Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 12.4.2017 13:00

slonik píše:Tak už jsou jř na výluku Dělnická - Palmovka - Kobylisy na 24.4.-27.4.
Jo, už jsem to našel. Asi výměna celé dolní Palmovky. :idea:
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/na-ze ... -tramvaji/
Upozorňujeme, že od 22. dubna 2017 do 25. dubna 2017 dojde etapovitě k rozšíření vyloučeného úseku o tratě na Libeňském mostě a v Zenklově ulici.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 12.4.2017 10:53

To nepojede metro C, asi to nechtěli kumulovat.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od slonik » 12.4.2017 8:24

Tak už jsou jř na výluku Dělnická - Palmovka - Kobylisy na 24.4.-27.4. Trochu nechápu, že se to nenechalo na následující prodloužený víkend...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 11.4.2017 12:03

Zařídím nějaký propad kolektorů pod Vídeňskou, co vy na to? :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 11.4.2017 10:38

Jestli je tohle způsob, jak musí DP (když chce něco opravit) obcházet nějakýho Joudu na úřadě, který nechce dát razítko na výluku, tak to je síla. To jsme to dopracovali opravdu daleko. :prase
Ale koleje už jsou. To se to bude jezdit. =D>

Třeba by se tak dalo i začít stavět metro D Z:arrow: "havarijní stavba". 8-) :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Karosák » 10.4.2017 23:37

Tam to bylo před smrtí už v době, kdy se dělala Badenka-sever. Ale asi něco nešlo, takže teď nadešel pravý čas spustit "plánovanou mimořádnou událost" 8-)

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od -KUBI- » 10.4.2017 20:23

http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_1533/

V esíčku za sjezdovou výhybkou chybí cca 15 cm hlavy levé kolejnice. Ten vrchol křižovatky si koledoval o nějaký malér už delší dobu a jeho čas právě nadešel. V nedobré kondici je jak samotné esíčko, tak i sjezdová výhybka a když jsem šel kolem místa dnešní havárie, všiml jsem i propadlé dlažby hned u kolejnice o dalších 10 metrů vedle.

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od honza z Mo » 23.3.2017 11:31

.. a proč se nespojila třeba 8 - 25 a 14 - 16. Zejtra mám 16-25 a myslim, že to bude strašně dlouhý půlkolo ( natož celý kolo)- né že by mi to vadilo.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Petrpes » 23.3.2017 8:05

A přestávky by šly udělat jenom na polookružní 25 (Hradčanská)...
8 má z Hradčanské krátkou trasu a malé obratiště, aby vyšla pauza.
14 na Spořilov nemá vůbec kde...
16 leda Anděl, ale na Kotlářku je málo času...

K tomu nevychází proklad 10/16 a další věci, čili toto řešení výluky U Balabenky asi nebude špatné ;)

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Polaanek » 22.3.2017 17:52

Však je pouze jeden směr, polookružně.

Tak ještě lépe barevně (jako MMM)

S převlékáním, jak je výluka:

8 -> 14
...Invalidovna – Palmovka (v ul. Sokolovské) – U BALABENKY – Palmovka (v ul. Na Žertvách) – (dále jako linka 14) - Palmovka (na předmostí Libeňského mostu) - Libeňský most...

14 -> 8
...Libeňský most – Palmovka (v ul. Zenklově) – Palmovka (v ul. Sokolovské) – U BALABENKY – Palmovka (v ul. Na Žertvách) – (dále jako linka 8) Palmovka (v ul. Zenklově) - Invalidovna...

Prohodíme barvičky a tradá...

8
...Invalidovna – Palmovka (v ul. Sokolovské) – U BALABENKY – Palmovka (v ul. Na Žertvách) – (dále jako linka 8) Palmovka (v ul. Zenklově) - Invalidovna...

14
...Libeňský most – Palmovka (v ul. Zenklově) – Palmovka (v ul. Sokolovské) – U BALABENKY – Palmovka (v ul. Na Žertvách) – (dále jako linka 14) - Palmovka (na předmostí Libeňského mostu) - Libeňský most...

