T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 889
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Na Xichtoknize se objevila informace, že 7255 má jít do připravovaného muzea tramvají někde poblíž Soulu (ta jižní Korea), zatímco 7079 do Skjoldenaesholmu v Dánsku. Zatím jsem ale tuto informaci nikde jinde než na FB neviděl a po minulých zkušenostech s tímto zdrojem jsem poněkud skeptický
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3370
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Do které Koreje míří 7255? Přidá se k ostatním, nebo jde "za lepším"?
A ona 7115+7134 na MO? Ten Mariupol nevyšel, nebo "právě na něj došlo"?
A ona 7115+7134 na MO? Ten Mariupol nevyšel, nebo "právě na něj došlo"?

- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6019
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Dost pravděpodobně už je prodaná, aspoň v aukci byla.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Je 8043 odstavená v dílnách na sešrotování/prodej, nebo je ještě šance, že se podívá na linku 23?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2342
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Pamatuje si někdo, kdy se vlastně začaly dávat žlutá čísla...? A bylo to spíše postupně nebo "z jedné vody na čisto"...?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3370
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Ach taaak.... Dobrá tedy.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6019
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Nebudete s nimi dělat nic, ale u nás je teď půlka Hloubětína, tak není místo.
7115 a 7134 je furt Mariupol, zrovna se přerozchodovává...
7115 a 7134 je furt Mariupol, zrovna se přerozchodovává...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3370
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Dle dílenského okénka k nám dovezeny 7079 a 7255 (ta už se tam nějaký čas zdržuje). Co s nimi budeme dělat? A co 7134, 7115? To měl být Mariupol, nakonec tam už dávno jezdí neco jiného a tyto klenoty stále skrývají svůj třpyt u nás pod střechou...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2342
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2342
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
https://www.youtube.com/watch?v=o16Qt0BiYLM
Pěknou reportáž (vč. celé tramvajácké písně) natočila i Jarka B.
Popravdě, je to trochu zvlášní, když tam vidíte člověka, který se vám vryl to paměti causou z časů, kdy jsem ani ještě nebyl registrován na tomto fóru. A že zde nejsem zrova novicem.
Pěknou reportáž (vč. celé tramvajácké písně) natočila i Jarka B.
Popravdě, je to trochu zvlášní, když tam vidíte člověka, který se vám vryl to paměti causou z časů, kdy jsem ani ještě nebyl registrován na tomto fóru. A že zde nejsem zrova novicem.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
A nebo taky HP a nášlap na 1. stupeň 

- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Může být. Já to znám jako jeden, ten druhej se už nepočítá, bo na něj už vlastně jedeš pryč (počítaj se vlastně akorát nášlapy v oblouku, tedy kolikrát tam práskneš linkáčem, než ho projedeš).demon píše: a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva)
Samozřejmě, obsazeností počínaje, počasím konče. NIcméně 2-3 nášlapy furt dobrý, taky jsem zažil experta, kterýmu linkáč práskal celej oblouk, zrychlovač musel vypadat...Karosák píše:pak záleží na mnoha faktorech....

- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3370
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Přesně, 22 mne také naučila. Asi záleží jak si to kdo vykládá. Vjet 15, nechat zlomit a spadnout na 0-5 a 1. nášlap ("co nejmíň" je první stupeň, tedy 240A), pak záleží na mnoha faktorech: ojetí-průměr kol, ožvýkání oblouku, které se mění pomalu s roční dobou
, vlhko/sucho, obsazenost jablky/větvemi. To vše dá dohromady jak moc to zrychlí. Když dobře/rychle, 15 je tam hned a musíte zase nechat spadnout a
2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva
"Dát to na jeden" mi přijde nesmysl


2. nášlap se stejným efektem, přičemž zadní vůz už by dost nechutně vymetal, takže pak se odjíždí na 3. nášlap. To mne však většinou bolelo, takže 1. nášlap na 17, nechat spadnout a odjíždět na 2. nášlap. Takže na dva



- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6019
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS
OK, takhle asi jo, potom je to "necháš to spadnout až skoro do zastavení" skoro zbytečný a na dva nášlapy (tak jak jsi to popsal to beru za dva) to jde.