Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
přikláním se také k přesunu této diskuze
Hlavní je:
1.) lež vzdálenosti přesunu zvýšená o 2/3 skutečnosti (místo 120m uvedeno 200m)
2.) jak dojde ke zhoršení bezpečnosti provozu na komunikaci Nuselská, když vozidla MHD budou stát místo dosavadního umístění za pravou zatáčkou hlavní ulice skrz křižovatku s mnoha bočními/vedlejšími ulicemi na obě strany a před levou zatáčkou na začátku více jak 300m dloiuhé "rovinky"/přímého úseku ulice?
3.) jak dojde ke zhoršení bezpečnosti chodců při přecházení, když k němu bude sloužit stávající přechod na začátku zachovávané zastávky v protisměru (do centra), který leží mezi vyústěními ulic U Michelského mlýna a Adamovská?
4.) jaký význam má (za běžného provozu) přecházet mezi zast. Pod Jezerkou a Kloboučnická, když obě obsluhují stejné BUS linky a tramvaje na Kloboučnické nezastavují a zastavovat nebudou (protože je u zatáčky/oblouku tratě)?
5.) že od vyústění ul. Mendíků je vlastně nová poloha stejně (kraj zastávky cca 10m) daleko jako stávající, jen na opačnou stranu zatáčky ul. Nuselské kolem něho (místo vpravo, tak bude vlevo - jako zachovávavaná zastávka v protisměru/do centra, do jejíž úrovně se má posunout)
6.) z ulic. vyúsťujících do Nuselské severně od ul. Mendíků je blíže i nyní k zastávkám Kloboučnická.
7.) přiblížením k vyústěním ulic U Michelského mlýna a Adamovská do ul. Nuselské se zastávka přiblíží k značné oblasti ulic (Pod Stárkou, Děkanská, Čapkova, Týmlova a Magistrů - jižní 1/2, Na Kolejním statku, U Michelského mlýna, Ve vilách + potažmo ul. Družstevní ochoz, od které po schodišti končícího u přechodu u čela posunuté zastávky zjevně chodí také nemalé množství lidí)
8.) stanicující tramvaje nebudou proti současnosti přes obecný zákaz (zákona o silničním provozu) objížděny auty nejen zprava (nástupní plochou ve vozovce, která se tak jako tak musí změnit na tzv. zastávkový mys = rozšířený chodník, aby normově mohla být bezbariérová), ale zleva po protisměrné koleji v místě pojížděné všemi vozodly (v úrovni posunuté zastávky je a bude stávající zastávka v protisměru, kterou projíždí po trati jen vozidla MHD - ostatní objíždějí její nástupní ostrůvek zprava)!
Hlavní je:
1.) lež vzdálenosti přesunu zvýšená o 2/3 skutečnosti (místo 120m uvedeno 200m)
2.) jak dojde ke zhoršení bezpečnosti provozu na komunikaci Nuselská, když vozidla MHD budou stát místo dosavadního umístění za pravou zatáčkou hlavní ulice skrz křižovatku s mnoha bočními/vedlejšími ulicemi na obě strany a před levou zatáčkou na začátku více jak 300m dloiuhé "rovinky"/přímého úseku ulice?
3.) jak dojde ke zhoršení bezpečnosti chodců při přecházení, když k němu bude sloužit stávající přechod na začátku zachovávané zastávky v protisměru (do centra), který leží mezi vyústěními ulic U Michelského mlýna a Adamovská?
4.) jaký význam má (za běžného provozu) přecházet mezi zast. Pod Jezerkou a Kloboučnická, když obě obsluhují stejné BUS linky a tramvaje na Kloboučnické nezastavují a zastavovat nebudou (protože je u zatáčky/oblouku tratě)?
5.) že od vyústění ul. Mendíků je vlastně nová poloha stejně (kraj zastávky cca 10m) daleko jako stávající, jen na opačnou stranu zatáčky ul. Nuselské kolem něho (místo vpravo, tak bude vlevo - jako zachovávavaná zastávka v protisměru/do centra, do jejíž úrovně se má posunout)
6.) z ulic. vyúsťujících do Nuselské severně od ul. Mendíků je blíže i nyní k zastávkám Kloboučnická.