Projely nám okolo 2 vlaky, a přijela jednou 8 a 14 a odjela jednou 8 a 14.
Dtto 16 a 25.
Nic jsem neušetřil ani nepřidal, jen se nemuselo převlíkat...

Kde tedy dělám chybu v úvaze dle Vás? Kde se ušetřilo?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 22.3.2017 16:10

Polaanek píše:Ano, ale počty nevychází.....
Protože pořád urputně počítáš jenom jeden směr. :D

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jakub » 22.3.2017 13:29

Dobře, no. Myslel jsem to trochu obecněji. Bod pro Vás. U polookružní linky se pak ale na cestu zpátky špatně zajišťuje proklad (čekáním na správný čas bych mohl zdržet například spoj té druhé linky, na kterou to při dobrém návrhu můžu krásně napojit), navíc se pak na cestu zpátky přenáší i zpoždění (i když tomu se nevyhneme ani u řetězené linky). Ale v tomhle konkrétním případě by se ještě určitá úspora dala hledat u nájezdových a zatahovacích tras. "Druhé konce" těch linek vypravoval právě Hloubětín, který je teď odříznutý. Vyjíždět na Palmovku z jiných vozoven (krom Žižkova) už může představovat i docela dlouhou nájezdovou trasu. Tímhle řešením už na trasu najíždím po trase té druhé linky, takže jedu alespoň nějak systémově a pro veřejnost pochopitelně (a nejsem si teď jistý, zda se taky za výjezdy/zatažení neplatí jinak, než za jízdu po trase linky).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 22.3.2017 12:51

Jakub píše:Každé lince odpadne jedna konečná, kde by byla alespoň malá pauza (na dorovnání do času a vyčkání na správný čas odjezdu do prokladu). Kvůli dorovnání do času je to často spíš fixní čas, než že by to bylo v závislosti na délce linky. Takže u každé dvojice linek se ušetří 2 takové pauzy, což nějaké pořadí (zpravidla alespoň jedno pořadí na každou linku) ušetří.
Pokud máte polookružní linku, tak žádná pauza není. :wink: Viz stará 21 přes Národní divadlo a Myslíkovu a nebo právě výlukové přes Palmovku pár let zpět

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Jakub » 22.3.2017 12:12

Každé lince odpadne jedna konečná, kde by byla alespoň malá pauza (na dorovnání do času a vyčkání na správný čas odjezdu do prokladu). Kvůli dorovnání do času je to často spíš fixní čas, než že by to bylo v závislosti na délce linky. Takže u každé dvojice linek se ušetří 2 takové pauzy, což nějaké pořadí (zpravidla alespoň jedno pořadí na každou linku) ušetří.

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Polaanek » 22.3.2017 7:41

Ano, ale počty nevychází. Příklad pro zjednodušení - interval 10 minut:

Každých 10 minut přijede a hned odjede linka 8 -> za hodinu 6 vlaků.
Stejný interval u zbylých linek, 14, 16, 25, tedy v součtu za hodinu přijede a odjede 24 vlaků.

Převlíkáni, každých 10 minut přijede linka 8 a odjede jako linka 14 -> za hodinu 6 vlaků.
To stejné ostatní, 14 -> 8, 16 -> 25, 25 -> 16, tedy v součtu za hodinu přijede a odjede 24 vlaků.

V obou případech, přijede každá linka 6x za hodinu, odjede taky, pouze ve druhém případě se změní číslo. Počet spojů a vlaků, který přijede a odjede je stejný.
Stále tedy nechápu tu úsporu.

Co mě napadá jsou proklady. V době, kdy přijede 14, je třeba, aby kvůli prokladům odjela v danou chvíli linka 8, a opačně, u 16 a 25 nápodobně.
Ale argument, že se něco ušetří nějak nechápu - nejlépe dokažte matematicky na počtu spojů, pořadí, intervalu, atd....

Odpovědět