTS a 1. ČLTK?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 14.3.2017 13:28

Tak přece tam tramvaj může jezdit :lol: (jasně byl to odklon kvůli bombě u Imperiálu).

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kasme » 14.3.2017 13:03

Aktuálně ze Štvanice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vs-metrak » 14.3.2017 12:43

Takže v tomto se ta doba zase až tak nezměnila... :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 14.3.2017 11:39

Ano, Nový Zličín, to je extrém. Vypadá jak kdyby někdo z plánu kus vygumoval, bloky domů náhodně useklé, ulice končící několik metrů od ulic sousední zástavby. Sídliště na které se od metra chodí přes bahnité pole, a oficiální pěší cesta ústí nenavazuje ani na okolí, ani na to samotné sídliště.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 14.3.2017 10:41

MPL: Ale tak aspoň tam byla plánovaná a dodělaná... Co dnes takový nový Zličín? Ten tam nemá ani prostor a do pidi ulic a kruháků se nedostane ani autobus... Tam to ani nejde udělat...

To samé spousta nových rezidenčních projektů... Co takový "Starý Hloubětín"...

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MPL » 14.3.2017 10:38

vs-metrak píše:
MPL píše:Jste vedle, jak ta jedle. Co lidi chtěli, nebo nechtěli bylo v té době absolutně nepodstatné.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.
Takže vlastně ty byty nikdo nechtěl a bolševik si je stavěl z vlastního plezíru. Jen mně nejde na rozum, kde se tam vzala ta občanská vybavenost, když tam nebyla...
Nikoliv. Nic takového jsem nenapsal! Byty nebyly, takže pokud se nějaké postavily (paneláky, samozřejmě), byly okamžitě obsazeny (většinou dlouho před zahájením stavby) a vůbec nezáleželo na tom, zda v okolí byla, či nebyla občanská vybavenost.
Ano, je pravda, že ta vybavenost tam byla "naplánována" a byl na ní ponechán prostor, to je fakt. Ale to je asi tak všechno. Obvykle se dostavovala ex-post a nebyly výjimky, že třeba i po 5-10 letech. Osobně jsem bydlel na sídlišti, kde nejbližší obchod i telefon byly vzdáleny 15 minut ostré chůze.
Ale to už jsme hodně OT - pojďme si o tom povídat někam jinam.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vs-metrak » 14.3.2017 7:54

MPL píše:Jste vedle, jak ta jedle. Co lidi chtěli, nebo nechtěli bylo v té době absolutně nepodstatné.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.
Takže vlastně ty byty nikdo nechtěl a bolševik si je stavěl z vlastního plezíru. Jen mně nejde na rozum, kde se tam vzala ta občanská vybavenost, když tam nebyla...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 13.3.2017 15:42

Ale podstatné je v tom, že se tam ten zbytek naplánoval a nechal se pro něj prostor... To dnes nehrozí...

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MPL » 13.3.2017 13:45

Jste vedle, jak ta jedle. Co lidi chtěli, nebo nechtěli bylo v té době absolutně nepodstatné.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vs-metrak » 13.3.2017 9:38

Holt lidi chtěli na prvním místě bydlet, pakt teprv je zajímalo až všechno ostatní.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 13.3.2017 9:27

A ten celospolečenský tlak, přetransformovaný do plánu, způsobil, že se občanská vybavenost nestíhala. Na ni ukazatele stanovené nebyly. Třeba na Jižním městě se muselo stavět 6000 bytů ročně.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vs-metrak » 13.3.2017 8:45

P_V píše:Ono se nestavělo se vším všudy, ale pouze naplánovalo se vším všudy. Nejdřív se stavěly byty, aby soudruzi mohli vykázat splnění plánu nového bydlení...
A nestavěly se nejdřív byty spíš pro to, že byl celospolečenský tlak a poptávka po bydlení, než po splněném plánu ?

Odpovědět