Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jak je patrné ze skutečného stavu, na Hlávkův i Libeňský most dlouhodobě tlačí i velká radnice.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Na Hlávkův most můžou tlačit jak chtějí, ale dokud nebude kolektor, tak to nepůjde. Kolektor se teprv staví. U Libeňského mostu se místo kolektoru bude muset stavět mostní provizorium, protože kolektor už tam je, ale sítě z mostu se do něj nevejdou, jelikož se úmyslně postavil menší.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vlna negativních emoci nejspíš jen tak neodezní... Spíš by pan místostarosta měl zatlačit na komplet reko mostu, který je hned po Libenském druhý nejhorší...
Osobně proti vzniku zastávky nic nemám, pokud to bude při kompletní reko mostu, bude upraven nájezd pro IAD pro oba pruhy a ne tohle...
Osobně proti vzniku zastávky nic nemám, pokud to bude při kompletní reko mostu, bude upraven nájezd pro IAD pro oba pruhy a ne tohle...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/k ... 70318.html
Tak schválně...Místostarosta Prahy 7 Ondřej Mirovský přesto věří, že bude o bezpečí chodců postaráno. „Až odezní vlna negativních emocí z posledních dní kvůli její stavbě, tak si na ni nakonec všichni zvyknou," míní. Řidiči podle něj už její přítomnost vzali na vědomí a přizpůsobili jí svou jízdu.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Myslíte si, že tam mohl být i nějaký lobbing od ČTS a 1. ČLTK?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak přece tam tramvaj může jezdit (jasně byl to odklon kvůli bombě u Imperiálu).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Aktuálně ze Štvanice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Takže v tomto se ta doba zase až tak nezměnila...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ano, Nový Zličín, to je extrém. Vypadá jak kdyby někdo z plánu kus vygumoval, bloky domů náhodně useklé, ulice končící několik metrů od ulic sousední zástavby. Sídliště na které se od metra chodí přes bahnité pole, a oficiální pěší cesta ústí nenavazuje ani na okolí, ani na to samotné sídliště.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
MPL: Ale tak aspoň tam byla plánovaná a dodělaná... Co dnes takový nový Zličín? Ten tam nemá ani prostor a do pidi ulic a kruháků se nedostane ani autobus... Tam to ani nejde udělat...
To samé spousta nových rezidenčních projektů... Co takový "Starý Hloubětín"...
To samé spousta nových rezidenčních projektů... Co takový "Starý Hloubětín"...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nikoliv. Nic takového jsem nenapsal! Byty nebyly, takže pokud se nějaké postavily (paneláky, samozřejmě), byly okamžitě obsazeny (většinou dlouho před zahájením stavby) a vůbec nezáleželo na tom, zda v okolí byla, či nebyla občanská vybavenost.vs-metrak píše:Takže vlastně ty byty nikdo nechtěl a bolševik si je stavěl z vlastního plezíru. Jen mně nejde na rozum, kde se tam vzala ta občanská vybavenost, když tam nebyla...MPL píše:Jste vedle, jak ta jedle. Co lidi chtěli, nebo nechtěli bylo v té době absolutně nepodstatné.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.
Ano, je pravda, že ta vybavenost tam byla "naplánována" a byl na ní ponechán prostor, to je fakt. Ale to je asi tak všechno. Obvykle se dostavovala ex-post a nebyly výjimky, že třeba i po 5-10 letech. Osobně jsem bydlel na sídlišti, kde nejbližší obchod i telefon byly vzdáleny 15 minut ostré chůze.
Ale to už jsme hodně OT - pojďme si o tom povídat někam jinam.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Takže vlastně ty byty nikdo nechtěl a bolševik si je stavěl z vlastního plezíru. Jen mně nejde na rozum, kde se tam vzala ta občanská vybavenost, když tam nebyla...MPL píše:Jste vedle, jak ta jedle. Co lidi chtěli, nebo nechtěli bylo v té době absolutně nepodstatné.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ale podstatné je v tom, že se tam ten zbytek naplánoval a nechal se pro něj prostor... To dnes nehrozí...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jste vedle, jak ta jedle. Co lidi chtěli, nebo nechtěli bylo v té době absolutně nepodstatné.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.
Měli jste na výběr pouze ze dvou možností:
1) Bydlet na sídlišti bez vybavenosti
2) Nebydlet vůbec (případně s rodiči a sourozenci v bytě 1+1)
Jediné, co někoho zajímalo, bylo splnění plánu, na který byly vázány jakés-takés odměny. NIC JINÉHO.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Holt lidi chtěli na prvním místě bydlet, pakt teprv je zajímalo až všechno ostatní.