KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.4.2017 16:27

JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?

Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?

Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude... :P

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.4.2017 16:23

demon píše:
fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let? =P~
Z osmdesátých asi žádné, ale z devadesátých podstatné části.
Komplet skříně "A" + "B", podvozky, zasklení...
Samozřejmě spousta věcí prošla běžnou obnovou, takže nelze vyloučit, že třeba polovina brzdičů nebude z roku 90 a druhá půlka z 16 a podobně je to se vším.
Obrázek

Takže tohle je jen repas? :shock:

Zasklení mne celkem překvapuje. Očekával bych, že ty skla budou po desetiletích provozu optřebovaná, zašlá (a neymslím jen záměrné rytí vandalů) a výměna bude na místě.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 05.4.2017 14:54

Řeč byla o ucelené řadě ev.č. Nějaký číslování linek je mi u :zadnice .

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 05.4.2017 14:24

P_V píše: Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité..
Až na noční náhradní (6x), noční příměstské (6xx) a školní (55x+). 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 05.4.2017 13:53

thriller2 píše:No jo, ale ucelená číselná řada autobusových linek je vhodnější pro cestující lajckou veřejnost. Zato ucelená číselná řada vozidel je substrátu k ničemu.
Jenže ta bohužel už stejně není tak proč to řešit.... Staré pravidlo 3xx jede do Prahy, 4xx je místní je zrušené...

P_V: Souhlas... Prostě bylo potřeba vykázat činnost...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 05.4.2017 13:52

K čemu je mi dobré, že denní linka do Zadní Lhoty má číslo 512 a ne 612? Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité. Teď najednou devítkou. 9 není o nic víc nočnější než 5. Jestli měli potřebu to změnit, měli to udělat důkladně a přidat třeba písmeno N, to by aspoň bylo názorné. A nedělat tu změnu honem honem s výmluvou, že IS písmeno neumožňuje. Bylo na přípravu změny hodně dlouho a bude ještě déle, než se vyčerpají zbylé tříciferné řady a začalo by to být opravdu nutné.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 05.4.2017 13:29

No jo, ale ucelená číselná řada autobusových linek je vhodnější pro cestující lajckou veřejnost. Zato ucelená číselná řada vozidel je substrátu k ničemu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 05.4.2017 13:02

A komu, kromě šotoušů, vadí...
To je přeci nová oficiální doktrína, mít souvislé řady! Vždyť se musely přečíslovat linky tramvají jen proto, aby ladily s autobusy, které se musely přečíslovat jen proto, aby byla řada čísel v příměstě souvislá. :evil: #-o

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 05.4.2017 12:27

fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let? =P~
Z osmdesátých asi žádné, ale z devadesátých podstatné části.
Komplet skříně "A" + "B", podvozky, zasklení...
Samozřejmě spousta věcí prošla běžnou obnovou, takže nelze vyloučit, že třeba polovina brzdičů nebude z roku 90 a druhá půlka z 16 a podobně je to se vším.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 05.4.2017 12:23

thriller2 píše:A komu, kromě šotoušů, vadí nekompletní řada čísel?
A komu, kromě šotoušů, vadí druhé obsazení čísel ?

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 05.4.2017 11:07

A komu, kromě šotoušů, vadí nekompletní řada čísel?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 05.4.2017 10:33

JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?

Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Tak vozy, které zdědily číslo po svém předchůdci mnoho nebylo a tak to mělo smysl. To samé DVC. Vždy to bylo vlastně tak, aby byla ucelená řada.
RP a RPV jsou vozy s perspektivou a dnes, kdyby měly čísla původní, tak zase bude nekompletní a nepřehledná řada.
Maďarských kachen je 7.

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od JaHu » 05.4.2017 10:27

Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?

Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MF » 05.4.2017 7:37

fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let? =P~
Maximálně řidič.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.4.2017 0:53

Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let? =P~

Odpovědět