Moc jednoduché. Musí se zkusit něco nového, co tu ještě nebylo.kruťák píše:Celé je to
Co jako bránilo udělat to klasickým a ověřeným způsobem?
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Celé je to
Co jako bránilo udělat to klasickým a ověřeným způsobem?
Co jako bránilo udělat to klasickým a ověřeným způsobem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
naprosto nechápu:
1.) význam instalované dodatkové tabulky "JEN MHD" pod DZ IP 20a - vyhrazený jízdní pruh v ul. U Plynárny ZC (viz 1. příloha), místo níž by určitě měl být v ní v DZ C 12a - Přikázaný jízdní pruh pod simbolem BUS nápis "MHD", protože jsem přesvědčen, že zachycená dodatková tabulka platí pro všechny jízdní pruhy = do úseku za ní nesmí žádné vozidlo IAD
2.) důvod nesmyslné instalace DZ před zastávkou Chodovská ZC (viz 2. příloha), kde přebývá DZ P5 - dej přednost v jízdě tramvaji, protože:
a) tato povinnost vyplívá z obecných povinností plynoucích z před ní instalované DZ IP 20b - konec vyhrazeného jízdního pruhu
b) tato značka ZEJMÉNA RUŠÍ POVINNOST IAD DÁT PŘEDNOST BUS MHD URČENOU PŘEDCHÁZEJÍCÍ DZ, uvedenou v předchozí odrážce
1.) význam instalované dodatkové tabulky "JEN MHD" pod DZ IP 20a - vyhrazený jízdní pruh v ul. U Plynárny ZC (viz 1. příloha), místo níž by určitě měl být v ní v DZ C 12a - Přikázaný jízdní pruh pod simbolem BUS nápis "MHD", protože jsem přesvědčen, že zachycená dodatková tabulka platí pro všechny jízdní pruhy = do úseku za ní nesmí žádné vozidlo IAD
2.) důvod nesmyslné instalace DZ před zastávkou Chodovská ZC (viz 2. příloha), kde přebývá DZ P5 - dej přednost v jízdě tramvaji, protože:
a) tato povinnost vyplívá z obecných povinností plynoucích z před ní instalované DZ IP 20b - konec vyhrazeného jízdního pruhu
b) tato značka ZEJMÉNA RUŠÍ POVINNOST IAD DÁT PŘEDNOST BUS MHD URČENOU PŘEDCHÁZEJÍCÍ DZ, uvedenou v předchozí odrážce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
asi sem - součástí/příslušenstvím TT je jistě i DZ upravující vůči TRAM (podélně po či i příčně přes TT) provoz IAD i BUS MHD:
1.) máme v Praze první tzv. vídeňskou zastávku běžně používanou BUS MHD totožně s TRAM = výstup/nástup cestujících z prostoru ve vozovce zvýšeného do úrovně přilehlého chodníku - viz 1. přiložené foto zast. Plynárna Michle ZC, k němuž dodávám:
2.) poprvé (hned ve dvou případech - viz fotky v příloze Plynárna Michle DC a Chodovská ZC) se v Praze řeší ohrožování TRAMVAJÍ rozjíždějících se zastávek nacházejících se v místech svedení IAD na TRAM pás a zároveň společných s BUS MHD, které mohou být (dle zákona 361/2000Sb - §15, odst.1 a §16 ) objížděny zleva - narozdíl od TRAMVAJÍ (dle zákona 361/2000Sb - §13, odst.1 ), které mnohdy mohou ve společných zastávkách stanicovat současně s nimi a když jsou před nimi (BUSy), tak nejsou viditelné pro vozidla IAD za zádí BUS, která ještě nezapočala jeho povolené objíždění, které následně jim nezbývá než dokončit i s objetím TRAMVAJE před BUSem, před níž se chtějí mnohdy zařadit v momentě jejího rozjezdu ze zastávky!