7.) přiblížením k vyústěním ulic U Michelského mlýna a Adamovská do ul. Nuselské se zastávka přiblíží k značné oblasti ulic (Pod Stárkou, Děkanská, Čapkova, Týmlova a Magistrů - jižní 1/2, Na Kolejním statku, U Michelského mlýna, Ve vilách + potažmo ul. Družstevní ochoz, od které po schodišti končícího u přechodu u čela posunuté zastávky zjevně chodí také nemalé množství lidí)
8.) stanicující tramvaje nebudou proti současnosti přes obecný zákaz (zákona o silničním provozu) objížděny auty nejen zprava (nástupní plochou ve vozovce, která se tak jako tak musí změnit na tzv. zastávkový mys = rozšířený chodník, aby normově mohla být bezbariérová), ale zleva po protisměrné koleji v místě pojížděné všemi vozodly (v úrovni posunuté zastávky je a bude stávající zastávka v protisměru, kterou projíždí po trati jen vozidla MHD - ostatní objíždějí její nástupní ostrůvek zprava)!
Re: Výluky a jiná omezení
bavíme se o tomto místě https://goo.gl/maps/u7qTo8zMQz92 stejné zabrání proběhlo i na Čechově nám. ZC.
Odkazované výkresy už nejsou dostupné tam to bylo vidět lépe.
Odkazované výkresy už nejsou dostupné tam to bylo vidět lépe.
prosím kdyžtak přesunout do rekonstrukcí a oprav.. díkyDeus píše:Vedle na mo.ttnz.cz se někdo ptal na zastávku Pod Jezerkou po rekonstrukci. Na mo.ttnz.cz se ale nedá registrovat
Zastávka bude před bývalou bankou, přesně tam kde je teď náhradní. Tady je stav Nuselské od Táborské po Botič po reko chodníků:
https://drive.google.com/open?id=0B6By3 ... kRsa3hXbGc
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
To bude, ale docela brutální rozšíření ne? Pokud se bavíme o stejném místě, tak je tam pruh pro auta + parkování...KarlosK píše:9001:
V místě kde bude nová zastávka na ostrůvek není místo. takže se rozšíří chodník a bude
Re: Výluky a jiná omezení
9001:
V místě kde bude nová zastávka na ostrůvek není místo. takže se rozšíří chodník a bude
V místě kde bude nová zastávka na ostrůvek není místo. takže se rozšíří chodník a bude
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
A něco z druhé strany?KarlosK píše:Doufám, že tohle nemá šanci uspět.
http://www.zsmendiku.cz/aktuality/12435 ... ZERKOU.pdf
Petice obsahuje fakt hustý sci-fi argumenty zvláště jen poslední bod
Pokud se zastávka posune o 200m cca na úroven dnešní zastávky DC, tak se udělá klasický ostrůvek = i zhoršení bezpečnosti.
Bonus by mohl být, že se vytěží současná SSZ, která by pak ztratila smysl, ale dost pochybuji, že se to stane...
Osobně by mi přišlo asi jako nej řešení víden v současném umístění.
Re: Výluky a jiná omezení
Doufám, že tohle nemá šanci uspět.
http://www.zsmendiku.cz/aktuality/12435 ... ZERKOU.pdf
Petice obsahuje fakt hustý sci-fi argumenty zvláště jen poslední bod
http://www.zsmendiku.cz/aktuality/12435 ... ZERKOU.pdf
Petice obsahuje fakt hustý sci-fi argumenty zvláště jen poslední bod
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Též o sólo 15 po 20 minutách jsem včera dopoledne evidoval veliký zájem...
Narozdíl od 9 na Újezd řetězenou na 22 se s ní dalo dojet ze Smíchova na Žižkov
Narozdíl od 9 na Újezd řetězenou na 22 se s ní dalo dojet ze Smíchova na Žižkov
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Výluky a jiná omezení
Tak jsem se byl podívat na maratón...
