T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 27.3.2017 9:18

https://www.youtube.com/watch?v=o16Qt0BiYLM

Pěknou reportáž (vč. celé tramvajácké písně) natočila i Jarka B.

Popravdě, je to trochu zvlášní, když tam vidíte člověka, který se vám vryl to paměti causou z časů, kdy jsem ani ještě nebyl registrován na tomto fóru. A že zde nejsem zrova novicem.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MF » 27.3.2017 7:31

A nebo taky HP a nášlap na 1. stupeň :-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 21:22

demon píše: a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva)
Může být. Já to znám jako jeden, ten druhej se už nepočítá, bo na něj už vlastně jedeš pryč (počítaj se vlastně akorát nášlapy v oblouku, tedy kolikrát tam práskneš linkáčem, než ho projedeš).
Karosák píše:pak záleží na mnoha faktorech....
Samozřejmě, obsazeností počínaje, počasím konče. NIcméně 2-3 nášlapy furt dobrý, taky jsem zažil experta, kterýmu linkáč práskal celej oblouk, zrychlovač musel vypadat... :roll:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Karosák » 26.3.2017 20:51

Přesně, 22 mne také naučila. Asi záleží jak si to kdo vykládá. Vjet 15, nechat zlomit a spadnout na 0-5 a 1. nášlap ("co nejmíň" je první stupeň, tedy 240A), pak záleží na mnoha faktorech: ojetí-průměr kol, ožvýkání oblouku, které se mění pomalu s roční dobou :D , vlhko/sucho, obsazenost jablky/větvemi. To vše dá dohromady jak moc to zrychlí. Když dobře/rychle, 15 je tam hned a musíte zase nechat spadnout a
2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva :D "Dát to na jeden" mi přijde nesmysl Z:idea: :wink:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 26.3.2017 20:16

OK, takhle asi jo, potom je to "necháš to spadnout až skoro do zastavení" skoro zbytečný a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva) to jde.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 20:04

Ale jde. Záleží samozřejmě jak je zrychl poštelovanej. Do oblouku vletíš tak, abys při vjezdu měl 15, necháš to spadnout až skoro do zastavení, našlápneš co nejmíň to jde a zrychluješ zase až na 15. (to je ten jeden nášlap) Zase necháš spadnout a dalším co nejmenším nášlapem už to vlastně z oblouku vytahuješ, takže při 15 ti poslední podvozek akorát oblouk opouští, čili můžeš držet (a zrychlovat) dál. 8-)
Jo, taky jsem to trénoval dlouho a ne vždy se mi povedlo. Ale 22 téměř denně je dobrý cvičení... :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od demon » 26.3.2017 19:48

Nevim jak pan kolega výhodář z Hloubětína, ale já to na jeden nášlap nedal a ani to imho při požadavku na dodržení předepsané rychlosti a nějaké plynulosti jízdy nejde. :devilsmokin

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 19:14

fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...
Hezký, hezký. =D> =D>
Jenom mě napadlo, zdali pan kolega výhodář z Hloubětína dal s tou 23 Chotkáče frajersky na jeden nášlap, nebo už to zapomněl.... :lol: 8-) :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.3.2017 12:37

parrot píše:
fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)

Díky.

Ale jinak si tedy nemůžeu pomoci - ten sbor DPP, mi to trochu přijde jak z Čs. filmového týdeníku 13/1952 :devilsmokin

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od parrot » 26.3.2017 11:32

fricoolinek2 píše:Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017
Pochavala za foto:) hezkej dokumentační materiál:)

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.3.2017 10:15

Něco ze včerejšího zahájení provozu na lince 23...

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=jCiyLV5TKhA

FOTO: http://blueflash.rajce.idnes.cz/Tramvaj ... _25.3.2017

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od Bobik » 26.3.2017 6:30

9001 píše:I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?
Tak určitě. Jenže "sypal prachy" a (nejen) stranické kasy jsou holt bezedné, no.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 25.3.2017 20:28

MM-Mikulovsky píše:
9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric
Díky:-) Mě právě zmátlo to krytí přes EKOVA :-).

I když čert nikdy nespí. :devilsmokin Rencar byl taky 100% DP Praha ne?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 25.3.2017 20:26

9001 píše:trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?
..............
ostravské dílny jsou přece stále tamního DP a ty je (jejich výrobní kapacitu) vložilo do své (100%) dceřiné společnosti, která se jmenuje Ekova electric

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Příspěvek od 9001 » 25.3.2017 18:32

trainzjohny: Ostrava se ale prodala ne?

Karosák: A jak funguje metro pod správou Škody resp. Siemensu? O tom se moc nemluví, tak to asi takový průser nebude ne?

Odpovědět