- ovšem nechápu, proč není (resp. odpol. určitě včera nebylo, byť údajně předevčírem před ní bylo) toto DZ i na začátkt zast. Chodovská DC
1.) máme v Praze první tzv. vídeňskou zastávku běžně používanou BUS MHD totožně s TRAM = výstup/nástup cestujících z prostoru ve vozovce zvýšeného do úrovně přilehlého chodníku - viz 1. přiložené foto zast. Plynárna Michle ZC, k němuž dodávám:
= obecné pravidlo o nutnosti zastavit před zastávkou vpřípadě stanicování vozidla MHD nemluví jen o TRAMzákon 361/2000Sb, § 15, odst. 1 píše:Za vozidlem hromadné dopravy osob, které zastavilo v obci v zastávce bez nástupního ostrůvku nebo bez nástupiště na zvýšeném tramvajovém pásu, musí řidič jiného vozidla zastavit vozidlo; je-li v zastávce více vozidel hromadné dopravy osob, musí zastavit za druhým z nich. V jízdě smí pokračovat teprve tehdy, neohrozí-li již cestující, kteří nastupují nebo vystupují. To neplatí, zastaví-li autobus nebo trolejbus u okraje vozovky.
2.) poprvé (hned ve dvou případech - viz fotky v příloze Plynárna Michle DC a Chodovská ZC) se v Praze řeší ohrožování TRAMVAJÍ rozjíždějících se zastávek nacházejících se v místech svedení IAD na TRAM pás a zároveň společných s BUS MHD, které mohou být (dle zákona 361/2000Sb - §15, odst.1 a §16 ) objížděny zleva - narozdíl od TRAMVAJÍ (dle zákona 361/2000Sb - §13, odst.1 ), které mnohdy mohou ve společných zastávkách stanicovat současně s nimi a když jsou před nimi (BUSy), tak nejsou viditelné pro vozidla IAD za zádí BUS, která ještě nezapočala jeho povolené objíždění, které následně jim nezbývá než dokončit i s objetím TRAMVAJE před BUSem, před níž se chtějí mnohdy zařadit v momentě jejího rozjezdu ze zastávky!
- ovšem nechápu, proč není (resp. odpol. určitě včera nebylo, byť údajně předevčírem před ní bylo) toto DZ i na začátkt zast. Chodovská DC
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A to je zajímavá konstrukce!
(ale vzhledem k tomu, že umístění je schválené, tak asi ne)
(ale vzhledem k tomu, že umístění je schválené, tak asi ne)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No a neni to Překážka provozu?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vzhledem k tomu, že na počátku byly zelené v úplně stejném "právním vakuu", jako teď bílé...
Řidiči beztak nezakládá žádnou povinnost, takže je to asi poměrně jedno.
Řidiči beztak nezakládá žádnou povinnost, takže je to asi poměrně jedno.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Obávám se, že dopravní značení není možné zavést nějakým "metodickým doporučením", ale pouze zákonem (resp. prováděcí vyhláškou, na kterou se zákon odkazuje). A pokud se správně dívám, tak po Vyhlášce č. 294/2015 Sb. žádná novější nebyla, takže známe jen zelenou balisetu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tady je barva stejně jedno Stačí jedna bouřka a budou šedivé
I když možná tady jich půlka nebude ještě dřív.
I když možná tady jich půlka nebude ještě dřív.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bílá baliseta je francouzský vývoz do rozvojových zemí, které ještě nemají normu P 98-583
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zelený sloupek je Z11h, a bílý je co? Nebo se to ještě bude natírat?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jak by řekl klasik... " Chce se mi zvracet"...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jestli je to TEN kolektor, tak pokud jsem správně slyšel, tak to, že je "úmyslně menší", je taky chyba magistrátu. Bo když firma, co si ho stavěla pro svoje trubky (teď už nevím která), chtěla od magistrátu přisypat, že když už ho teda vrtá, že ho vyvrtá i větší, tak je magistrát poslal kamsi. No tak si ho postavila jenom na svoje trubky.P_V píše:U Libeňského mostu se místo kolektoru bude muset stavět mostní provizorium, protože kolektor už tam je, ale sítě z mostu se do něj nevejdou, jelikož se úmyslně postavil menší.