Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dyť stály asi 3,5 mld.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Ale pravdivá...fricoolinek2 píše: Ale to jsou velice ošklivá slovíčka!
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
demon píše:Mě se jako nejlogičtější priorita furt jeví likvidace těch ****ů, ale bohužel...
Ale to jsou velice ošklivá slovíčka!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jen počkej až tam někdo šlápne někomu na kuří oko .thriller2 píše:U nás, kdž je něco s cenou vysokou tak, že to nejde bez VŘ, tak se od firmy objednají dvě věci, zvlášť to co chceme a obal, obojí za polovinu a zákon je splněn. Akorát nějak často nakupujeme obaly za desítky tisíc DPP by se mohl přiučit.
Stačí se podívat na poslední dny... Pelta a spol., ex šef Pražské stojírny
Re: Škoda 14T (Porschetra)
U nás, kdž je něco s cenou vysokou tak, že to nejde bez VŘ, tak se od firmy objednají dvě věci, zvlášť to co chceme a obal, obojí za polovinu a zákon je splněn. Akorát nějak často nakupujeme obaly za desítky tisíc DPP by se mohl přiučit.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
thriller2 len počkaj, aby ti to raz nespočítali… Na fakulte sa spočítalo, že sa nakupuje kancelársky materiál nad limit pre verejnú zakázku a tak sa musí súťažiť. Našťastie sa súťaží „dvorný dodávateľ“, tj. vysúťaží sa firma a od tej sa potom podľa potreby objednávajú jednotlivé veci (napríklad balík papierov do tlačiarne).
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Mohl by mi někdo připomenout, jak se ty trhliny ve 14T opravují? Sváření?, navaření nějakých kovových profilů?, přidělání nějakých tlumičů? Abych získal představu, jaké náhradní díly jsou k opravě potřeba..
Jinak státní/městskej podnik nemusí soutěžit každou pítschovinu, jen ty dražší. Já taky pro svůj státní podníček nakupuju každoročně náhradní díly za statisíce a nikoho to netankuje.
Jinak státní/městskej podnik nemusí soutěžit každou pítschovinu, jen ty dražší. Já taky pro svůj státní podníček nakupuju každoročně náhradní díly za statisíce a nikoho to netankuje.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Mě se jako nejlogičtější priorita furt jeví likvidace těch sráčů, ale bohužel...
A je naprosto jedno kdo dodával původní díly, tady je to jinak a musíš mít nabídku minimálně od tří dodavatelů.
A je naprosto jedno kdo dodával původní díly, tady je to jinak a musíš mít nabídku minimálně od tří dodavatelů.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dost šílený, tato situace. Přitom reko/opravy 14T by se mi jevilo jako nejlogičtější priorita. Než nějaký bastlení na olítanejch kachnách z Uher.
BTW: A to jako ty díly dělá více výrobců? Jsem spíš myslel, že buď potřebný díly dělá a) Škoda b) firma, co pro Škodu dodávala při výrobě/kompletaci tramvaje.
Nebo jsou tam nějaký čachry s dílama z druhovýroby? Resp. jaký díly jsou vůbec třeba? Nějaké kovové profily atp.?
BTW: A to jako ty díly dělá více výrobců? Jsem spíš myslel, že buď potřebný díly dělá a) Škoda b) firma, co pro Škodu dodávala při výrobě/kompletaci tramvaje.
Nebo jsou tam nějaký čachry s dílama z druhovýroby? Resp. jaký díly jsou vůbec třeba? Nějaké kovové profily atp.?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No pojišťovna asi hradí opravy, které jsou prováděny doposud. Ale reko alá 9148 už asi těžko. To není oprava na pojišťovnu, ale rekonstrukce či ůprava. To už podle mne musí jít z podnikových peněz.demon píše:Opravy platí pojišťovna, takže s financemi problém není, se zázemím rovněž ne, ale skutečně se musí soutěžit dodávky náhradních dílů, což problém je.mart337 píše:Nejsem vůbec odborník na tyto věci, ale myslel jsem si, že pokud se podnik rozhodne něco dělat vlastními silami, tak to do žádné soutěže jít nemusí. Soutěže jsou vypisovány, pokud podnik nemá vlastní zázemí.
Takže reko 14T je asi spíš problém někde jinde - finacování této reko je asi mimo reálné možnosti současného rozpočtu. 14T můžou jezdit v současném provozuschopném stavu. Asi jsou potřeba peníze někde jinde a tato reko zatím spinká.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Opravy platí pojišťovna, takže s financemi problém není, se zázemím rovněž ne, ale skutečně se musí soutěžit dodávky náhradních dílů, což problém je.mart337 píše:Nejsem vůbec odborník na tyto věci, ale myslel jsem si, že pokud se podnik rozhodne něco dělat vlastními silami, tak to do žádné soutěže jít nemusí. Soutěže jsou vypisovány, pokud podnik nemá vlastní zázemí.
Takže reko 14T je asi spíš problém někde jinde - finacování této reko je asi mimo reálné možnosti současného rozpočtu. 14T můžou jezdit v současném provozuschopném stavu. Asi jsou potřeba peníze někde jinde a tato reko zatím spinká.
Bohužel musím opáčit "kéž by to tak bylo"...Petrpes píše:Přitom se nic nevyřešilo, neb ty soutěže mají firmy i zadavatelé stejně většinou "ošéfovaný"
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Ale musí zase soutěžit dodávky dílůmart337 píše:Nejsem vůbec odborník na tyto věci, ale myslel jsem si, že pokud se podnik rozhodne něco dělat vlastními silami, tak to do žádné soutěže jít nemusí.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
O víkendu jsme pro zajímavost oslavili 1000 dnů od plošného zatažení sarančat
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nejsem vůbec odborník na tyto věci, ale myslel jsem si, že pokud se podnik rozhodne něco dělat vlastními silami, tak to do žádné soutěže jít nemusí. Soutěže jsou vypisovány, pokud podnik nemá vlastní zázemí (pokud si dobře vzpomínám, tak třeba v souvislosti s dopravní obslužností autobusy naopak některé kraje už uvažují o založení vlastních DP, aby se vyhnuly problémům se subdodavateli v rámci soutěžení a zajištění podmínek pro řidiče dle nařízení vlády).
Takže reko 14T je asi spíš problém někde jinde - finacování této reko je asi mimo reálné možnosti současného rozpočtu. 14T můžou jezdit v současném provozuschopném stavu. Asi jsou potřeba peníze někde jinde a tato reko zatím spinká.
Takže reko 14T je asi spíš problém někde jinde - finacování této reko je asi mimo reálné možnosti současného rozpočtu. 14T můžou jezdit v současném provozuschopném stavu. Asi jsou potřeba peníze někde jinde a tato reko zatím spinká.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No, já bych i pochopil, že se soutěží oprava, resp. že se soutěží dodávky náhradních dílů k opravě potřebných (aspoň tak jsem to pochopil). Ale tady to vypadá, že se soutěží pro každý kus 14T zvlášť, že to jde tak pomalu. Nebo jak to jedemon píše:To je snad jasný, ne ? Veřejný finance. Soutěžit se musí úplně všechno na co plynou.9001 píše:To si jako děláš , že se musí oprava soutěžit??? Proč?