Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Už opravdu RTT, stavební uzávěra padla. Ale ulice Zenklova zůstane i s TT tam, kde je, takže tunel pod U Kříže si může pak kdokoliv vyhrabat...
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Předpokládám že rekonstrukcí nad U kříže se už úplně zazdí možnost přeložit ta překážející auta pod zem (Libeňská spojka). Nebo bude jen repanelizace?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Nene, až 2018, letos most přes Rokytku (snad i jednokolejný provozu, akce TSK).
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Mezi "U Kříže" a "Vosmíkových" je brutální pomalu na 10. To je ta trať už tak v nebo se jen bojí opakování vzedmuté kolejnice co proběhla vloni pod Bulovkou.?
odpovím si sám.. krásně ruplá kolejnice hezky mezi panely nepsalo se někde o rekonstrukci na podzim letos?
odpovím si sám.. krásně ruplá kolejnice hezky mezi panely nepsalo se někde o rekonstrukci na podzim letos?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
TJ: Píšeš právě většinou, ale to je krása statistiky a vlastně i obráceně použitá ze strany DP v jedné kampani
Ano nefunguje to 2 hodiny denně, což je vlastně velmi malá část z 24 hodin celého dne resp. ani ne 10%, jenže v tu dobu chce přes PN např. 20-25% lidí co tam denně chtějí projet...
Ano nefunguje to 2 hodiny denně, což je vlastně velmi malá část z 24 hodin celého dne resp. ani ne 10%, jenže v tu dobu chce přes PN např. 20-25% lidí co tam denně chtějí projet...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
9001: Velmi vytížený je mnou zmiňovaný úsek I.P.P. - Anděl.
A jelikož palačák většinou jede bez problémů, dá se to tramvají dát do 10 minut.
Pokud to vemu metrem přes Florenc tak to budu mít jak ty říkáš spolehlivější, ale zato na 100% 2x delší.
No, naprostá většina lidí radši zvolí "nejistotu" s tím, že v horším případě to bude stejné jako s tím metrem, kde je ještě mraky chození, než na jistotu, že jim to potrvá věčnost...
Hlavně lidi nepřestanou přes palačák jezdit, protože se jednou týdně zasekne a pár minut se tam zdrží.
Řešení je nový řadič případně ho operativně vypínat v době, kdy se začíná zasekávat, ale to se nikomu nebude chtít, protože by to ukázalo, že (stejně jako většina křižovatek) funguje líp bez SSZ než s ní.
Přesunuto z "Postřehy z terénu"
A jelikož palačák většinou jede bez problémů, dá se to tramvají dát do 10 minut.
Pokud to vemu metrem přes Florenc tak to budu mít jak ty říkáš spolehlivější, ale zato na 100% 2x delší.
No, naprostá většina lidí radši zvolí "nejistotu" s tím, že v horším případě to bude stejné jako s tím metrem, kde je ještě mraky chození, než na jistotu, že jim to potrvá věčnost...
Hlavně lidi nepřestanou přes palačák jezdit, protože se jednou týdně zasekne a pár minut se tam zdrží.
Řešení je nový řadič případně ho operativně vypínat v době, kdy se začíná zasekávat, ale to se nikomu nebude chtít, protože by to ukázalo, že (stejně jako většina křižovatek) funguje líp bez SSZ než s ní.
Přesunuto z "Postřehy z terénu"
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
TJ: Záleží kam cestující chce jet a především odkud.
Např. metrem i přes fárání to bude daleko SPOLEHLIVĚJŠÍ i když o pár minut delší...
Na hraně kapacity podle průzkumu, který se provádí na dvou pořadích z 15...
Jak tedy reálně palačák řešit? Nový řadič evidetně nechce zaplatit nikdo, křižovatce taky nikdo ulevit nechce, takže se to nechá vyhnít?
Za mě bych se ho nebál s naprostým klidem vypnout... Fungovalo by to daleko lépe...
Von+Pes: Vy jste vtipní pánové To byla odpověd na Karosáka, že jsem třetí registrovaný zde na foru...
Např. metrem i přes fárání to bude daleko SPOLEHLIVĚJŠÍ i když o pár minut delší...
Na hraně kapacity podle průzkumu, který se provádí na dvou pořadích z 15...
Jak tedy reálně palačák řešit? Nový řadič evidetně nechce zaplatit nikdo, křižovatce taky nikdo ulevit nechce, takže se to nechá vyhnít?
Za mě bych se ho nebál s naprostým klidem vypnout... Fungovalo by to daleko lépe...
Von+Pes: Vy jste vtipní pánové To byla odpověd na Karosáka, že jsem třetí registrovaný zde na foru...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
9001 und Von: Většinou se registrují 2 osoby stejného pohlaví, ale 9001 píše že 3. Což to je velice zajímavé, ale každopádně též gratuluji a přeji hodně štěstí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Postřehy z terénu
Palačák je problém od doby, kdy se začal používat oblouk most - Jiráskáč (zavedena l.14 opravenou Myslíkovou). Od té doby se pindá o tom, že řadič SSZ nestíhá a je potřeba nový. Takže to sice všichni už roky vědí, ale zůstává u toho pindání.Petrpes píše:Ovšem ten Palačák už se neřeší hodně let...
No a když se přidá porucha výhybky, tak se může na mostě udělat piknik. A když se jako bonbónek přidá ještě "řízení" křižovatky policií ČR, tak se může jít rovnou domů.
Sice nevím, jak s problémem Palačáku souvisí zprávy o registrovaném partnerství (to je čistě Vaše soukromá věc), ale přesto gratuluji.9001 píše:Jsem 3. registrovaný.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Ovšem ten Palačák už se neřeší hodně let...
A ve čtvrtek odpoledne se mě zdálo, že zase někdo v rámci urychlení IAD vypnul preferenci, čímž to stálo všechno ještě víc!
Pokusil se už někdy někdo vysvětlit odpovědným pomahačům a chráničům, že vypínání preference ještě nikdy ničemu nepomohlo?
A ve čtvrtek odpoledne se mě zdálo, že zase někdo v rámci urychlení IAD vypnul preferenci, čímž to stálo všechno ještě víc!
Pokusil se už někdy někdo vysvětlit odpovědným pomahačům a chráničům, že vypínání preference ještě nikdy ničemu nepomohlo?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Tak to je názor za všechny prachy, prosím pěkně poraď mi, jako běžnému cestujícímu denně, jak to smysluplně objet, aniž bych si nezajel více, než kolik tam jednou za uherák prostojím ?!9001 píše:demon: Velká otázka jak moc pak jsou vozy obsazeny, když pravidelný cestujcí se naučí jet jinak... A když konečně špuntem projedou, tak první souprava pojede plná, druhá na sedačky a třetí si můžeš vybrat místo, kam si sednout. Takže kdyby ta třetí nejela vlastně se nic nestane...
Jediná objízdná trasa MHD je totiž až přes újezd a ND, což je bratru 10 minut navrch ....
Jinak o našlapání může být řeč při nějakého nehodě, ale pokud se to tam zaseká, tak jedou všechny vlaky běžně obsazené, neboť cestující nemají možnost přelézt do jiného vlaku. Zatímco pokud nějakou linku ubereš, našlapeš souběžné linky pořád.
Tebou navrhovaná 4 by totálně přecpala 10+16, které už teď jsou ve špičkách v úseku IPP-AN na hraně kapacity.
Naopak zrušení zcela zbytečné 21 (na které věřím že dojde) nic nepomůže protože průser je směr rovně z mostu.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Karosák: Jsem 3. registrovaný. To pro pořádek .
K 23. Můj názor je celkem konzistetní. 23 je šotoušský úlet, který je vyhazování peněz. Že zrychly dostanou zabrat bylo pouze konstatování reality. . Ovšem potom co se poslalo všechno metro do Motola je to opravdu kapka v moři... Pak nemá cenu se k 23 vyjadřovat...
Děti a auto. Asi je to o tréninku, navíc před domem nemám problém s parkováním
K LV. Tohle nebyl útok na MŠ, ale celkově na situaci... Problém je, že už Jareš vyzkoušel vznik problémů s tím, že se budou řešit následně... Výsledek? Čistá nula i když spíš minus... Pokud vím, že tam je problém, tak bych s tím měl pracovat a ne tam poslat a ono to nějak projede...
Na preferenci se z vysoka a tramvaje to budou mít ještě těžší... Současné rekonstrukce jsou toho důkazem a pokud projde Újezd, tak to bude úplně v .
Sami přiznáváte svorně, že palačák je průser, ale už kolik let... A nikoho to nepálí... Reakce odpovědných míst? Bus pruhy se kreslí nesmyslně, aby se udělaly čárky a tam kde opravdu jsou potřeba se neudělají... Odpověd? Odpovědná místa nechtějí...
Dokud v tomto městě bude platit novodobá forma komunismu, kde stranická knížka je posvátná bez ohledu na barvu, tak se asi moc změn k dobrému nedočkáme...
demon: Velká otázka jak moc pak jsou vozy obsazeny, když pravidelný cestujcí se naučí jet jinak... A když konečně špuntem projedou, tak první souprava pojede plná, druhá na sedačky a třetí si můžeš vybrat místo, kam si sednout. Takže kdyby ta třetí nejela vlastně se nic nestane...
K 23. Můj názor je celkem konzistetní. 23 je šotoušský úlet, který je vyhazování peněz. Že zrychly dostanou zabrat bylo pouze konstatování reality. . Ovšem potom co se poslalo všechno metro do Motola je to opravdu kapka v moři... Pak nemá cenu se k 23 vyjadřovat...
Děti a auto. Asi je to o tréninku, navíc před domem nemám problém s parkováním
K LV. Tohle nebyl útok na MŠ, ale celkově na situaci... Problém je, že už Jareš vyzkoušel vznik problémů s tím, že se budou řešit následně... Výsledek? Čistá nula i když spíš minus... Pokud vím, že tam je problém, tak bych s tím měl pracovat a ne tam poslat a ono to nějak projede...
Na preferenci se z vysoka a tramvaje to budou mít ještě těžší... Současné rekonstrukce jsou toho důkazem a pokud projde Újezd, tak to bude úplně v .
Sami přiznáváte svorně, že palačák je průser, ale už kolik let... A nikoho to nepálí... Reakce odpovědných míst? Bus pruhy se kreslí nesmyslně, aby se udělaly čárky a tam kde opravdu jsou potřeba se neudělají... Odpověd? Odpovědná místa nechtějí...
Dokud v tomto městě bude platit novodobá forma komunismu, kde stranická knížka je posvátná bez ohledu na barvu, tak se asi moc změn k dobrému nedočkáme...
demon: Velká otázka jak moc pak jsou vozy obsazeny, když pravidelný cestujcí se naučí jet jinak... A když konečně špuntem projedou, tak první souprava pojede plná, druhá na sedačky a třetí si můžeš vybrat místo, kam si sednout. Takže kdyby ta třetí nejela vlastně se nic nestane...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
21 tam skutečně problém nezpůsobuje, na to jí stačí Radlice, ale prostě se ti jen nelíbí...9001 píše:Jenže právě ta signalizace je žába na prameni poměrně dlouho...
Sám si minule psal, že 21 problém nedělá, protože právě tento směr to pouští dobře .
Jinak to není o kopnutí, ale práci s realitou... Pokud tam nasekám x spojů do přímého směru a pak mi tam tramvaje vykysnou i 10 minut, tak je něco špatně...Pak mi přijde logické, pokud nehnu se SSZ, osekat počet linek, aby to tam stálo třeba 3 minuty...
Pokud tam tramvaje vykysnou 10 minut, tak je problém v signalizaci (tady ještě podpořené poruchovou vexlí), tudíž se problém dá řešit jen úpravou SSZ (resp.výměnou řadiče), nikoliv zvyšovánim koncentrace osob na metr podlahový plochy.
To je ta práce s realitou.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
9001: ...fronty se tam tvořily i za starého ROPIDu, a to i od Výtoně bez M3.
Lampárna-osobní výlev:
Ale názorově jsi fakt schízouš: Když se mluvilo o 23, nejdřív jsi ustříkával, jak se na její směny budou stát fronty nadržených šotoušů a když bylo vyvráceno jak v diskusi, tak v realitě, že to jezdí opravdu všichni, tak jsi hned brečel, jaká je to hrůza, že dostanou zrychly zabrat. WTF? Jsi jak ženský: neví co chtěj, ale nepřestanou prudit, dokud to nedostanou A teď záměrně neříkám který názor je správný (už jen proto, že nemám patent na rozum), ale přesně to ilustruje, proč jsi diskusní plevel, který nikdá ničím nepřispěl. A ještě se chlubíš, že 5. registrovaný.
Jednou píč_ješ, že když to jezdí jak psí spřežení na čukotce, tak tím jezdit nikdo nebude a biješ se v prsa, jak "jim" to natřeš, když budeš jezdit autem a ještě to naučíš manželku, aby mohla jezdit pohodlně na nákupy. BTW máme doma dvě škvrňata a nosit to do auta, kšírovat, pak jet max půl hodiny, zase to tahat ven, v OC být ověšen dětmi a hlídat nákup, sebe, pak to všechno tahat do auta, kšírovat, před domem to rychle vyházet a jít hledat místo na zaparkování a vracet se ověšen zbylým nákupem nebo dětmi....je v jednom skoro nereálné a i s jedním špuntem oser a na auto s chutí vy_eru. Zkus bejt trochu frajer a dojít pro ten nákup sám, nebo pohlídat děcka a nechat ženu dojít na nákup
Když budou tramvaje jezdit málo, budeš další z mnoha a možná i pochopitelně, co přileje svým gumokolem olej do ohně a učiníš město opět trochu nepoužitelnější pro ostatní. Je to stejně sobecký bullshit, jako se dušovat tím, že za "socku" přece nebudu platit. Když se naopak posílí MHD, tak ač v případě linky 22 horuješ za preferenci, v případě Palačáku, který je antipreferenčním skanzenem Prahy, to spláchneš povzdechem a chyba je dle Tebe v MŠově LV a v ucpání Prahy tramvajemi. Nikam na odpověná místa pro apel na vyřešení situace psát nebudeš (to přenecháš ostatním a nebudeš váhat je po celém internetu znovu a znovu upozorňovat na pasivitu), viníka jsi našel, a omezil bys tramvaje. Wow Sorry, ale s tímhle si myslím, že žebříček arcikoko_ů obsadíš zcela hravě Byť bys byl názorově jinde, ale přinášel myšlenky, mohl bys být hodnotný diskutující, ale tohle se fakt nedá ani ředěný
Prosím uklidit do Plodných debat, děkuji a omlouvám se
Lampárna-osobní výlev:
Ale názorově jsi fakt schízouš: Když se mluvilo o 23, nejdřív jsi ustříkával, jak se na její směny budou stát fronty nadržených šotoušů a když bylo vyvráceno jak v diskusi, tak v realitě, že to jezdí opravdu všichni, tak jsi hned brečel, jaká je to hrůza, že dostanou zrychly zabrat. WTF? Jsi jak ženský: neví co chtěj, ale nepřestanou prudit, dokud to nedostanou A teď záměrně neříkám který názor je správný (už jen proto, že nemám patent na rozum), ale přesně to ilustruje, proč jsi diskusní plevel, který nikdá ničím nepřispěl. A ještě se chlubíš, že 5. registrovaný.
Jednou píč_ješ, že když to jezdí jak psí spřežení na čukotce, tak tím jezdit nikdo nebude a biješ se v prsa, jak "jim" to natřeš, když budeš jezdit autem a ještě to naučíš manželku, aby mohla jezdit pohodlně na nákupy. BTW máme doma dvě škvrňata a nosit to do auta, kšírovat, pak jet max půl hodiny, zase to tahat ven, v OC být ověšen dětmi a hlídat nákup, sebe, pak to všechno tahat do auta, kšírovat, před domem to rychle vyházet a jít hledat místo na zaparkování a vracet se ověšen zbylým nákupem nebo dětmi....je v jednom skoro nereálné a i s jedním špuntem oser a na auto s chutí vy_eru. Zkus bejt trochu frajer a dojít pro ten nákup sám, nebo pohlídat děcka a nechat ženu dojít na nákup
Když budou tramvaje jezdit málo, budeš další z mnoha a možná i pochopitelně, co přileje svým gumokolem olej do ohně a učiníš město opět trochu nepoužitelnější pro ostatní. Je to stejně sobecký bullshit, jako se dušovat tím, že za "socku" přece nebudu platit. Když se naopak posílí MHD, tak ač v případě linky 22 horuješ za preferenci, v případě Palačáku, který je antipreferenčním skanzenem Prahy, to spláchneš povzdechem a chyba je dle Tebe v MŠově LV a v ucpání Prahy tramvajemi. Nikam na odpověná místa pro apel na vyřešení situace psát nebudeš (to přenecháš ostatním a nebudeš váhat je po celém internetu znovu a znovu upozorňovat na pasivitu), viníka jsi našel, a omezil bys tramvaje. Wow Sorry, ale s tímhle si myslím, že žebříček arcikoko_ů obsadíš zcela hravě Byť bys byl názorově jinde, ale přinášel myšlenky, mohl bys být hodnotný diskutující, ale tohle se fakt nedá ani ředěný
Prosím uklidit do Plodných debat, děkuji a omlouvám se
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postřehy z terénu
Jenže právě ta signalizace je žába na prameni poměrně dlouho...demon píše:Já myslim, že všichni jak tu jsme dobře víme, že to neni problém LV, ale právě archaická signalizace, ale proč si zase nekopnout...
A líbí se mi ta konzistence názorů, jednou je zbytečná 2, pak 21 a teď zase pro změnu 4...
Sám si minule psal, že 21 problém nedělá, protože právě tento směr to pouští dobře .
Jinak to není o kopnutí, ale práci s realitou... Pokud tam nasekám x spojů do přímého směru a pak mi tam tramvaje vykysnou i 10 minut, tak je něco špatně...Pak mi přijde logické, pokud nehnu se SSZ, osekat počet linek, aby to tam stálo třeba 3 minuty...