A velká pochvala, konečně to jde Mimochodem, zjistil jsem, že linka 6 má krásnou superschopnost projet napříč celým městem a přitom se vyhnout všem (kvůli maratonu) uzavřeným úsekům
A velká pochvala, konečně to jde Mimochodem, zjistil jsem, že linka 6 má krásnou superschopnost projet napříč celým městem a přitom se vyhnout všem (kvůli maratonu) uzavřeným úsekům
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
No a s linkou 23 zítra manipulačně zatahuji po trase:
Královka - Belveder - Čechův most - Nám. Republiky - a pak všude rovně do HL...
PS: Znalci nebudou řešit tvar výhybky na Palmovce od Invalidovny
Královka - Belveder - Čechův most - Nám. Republiky - a pak všude rovně do HL...
PS: Znalci nebudou řešit tvar výhybky na Palmovce od Invalidovny
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
V Praze, 20. dubna 2017
Informace o změnách v MHD – výluky tramvají v oblasti Palmovky
Kromě již probíhající výluky v ulicích Na Žertvách a U Balabenky dojde v termínech 22. 4. (cca 4:30 hod.) – 26. 4. 2017 (cca 4:30 hod.) k přerušení provozu tramvají (ve dvou etapách) v úsecích Dělnická – Palmovka a Ke Stírce – Palmovka.
Od soboty 22. 4. 2017 (cca 4:30 hod.) do pondělí 24. 4. 2017 (cca 0:30 hod.) bude obousměrně přerušen provoz tramvají v úseku Dělnická – Palmovka – Ke Stírce.
Změny tras tramvajových linek
Linka č. 1 bude ve směru od Sídliště Petřiny ze zastávky Dělnická odkloněna přes zastávky Ortenovo náměstí a Nádraží Holešovice do obratiště Výstaviště Holešovice, kde bude ukončena.
Linka č. 3 bude ve směru od Nádraží Braník ze zastávky Invalidovna odkloněna přes zastávky Palmovka (v Sokolovské ulici) a Nádraží Libeň do obratiště Harfa, kde bude ukončena.
Linka č. 6 bude ve směru od Kubánského náměstí zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 14 ve směru Spořilov.
Linky č. 8, 16 a 52 budou v oblasti Palmovky vedeny ulicí Sokolovskou.
Linka č. 10 bude ve směru od Sídliště Řepy ze zastávky Krejcárek odkloněna přes zastávky Palmovka (v Sokolovské ulici) a Divadlo Gong do zastávky Nádraží Vysočany (nástupní zastávka Vysočanská).
Linka č. 14 bude ve směru od Spořilova zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 6 ve směru Kubánské náměstí.
Vybrané spoje linky č. 17 budou ve směru od Levského ukončeny v zastávce Kobylisy, dále budou pokračovat jako linka č. 37 ve směru Sídliště Ďáblice.
Linka č. 25 bude v úseku Vltavská – Balabenka odkloněna přes zastávky Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
Linka č. 54 bude v úseku Dělnická – Balabenka odkloněna přes zastávky Vltavská, Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
Linka č. 55 bude ve směru od Ústředních dílen DP ze zastávky Krejcárek odkloněna přes zastávky Palmovka (v Sokolovské ulici) a Divadlo Gong do zastávky Nádraží Vysočany (nástupní zastávka Vysočanská).
V denním provozu bude zavedena tramvajová linka č. 37 v trase Sídliště Ďáblice – Ládví – Kobylisy, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 17 ve směru Sídliště Modřany.
Změny v zastávkách tramvají
V obou směrech se zřizuje na předmostí Hlávkova mostu zastávka Vltavská.
Náhradní autobusová doprava
V denním provozu bude zavedena náhradní autobusová doprava X1 v trase Březiněveská – Kobylisy – Palmovka – Dělnická – Palmovka – Kobylisy. Upozorňujeme, že od 23. 4. 2017 (cca 21:00 hod.) do 24. 4. 2017 (cca 0:30 hod.), kdy bude Libeňský most z důvodu probíhajících dynamických zátěžových zkoušek zcela uzavřen, pojede pouze v trase Březiněveská / Kobylisy – Palmovka (v Sokolovské ulici).
V nočním provozu bude zavedena náhradní autobusová doprava X55 v trase Vozovna Kobylisy – Palmovka – Dělnická – Palmovka – Vozovna Kobylisy.
