Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kasme » 20.5.2017 15:36

asi sem ;)

Výstavba nové rampy Jižní spojka => Chodovská
Po čase opět rozsasáhlejší report a video z tramvaje...

http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170520/

https://www.youtube.com/watch?v=hvH7TTv5oME

Video pokračuje zdlouhavě dál... - Chodovská - U Plynárny (- Michelská - 5. Května - JS - Průmyslová)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 20.5.2017 4:09

Tak jsem od zdroje jen špatně pochopil výklad. V tom případě omluva za zavádějící info.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petr » 19.5.2017 22:37

Karosák píše:Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...
Nepadla. Jen pouhá oprava už není proveditelná, natož ekonomická. Tudíž rekonstrukce bude provedena tak, aby se trať dala v klidu rozebrat, kdyby někdo chtěl kutat. (viz náměstí Bratří Synků, stejný princip).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 19.5.2017 22:10

Karosák píše:Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...
Když se bude chtít tak se to řešit nebude... Viz Hradčanská, která taky byla poměrně nová a šla do kopřiv...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 19.5.2017 21:54

Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 19.5.2017 13:19

Předpokládám že rekonstrukcí nad U kříže se už úplně zazdí možnost přeložit ta překážející auta pod zem (Libeňská spojka). Nebo bude jen repanelizace?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 19.5.2017 11:59

Nene, až 2018, letos most přes Rokytku (snad i jednokolejný provozu, akce TSK).

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od KarlosK » 19.5.2017 11:16

Mezi "U Kříže" a "Vosmíkových" je brutální pomalu na 10. To je ta trať už tak v :zadnice nebo se jen bojí opakování vzedmuté kolejnice co proběhla vloni pod Bulovkou.? :D

odpovím si sám.. krásně ruplá kolejnice hezky mezi panely :D nepsalo se někde o rekonstrukci na podzim letos?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 16.4.2017 18:31

TJ: Píšeš právě většinou, ale to je krása statistiky a vlastně i obráceně použitá ze strany DP v jedné kampani :devilsmokin

Ano nefunguje to 2 hodiny denně, což je vlastně velmi malá část z 24 hodin celého dne resp. ani ne 10%, jenže v tu dobu chce přes PN např. 20-25% lidí co tam denně chtějí projet...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od trainzjohny » 16.4.2017 9:49

9001: Velmi vytížený je mnou zmiňovaný úsek I.P.P. - Anděl.

A jelikož palačák většinou jede bez problémů, dá se to tramvají dát do 10 minut.
Pokud to vemu metrem přes Florenc tak to budu mít jak ty říkáš spolehlivější, ale zato na 100% 2x delší.
No, naprostá většina lidí radši zvolí "nejistotu" s tím, že v horším případě to bude stejné jako s tím metrem, kde je ještě mraky chození, než na jistotu, že jim to potrvá věčnost...
Hlavně lidi nepřestanou přes palačák jezdit, protože se jednou týdně zasekne a pár minut se tam zdrží.
Řešení je nový řadič případně ho operativně vypínat v době, kdy se začíná zasekávat, ale to se nikomu nebude chtít, protože by to ukázalo, že (stejně jako většina křižovatek) funguje líp bez SSZ než s ní.


Přesunuto z "Postřehy z terénu"

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od 9001 » 15.4.2017 17:21

TJ: Záleží kam cestující chce jet a především odkud.

Např. metrem i přes fárání to bude daleko SPOLEHLIVĚJŠÍ i když o pár minut delší...

Na hraně kapacity podle průzkumu, který se provádí na dvou pořadích z 15...

Jak tedy reálně palačák řešit? Nový řadič evidetně nechce zaplatit nikdo, křižovatce taky nikdo ulevit nechce, takže se to nechá vyhnít?

Za mě bych se ho nebál s naprostým klidem vypnout... Fungovalo by to daleko lépe...

Von+Pes: Vy jste vtipní pánové :wink: To byla odpověd na Karosáka, že jsem třetí registrovaný zde na foru...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od Petrpes » 15.4.2017 15:04

9001 und Von: Většinou se registrují 2 osoby stejného pohlaví, ale 9001 píše že 3. Což to je velice zajímavé, ale každopádně též gratuluji a přeji hodně štěstí ;)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od von Špilberk » 15.4.2017 14:51

Petrpes píše:Ovšem ten Palačák už se neřeší hodně let...
Palačák je problém od doby, kdy se začal používat oblouk most - Jiráskáč (zavedena l.14 opravenou Myslíkovou). Od té doby se pindá o tom, že řadič SSZ nestíhá a je potřeba nový. Takže to sice všichni už roky vědí, ale zůstává u toho pindání. :prase
No a když se přidá porucha výhybky, tak se může na mostě udělat piknik. A když se jako bonbónek přidá ještě "řízení" křižovatky policií ČR, tak se může jít rovnou domů. 8-)
9001 píše:Jsem 3. registrovaný.
Sice nevím, jak s problémem Palačáku souvisí zprávy o registrovaném partnerství (to je čistě Vaše soukromá věc), ale přesto gratuluji. :lol: :lol: :devilsmokin

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od Petrpes » 15.4.2017 14:21

Ovšem ten Palačák už se neřeší hodně let...
A ve čtvrtek odpoledne se mě zdálo, že zase někdo v rámci urychlení IAD vypnul preferenci, čímž to stálo všechno ještě víc!
Pokusil se už někdy někdo vysvětlit odpovědným pomahačům a chráničům, že vypínání preference ještě nikdy ničemu nepomohlo? :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Postřehy z terénu

Příspěvek od trainzjohny » 15.4.2017 13:22

9001 píše:demon: Velká otázka jak moc pak jsou vozy obsazeny, když pravidelný cestujcí se naučí jet jinak... A když konečně špuntem projedou, tak první souprava pojede plná, druhá na sedačky a třetí si můžeš vybrat místo, kam si sednout. Takže kdyby ta třetí nejela vlastně se nic nestane...
Tak to je názor za všechny prachy, prosím pěkně poraď mi, jako běžnému cestujícímu denně, jak to smysluplně objet, aniž bych si nezajel více, než kolik tam jednou za uherák prostojím ?!
Jediná objízdná trasa MHD je totiž až přes újezd a ND, což je bratru 10 minut navrch ....

Jinak o našlapání může být řeč při nějakého nehodě, ale pokud se to tam zaseká, tak jedou všechny vlaky běžně obsazené, neboť cestující nemají možnost přelézt do jiného vlaku. Zatímco pokud nějakou linku ubereš, našlapeš souběžné linky pořád.
Tebou navrhovaná 4 by totálně přecpala 10+16, které už teď jsou ve špičkách v úseku IPP-AN na hraně kapacity.
Naopak zrušení zcela zbytečné 21 (na které věřím že dojde) nic nepomůže protože průser je směr rovně z mostu.

Odpovědět