Obecně v obloucích se kolejnice mění častěji, než v přímé trati. Navíc v takto ostrých obloucích. Rozebrat dlažbu je mnohem jednodušší, než zlikvidovat asfalt a následně flastrovat. Tak třeba tohle? Nebo (a bohužel při rekonstrukcích tratí je to s projednáváním docela fičák) se oblouk hodil do kategorie "oprava" a zbytek "rekonstrukce"?KarlosK píše:pokud vím tak v tomto oblouku je automobilová doprava minimální... jaký, že je tedy ten důvod té srandy?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pokud vím tak v tomto oblouku je automobilová doprava minimální... jaký, že je tedy ten důvod té srandy?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ale proč je všude asfalt a v obloucích kostky?
Ovšem kostky dělají hluk od aut, ten se agreguje s hlukem od tramvají, a kde je hluk, tam vleze hygienik a tramvaje zakáže.Protože tam kostky byly, a nebyly tam jen pro srandu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Právě jsem jinak prostudoval bedlivě plánky celé reko Nuselské a kromě již uvedených nesrovnalostí se mi stavební úpravy míst velmi líbí
- zejména zaslepení některých bočních zbytečných vozovek:
1.) u BUS zastávek Kloboučnická, kde navíc bude zúžena průjezdná vozovka na šířku zastávkového místa ZC pro BUS i vjezd/vyústění ul. K Podjezdu, z níž tak bude zřejmě na Nuselskou ul. vyjíždět omezený počet IAD!
2.) jedno rameno výjezdu na Nuselskou ul. Rostislavova
3.) proti předchozímu zaslepení bude zaslepeno i prodloužení ul. V Podluží mezi Nuselskou a Svatoslavovou, při čemž do místa bude cca o délku soupravy posunuta zastávka Horky ZC, která se tak přiblíží svým čelem (označníkem)
a) těsně k zachovávávanému přechodu přes Nuselskou
b) k protisměrné zastávce
PS: je jen otázka jestli něco "nepodělají" změny v umístění DZ a hlavně jsou-li jízdní pruhy na TT a parkovací stání podél dost široké, aby se omezilo blokování TT do ní přesahující parkující IAD!
- zejména zaslepení některých bočních zbytečných vozovek:
1.) u BUS zastávek Kloboučnická, kde navíc bude zúžena průjezdná vozovka na šířku zastávkového místa ZC pro BUS i vjezd/vyústění ul. K Podjezdu, z níž tak bude zřejmě na Nuselskou ul. vyjíždět omezený počet IAD!
2.) jedno rameno výjezdu na Nuselskou ul. Rostislavova
3.) proti předchozímu zaslepení bude zaslepeno i prodloužení ul. V Podluží mezi Nuselskou a Svatoslavovou, při čemž do místa bude cca o délku soupravy posunuta zastávka Horky ZC, která se tak přiblíží svým čelem (označníkem)
a) těsně k zachovávávanému přechodu přes Nuselskou
b) k protisměrné zastávce
PS: je jen otázka jestli něco "nepodělají" změny v umístění DZ a hlavně jsou-li jízdní pruhy na TT a parkovací stání podél dost široké, aby se omezilo blokování TT do ní přesahující parkující IAD!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
no popravdě já tam vidím rizika dopravní, která by šlo řešit lépe - zejména díky tomu že jsem:Deus píše:Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.
včera na uvedené "akci" se stavil a VIDĚL VÝKRES SE ZAKRESLENÝM SVISLÍM + UPRAVENÝM VODOROVNÝM DZ, NEŽ JE V ODKAZECHKarlosK píše:9001: mrkni https://drive.google.com/drive/folders/ ... 1JUZTFTQWM
požádal jsem o reupload těch výkresů.
Naprosto při tom nechápu, že při snaze rovnoměrnějšího rozmístění zastávek se plánuje zachování dosavadní nerovnoměrné rozmístění přechodů, když by šlo zrovnoměrnit cca na metry přesně, a to ještě v situace, že nesmyslný návr prostřední přechod nechává v poloze vhodné pro zachování stávající/původní stálé zastávky ZC a nevhodné pro polohu té plánované přesunuté zastávky, kdy nutí při chůzi z ul./do ul mendíků nejen si tzv. zajít cca o 10m, ALE ZEJMÉNA TU VEDLEJŠÍ ULICI NESMYSLNĚ PŘECHÁZET PŘI SITUACI ZRUŠENÍ PŘECHODU PŘES NÍ = PŘEDNOSTI AUT Z NÍ VYJÍŽDĚJÍCÍCH PŘED CHODCI - místo ušetření přecházení vedlejší ulice a cca 10m chůze!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
tak s tímto - resp. argumentem rovnoměrnějšího rozvržení zastávek = blíže celému okolí mostu přes Botič v ul. Nuselské (nemajícímu v dosahu jinou zastávku) + cca stejně daleko (ale na druhou stranu - nově vlevo místo dosud vpravo) od vyústění ul. Mendíků do Nuselské + dále od oblasti severně od ul. Mendíků, která má logicky spádovost k blízké BUS zastávce Kloboučnická!Deus píše:Taky myslím, že tam jde i o přiblížení zastávky k novostavbám u Botiče (ulice U Michelského mlýna), kde se právě staví další dům. Ti to budou mít trochu blíž.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky myslím, že tam jde i o přiblížení zastávky k novostavbám u Botiče (ulice U Michelského mlýna), kde se právě staví další dům. Ti to budou mít trochu blíž.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Praha 4 prý byla politicky vždycky slabá. Být to na P7 tak věřím v obratDeus píše:Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: mrkni https://drive.google.com/drive/folders/ ... 1JUZTFTQWM
požádal jsem o reupload těch výkresů.
požádal jsem o reupload těch výkresů.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Potom už jsem v obraze.KarlosK píše:bavíme se o tomto místě https://goo.gl/maps/u7qTo8zMQz92 stejné zabrání proběhlo i na Čechově nám. ZC.
Odkazované výkresy už nejsou dostupné tam to bylo vidět lépe.prosím kdyžtak přesunout do rekonstrukcí a oprav.. díkyDeus píše:Vedle na mo.ttnz.cz se někdo ptal na zastávku Pod Jezerkou po rekonstrukci. Na mo.ttnz.cz se ale nedá registrovat
Zastávka bude před bývalou bankou, přesně tam kde je teď náhradní. Tady je stav Nuselské od Táborské po Botič po reko chodníků:
https://drive.google.com/open?id=0B6By3 ... kRsa3hXbGc
Pak tedy nechápu ten řev... Pak to bude pro děcka ještě bezpečnější... Nebude to ani dopravní průser jako Francouzská, protože už ted auta čekají až tramvaj projede...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aktuální Želva (s dozorem vysoce postavené osoby):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.