Od 24. 4. 2017 (cca 0:30 hod.) do 26. 4. 2017 (cca 4:30 hod.) bude v této oblasti obousměrně přerušen tramvajový provoz již jen v úseku Dělnická – Palmovka.
Změny tras tramvajových linek
Linka č. 1 bude ve směru od Sídliště Petřiny ze zastávky Dělnická odkloněna přes zastávky Ortenovo náměstí a Nádraží Holešovice do obratiště Výstaviště Holešovice, kde bude ukončena.
Linka č. 6 bude ve směru od Kubánského náměstí zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 14 ve směru Spořilov.
Linky č. 8, 16 a 52 budou v oblasti Palmovky vedeny ulicí Sokolovskou.
Linka č. 14 bude ve směru od Spořilova zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 6 ve směru Kubánské náměstí.
Linka č. 25 bude v úseku Vltavská – Balabenka odkloněna přes zastávky Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
Linka č. 54 bude v úseku Dělnická – Balabenka odkloněna přes zastávky Vltavská, Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
V denním provozu bude zavedena tramvajová linka č. 31 v trase Vysočanská / Nádraží Vysočany – Divadlo Gong – Palmovka (v Sokolovské ulici) – Ohrada – Spojovací.
Změny v zastávkách tramvají
V obou směrech se zřizuje na předmostí Hlávkova mostu zastávka Vltavská.
Náhradní autobusová doprava
V denním provozu (od cca 4:30 hod. do cca 21:00 hod., od kdy bude Libeňský most vždy přes noc z důvodu probíhajících dynamických zátěžových zkoušek zcela uzavřen) bude zavedena náhradní autobusová doprava X1 v trase Palmovka – Dělnická – Palmovka.
Informace o změnách v MHD – výluky tramvají v oblasti Palmovky
Kromě již probíhající výluky v ulicích Na Žertvách a U Balabenky dojde v termínech 22. 4. (cca 4:30 hod.) – 26. 4. 2017 (cca 4:30 hod.) k přerušení provozu tramvají (ve dvou etapách) v úsecích Dělnická – Palmovka a Ke Stírce – Palmovka.
Od soboty 22. 4. 2017 (cca 4:30 hod.) do pondělí 24. 4. 2017 (cca 0:30 hod.) bude obousměrně přerušen provoz tramvají v úseku Dělnická – Palmovka – Ke Stírce.
Změny tras tramvajových linek
Linka č. 1 bude ve směru od Sídliště Petřiny ze zastávky Dělnická odkloněna přes zastávky Ortenovo náměstí a Nádraží Holešovice do obratiště Výstaviště Holešovice, kde bude ukončena.
Linka č. 3 bude ve směru od Nádraží Braník ze zastávky Invalidovna odkloněna přes zastávky Palmovka (v Sokolovské ulici) a Nádraží Libeň do obratiště Harfa, kde bude ukončena.
Linka č. 6 bude ve směru od Kubánského náměstí zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 14 ve směru Spořilov.
Linky č. 8, 16 a 52 budou v oblasti Palmovky vedeny ulicí Sokolovskou.
Linka č. 10 bude ve směru od Sídliště Řepy ze zastávky Krejcárek odkloněna přes zastávky Palmovka (v Sokolovské ulici) a Divadlo Gong do zastávky Nádraží Vysočany (nástupní zastávka Vysočanská).
Linka č. 14 bude ve směru od Spořilova zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 6 ve směru Kubánské náměstí.
Vybrané spoje linky č. 17 budou ve směru od Levského ukončeny v zastávce Kobylisy, dále budou pokračovat jako linka č. 37 ve směru Sídliště Ďáblice.
Linka č. 25 bude v úseku Vltavská – Balabenka odkloněna přes zastávky Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
Linka č. 54 bude v úseku Dělnická – Balabenka odkloněna přes zastávky Vltavská, Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
Linka č. 55 bude ve směru od Ústředních dílen DP ze zastávky Krejcárek odkloněna přes zastávky Palmovka (v Sokolovské ulici) a Divadlo Gong do zastávky Nádraží Vysočany (nástupní zastávka Vysočanská).
