Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 13.5.2017 20:18

KarlosK píše:pokud vím tak v tomto oblouku je automobilová doprava minimální... jaký, že je tedy ten důvod té srandy?
Obecně v obloucích se kolejnice mění častěji, než v přímé trati. Navíc v takto ostrých obloucích. Rozebrat dlažbu je mnohem jednodušší, než zlikvidovat asfalt a následně flastrovat. Tak třeba tohle? Nebo (a bohužel při rekonstrukcích tratí je to s projednáváním docela fičák) se oblouk hodil do kategorie "oprava" a zbytek "rekonstrukce"?

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 13.5.2017 20:15

pokud vím tak v tomto oblouku je automobilová doprava minimální... jaký, že je tedy ten důvod té srandy?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 13.5.2017 19:53

ale proč je všude asfalt a v obloucích kostky?
Protože tam kostky byly, a nebyly tam jen pro srandu.
Ovšem kostky dělají hluk od aut, ten se agreguje s hlukem od tramvají, a kde je hluk, tam vleze hygienik a tramvaje zakáže.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.5.2017 18:30



von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 11.5.2017 17:30


MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.5.2017 13:18

Právě jsem jinak prostudoval bedlivě plánky celé reko Nuselské a kromě již uvedených nesrovnalostí se mi stavební úpravy míst velmi líbí
- zejména zaslepení některých bočních zbytečných vozovek:

1.) u BUS zastávek Kloboučnická, kde navíc bude zúžena průjezdná vozovka na šířku zastávkového místa ZC pro BUS i vjezd/vyústění ul. K Podjezdu, z níž tak bude zřejmě na Nuselskou ul. vyjíždět omezený počet IAD!
2.) jedno rameno výjezdu na Nuselskou ul. Rostislavova
3.) proti předchozímu zaslepení bude zaslepeno i prodloužení ul. V Podluží mezi Nuselskou a Svatoslavovou, při čemž do místa bude cca o délku soupravy posunuta zastávka Horky ZC, která se tak přiblíží svým čelem (označníkem)
a) těsně k zachovávávanému přechodu přes Nuselskou
b) k protisměrné zastávce

PS: je jen otázka jestli něco "nepodělají" změny v umístění DZ a hlavně jsou-li jízdní pruhy na TT a parkovací stání podél dost široké, aby se omezilo blokování TT do ní přesahující parkující IAD!

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.5.2017 11:24

Deus píše:Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.
no popravdě já tam vidím rizika dopravní, která by šlo řešit lépe - zejména díky tomu že jsem:
KarlosK píše:9001: mrkni https://drive.google.com/drive/folders/ ... 1JUZTFTQWM
požádal jsem o reupload těch výkresů.
včera na uvedené "akci" se stavil a VIDĚL VÝKRES SE ZAKRESLENÝM SVISLÍM + UPRAVENÝM VODOROVNÝM DZ, NEŽ JE V ODKAZECH

Naprosto při tom nechápu, že při snaze rovnoměrnějšího rozmístění zastávek se plánuje zachování dosavadní nerovnoměrné rozmístění přechodů, když by šlo zrovnoměrnit cca na metry přesně, a to ještě v situace, že nesmyslný návr prostřední přechod nechává v poloze vhodné pro zachování stávající/původní stálé zastávky ZC a nevhodné pro polohu té plánované přesunuté zastávky, kdy nutí při chůzi z ul./do ul mendíků nejen si tzv. zajít cca o 10m, ALE ZEJMÉNA TU VEDLEJŠÍ ULICI NESMYSLNĚ PŘECHÁZET PŘI SITUACI ZRUŠENÍ PŘECHODU PŘES NÍ = PŘEDNOSTI AUT Z NÍ VYJÍŽDĚJÍCÍCH PŘED CHODCI - místo ušetření přecházení vedlejší ulice a cca 10m chůze!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.5.2017 9:17

Deus píše:Taky myslím, že tam jde i o přiblížení zastávky k novostavbám u Botiče (ulice U Michelského mlýna), kde se právě staví další dům. Ti to budou mít trochu blíž.
tak s tímto - resp. argumentem rovnoměrnějšího rozvržení zastávek = blíže celému okolí mostu přes Botič v ul. Nuselské (nemajícímu v dosahu jinou zastávku) + cca stejně daleko (ale na druhou stranu - nově vlevo místo dosud vpravo) od vyústění ul. Mendíků do Nuselské + dále od oblasti severně od ul. Mendíků, která má logicky spádovost k blízké BUS zastávce Kloboučnická!

Uživatelský avatar
Deus
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 17.5.2014 18:27

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Deus » 10.5.2017 19:29

Taky myslím, že tam jde i o přiblížení zastávky k novostavbám u Botiče (ulice U Michelského mlýna), kde se právě staví další dům. Ti to budou mít trochu blíž.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 10.5.2017 15:48

Deus píše:Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.
Praha 4 prý byla politicky vždycky slabá. Být to na P7 tak věřím v obrat :lol:

Uživatelský avatar
Deus
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 17.5.2014 18:27

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Deus » 10.5.2017 15:43

Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 10.5.2017 12:48

9001: mrkni https://drive.google.com/drive/folders/ ... 1JUZTFTQWM
požádal jsem o reupload těch výkresů.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 10.5.2017 12:00

KarlosK píše:bavíme se o tomto místě https://goo.gl/maps/u7qTo8zMQz92 stejné zabrání proběhlo i na Čechově nám. ZC.

Odkazované výkresy už nejsou dostupné tam to bylo vidět lépe.
Deus píše:Vedle na mo.ttnz.cz se někdo ptal na zastávku Pod Jezerkou po rekonstrukci. Na mo.ttnz.cz se ale nedá registrovat :)

Zastávka bude před bývalou bankou, přesně tam kde je teď náhradní. Tady je stav Nuselské od Táborské po Botič po reko chodníků:

https://drive.google.com/open?id=0B6By3 ... kRsa3hXbGc
prosím kdyžtak přesunout do rekonstrukcí a oprav.. díky
Potom už jsem v obraze. :D

Pak tedy nechápu ten řev... Pak to bude pro děcka ještě bezpečnější... Nebude to ani dopravní průser jako Francouzská, protože už ted auta čekají až tramvaj projede...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.5.2017 14:06

Aktuální Želva (s dozorem vysoce postavené osoby):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět