KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 2881
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou. Stačí si vzpomenout kolik kusů bylo později po defektoskopiích v ohrožení...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A v čem by ten guláš spočívaltrainzjohny píše:U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.


Jenže využitím řady 81xx od prostředka je řada 8111 - 8150 už skoro k ničemu.trainzjohny píše:U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl



- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 2881
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Logika číslování vozů T6 od 8601, když jediné jiné 8xxx byly eMka mi také vždycky unikala.
U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Využití "díry" pro wany také bylo celkem logické, moc místa už nikde nebylo a nepočítalo se s nějakým větším počtem vozů.
U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Využití "díry" pro wany také bylo celkem logické, moc místa už nikde nebylo a nepočítalo se s nějakým větším počtem vozů.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Tolik jich bude? To chci vidět 

- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Proto budou nové wany 8284-8299, 8246-8250, 8200-8210, 8580-8600, atd... 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Jsem OT, ale když už se to tu řeší...
Mě by taky zajímala logika ev.č. Nejsem žádným šotopříznivcem ucelených řad, je mi to celkem fuk. Taky mi nevadí použití použitých čísel. Ale chtěl bych vědět jednu věc: kdo a jak ty ev. č. určuje.
Když se to vezme, tak T3M končí 8106. Takže volno je dejme tomu od 8111, ale vozy RPV začaly na 8151.
RP začali 8211 (čísla 8200 a 8205 byla použita, co zbytek mezi 8200 a 8210
), RP skončily na 8245 protože jsou z Šumperka a RP z Dílen začaly na 8301, přitom je to stejný typ vozu. Pak si někdo vzpomněl a volná čísla mezi použil pro wany (od 8251), což je vlastně jiný typ vozu.
A T6 začaly číslem 8601 v době, kdy nikdo nevěděl, že nějaká RP budou a kolik. Takže nejdřív se rozhazují čísla "jen tak" a teď se najednou vyzobává každé číslíčko. Vážně bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by to dokázal vysvětlit. Protože jestli je v tom nějaký systém, tak já ho nevidím.
Mě by taky zajímala logika ev.č. Nejsem žádným šotopříznivcem ucelených řad, je mi to celkem fuk. Taky mi nevadí použití použitých čísel. Ale chtěl bych vědět jednu věc: kdo a jak ty ev. č. určuje.
Když se to vezme, tak T3M končí 8106. Takže volno je dejme tomu od 8111, ale vozy RPV začaly na 8151.
RP začali 8211 (čísla 8200 a 8205 byla použita, co zbytek mezi 8200 a 8210

A T6 začaly číslem 8601 v době, kdy nikdo nevěděl, že nějaká RP budou a kolik. Takže nejdřív se rozhazují čísla "jen tak" a teď se najednou vyzobává každé číslíčko. Vážně bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by to dokázal vysvětlit. Protože jestli je v tom nějaký systém, tak já ho nevidím.

- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3373
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ani já ne 

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Já tě potěšim, já to nepoznám ani na 2. pohled.demon píše:Samozřejmě. Bohužel zrovna tady je to vidět na první pohled.fricoolinek2 píše: Takže tohle je jen repas?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
I tak není důvod přeskakovat čísla 9101 - 9104. Zrovna RT6N1 byly vozy, které do pražského provozu zasáhly jen velmi okrajově. U autobusů (kratší životnost vozidel) je opakované obsazování evidenčních čísel běžné. U tramvají je pouze otázkou času, kdy se řady ev. č. 8000 a 9000 vyčerpají a začne se znovu obsazovat řada od 1001.fricoolinek2 píše:Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?
Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6023
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Samozřejmě. Bohužel zrovna tady je to vidět na první pohled.fricoolinek2 píše: Takže tohle je jen repas?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9635
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
fricoolinek2: Okna se neměnila ani u pražských reko (kachen i R.P), pokud nebyla opravdu echt zničená 

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?
Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude...

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
demon píše:Z osmdesátých asi žádné, ale z devadesátých podstatné části.fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let?
Komplet skříně "A" + "B", podvozky, zasklení...
Samozřejmě spousta věcí prošla běžnou obnovou, takže nelze vyloučit, že třeba polovina brzdičů nebude z roku 90 a druhá půlka z 16 a podobně je to se vším.

Takže tohle je jen repas?

Zasklení mne celkem překvapuje. Očekával bych, že ty skla budou po desetiletích provozu optřebovaná, zašlá (a neymslím jen záměrné rytí vandalů) a výměna bude na místě.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Řeč byla o ucelené řadě ev.č. Nějaký číslování linek je mi u
.

- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1371
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Až na noční náhradní (6x), noční příměstské (6xx) a školní (55x+).P_V píše: Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité..