V denním provozu bude zavedena tramvajová linka č. 37 v trase Sídliště Ďáblice – Ládví – Kobylisy, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 17 ve směru Sídliště Modřany.
Změny v zastávkách tramvají
V obou směrech se zřizuje na předmostí Hlávkova mostu zastávka Vltavská.
Náhradní autobusová doprava
V denním provozu bude zavedena náhradní autobusová doprava X1 v trase Březiněveská – Kobylisy – Palmovka – Dělnická – Palmovka – Kobylisy. Upozorňujeme, že od 23. 4. 2017 (cca 21:00 hod.) do 24. 4. 2017 (cca 0:30 hod.), kdy bude Libeňský most z důvodu probíhajících dynamických zátěžových zkoušek zcela uzavřen, pojede pouze v trase Březiněveská / Kobylisy – Palmovka (v Sokolovské ulici).
V nočním provozu bude zavedena náhradní autobusová doprava X55 v trase Vozovna Kobylisy – Palmovka – Dělnická – Palmovka – Vozovna Kobylisy.
Od 24. 4. 2017 (cca 0:30 hod.) do 26. 4. 2017 (cca 4:30 hod.) bude v této oblasti obousměrně přerušen tramvajový provoz již jen v úseku Dělnická – Palmovka.
Změny tras tramvajových linek
Linka č. 1 bude ve směru od Sídliště Petřiny ze zastávky Dělnická odkloněna přes zastávky Ortenovo náměstí a Nádraží Holešovice do obratiště Výstaviště Holešovice, kde bude ukončena.
Linka č. 6 bude ve směru od Kubánského náměstí zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 14 ve směru Spořilov.
Linky č. 8, 16 a 52 budou v oblasti Palmovky vedeny ulicí Sokolovskou.
Linka č. 14 bude ve směru od Spořilova zkrácena do zastávky Dělnická, odkud bude dále pokračovat jako linka č. 6 ve směru Kubánské náměstí.
Linka č. 25 bude v úseku Vltavská – Balabenka odkloněna přes zastávky Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
Linka č. 54 bude v úseku Dělnická – Balabenka odkloněna přes zastávky Vltavská, Florenc, Křižíkova a Palmovka (v Sokolovské ulici).
V denním provozu bude zavedena tramvajová linka č. 31 v trase Vysočanská / Nádraží Vysočany – Divadlo Gong – Palmovka (v Sokolovské ulici) – Ohrada – Spojovací.
Změny v zastávkách tramvají
V obou směrech se zřizuje na předmostí Hlávkova mostu zastávka Vltavská.
Náhradní autobusová doprava
V denním provozu (od cca 4:30 hod. do cca 21:00 hod., od kdy bude Libeňský most vždy přes noc z důvodu probíhajících dynamických zátěžových zkoušek zcela uzavřen) bude zavedena náhradní autobusová doprava X1 v trase Palmovka – Dělnická – Palmovka.
Re: Výluky a jiná omezení
Libeňák ano, ale tam to není taková hrůza, nejhorší je podjezd v Zenklově a tam budou jen dva dny...
Re: Výluky a jiná omezení
Čtyři dny. Libeňský most bude bez tram 22.4. (0:30) - 26.4. (4:30) (v noci po 21 hodině i bez NAD)slonik píše:Vždyť to jsou dva dny, co se za tu chvíli dá stihnout...
Re: Výluky a jiná omezení
Vždyť to jsou dva dny, co se za tu chvíli dá stihnout...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Já bych moc neplácal, vzhledem k tomu, že to opět bude maximálně pouhá repanelizace. To je stejnej nekonečnej příběh jako Nádražní....
Jasně, i repanelizace je "zlatá", bo se tam zas bude moci nějakou chvíli "lidsky" jezdit, ale stejně....
Jasně, i repanelizace je "zlatá", bo se tam zas bude moci nějakou chvíli "lidsky" jezdit, ale stejně....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/z ... 70420.html
Velké manévry se budou od víkendu odehrávat na Libeňském mostě. Uskuteční se dynamické zátěžové zkoušky – a současně dojde na opravu tramvajové trati (a to i v navazující Zenklově ulici). Od noci na sobotu až do noci na pondělí to přinese změny v tramvajové dopravě