T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 14.3.2017 23:44

MOp píše: včetně historického kátéčka 9048, měla jednou za čas na lince 23 objevit /např. významné dny a svátky/.
9048 by slušelo vložený pořadí na 3....

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 14.3.2017 19:47

Karosák: Mě to osobně přijde trochu škoda... Navíc poslat to s pevným JŘ asi nebude nejbezpečnější...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 14.3.2017 15:53

Ty muzea je potřeba jednou za čas venčit, aby to nezalehlo, to je pravda a venčení na 23 je nasnadě, ale na pravidelné nasazení určo ne-e.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MOp » 14.3.2017 9:27

Dle agentury JPP by se zmíněná souprava 6892+6921, včetně historického kátéčka 9048, měla jednou za čas na lince 23 objevit /např. významné dny a svátky/.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MF » 14.3.2017 8:49

7105 píše:Uvažuje se o nasazení 6892 a 6921 na linku 23 nebo ne? Díky za odpověď.
Pochybuji, e dost SU i M. Leda při nějaké nouzi či šotoakci.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 14.3.2017 8:44

Cca rok a půl od otevření přišlo první R.P do Kobylis, ale taky se čekal na větší počet ;-)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 14.3.2017 3:58

demon píše:
fricoolinek2 píše:A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.
Strašně ne, ale naměřených >100°C se přesto hodí víc do horkovzdušné trouby než na hlavy cestujících...
Slušný. A byl to pro techniky DPP menší "šok" nebo se spíš jen potvrdilo předpokládané...?

Vzhledem k tomu, že se několik let točila 14 u vrat Kobylis, které tam neměli co poslat, tak asi nějaký důvod byl.
Teď nějak nerozumim. eRPéčka do Kobylek začaly chodit ne zas tak dlouho po otevření tratě na Barrandov (zhruba rok?)..

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 7105 » 13.3.2017 20:17

Uvažuje se o nasazení 6892 a 6921 na linku 23 nebo ne? Díky za odpověď.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MF » 13.3.2017 12:47

P_V píše:Kdyby byla trať na Barrandov vybudována už za socíku, kdy rostlo tamní sídliště a trať se na něj předpokládala, co by tam asi jezdilo za vozy? Při všech těch problémech se žhavením brzdových odporníků.
No, bylo by to podobné jako na Trojské. Mnoho bezpečnostních opatření by platilo. Dnes je Trojská sice bez problémů, ale čas od času byla v posledních letech (v době progresové) situace, kdy tam vyrazil zrychl. Nikde v předpise nebylo (a není) ustanovení, že při výpadku 600 se musí dolů zastavit (nahoru to zastaví samo :-) ). Dokonce ani odborníky tehdy doporučená rychlost dolů 20-25 km/h je dnes stanovena prostě "do dvaceetipěti" to tedy znamená, že když tam někdo pojede 5, tak je to Ok dle předpisu, ale rozhodně to není ok pro ten vůz. Raději si takovou situaci nepředstavuji, tedy tu, že by v počátku klesání vypadlo 600V a zrychl by ho sjížděl bez chlazení sebe a motorů. Asi by se brzy přepálil nějaký plech na zrychlu, nebo vyteklo vinutí motoru - oboje se rovná ztrátě dynamiky. Jediné, co mě na padá proč to tak nebylo, proč se nezastavovalo je skutečnost, že ty čelisti obsazený vůz neudrží - proto je dodnes povinnost aktivovat záchrannou brzdu a založit kola těmi pochybnými klíny. To však je reálně proveditelné u vozu, na kterém je ok dobíjení - tedy přítomnost 600V. Jinak těm olověným bateriím moc důvěry nedávám...Také měnírna na Trojské byla udržována v podstatně lepší kondici, aby nedocházelo k výpadkům, které já jako ještě poměrně běžnou věc v ostatních částech sítě pamatuji. Barrandovská estakáda má ještě jedno mínus, a to je že vede obloukem a vzduchovody k podvozkům nejsou úplně "bez barier" tedy vzduch do nich neproudí tak, jako když jsou podvozky na rovné trati...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od P_V » 13.3.2017 12:25

Kdyby byla trať na Barrandov vybudována už za socíku, kdy rostlo tamní sídliště a trať se na něj předpokládala, co by tam asi jezdilo za vozy? Při všech těch problémech se žhavením brzdových odporníků.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 13.3.2017 12:11

fricoolinek2 píše:A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.
Strašně ne, ale naměřených >100°C se přesto hodí víc do horkovzdušné trouby než na hlavy cestujících...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 13.3.2017 8:33

Vzhledem k tomu, že se několik let točila 14 u vrat Kobylis, které tam neměli co poslat, tak asi nějaký důvod byl.

V zimě by to asi neurazilo, ale v létě no nevím :twisted:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 13.3.2017 2:24

9001 píše:DavidD: A další podmínkou bylo cestujícím neugrilovat hlavu :lol: (KT8)
A to tam fakt tak strašně žhnulo? Ještě navíc se kanchny testovaly během podzimu, pokud vím.

Nicméně stejně by vypravení na Barrandov moc nevycházelo, když nemohly přes Malou Stranu. Možná o d-14 se přemýšlelo...?

(Radši ještě upozorním, že je třeba se na to dívat optikou roků 2003/2004 - ach, jak je to dávno :cry: )

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 12.3.2017 12:04

DavidD: A další podmínkou bylo cestujícím neugrilovat hlavu :lol: (KT8)

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od DavidD » 12.3.2017 12:02

fricoolinek2 píše:
P_V píše:Když tam můžou RP, které od T3 běžná veřejnost nerozliší, tak to asi důvod nebyl.
Samozřejmě jsem i takto přemýlšel, nicméně v interiéru je tan rozdíl dosti značný. Co vlastně z těch zrychlů se dostalo na Barrandov? Pomerenč, mazačka, cvičky a 7120?

download.php?id=1978&mode=view
Jde jen o technický problém, zrychovač by měl problém při sjezdu dolů při plném obsazení lidmi. Rychlost 35km/h by byla problémová pro oteplení odporových plechů zrychlovače a tudíž by při sjezdu z kopce musel jet rychlostí mezi 20-25km/h. Největší problém by nastal při výpadku 600V při kterém by musel okamžitě zastavit. Podmínkou při uvádění tratě do provozu byl provoz vozidel, které jsou schopní sjet bez 600V do zastávky Hlubočepy.

Odpovědět