Ad 5) V Plzni a Liberci to vyřešili přesunutím zásuvky mnohočlenného řízení níž, nebo bokem a dost možná i použitím jiné zásuvky (Obě města mají zásuvky Hartig stejně jako všechny VariaLF a minimálně všechny vozy T v Brně. Jaké zásuvky máte v Praze nevím.) V Bratislavě to vyřešili úplným zrušením přední zásuvky.kruťák píše:Tak pánové, můžeme se o waně hádat, můžeme s ní dokonce nesouhlasit...ale tady máme OFICIÁLNÍ vyjádření DP:
https://drive.google.com/file/d/0B822KS ... llbzA/view
Ad 6) Plzeňské T3R.PLF a Liberecké T3R.PLF a T3R.SLF mají ruční řadič, takže ruční řadič pro tento typ tramvaje schválený být musí.
Některé argumenty mi připadají logické (barva, pantograf) a dalo by se s nimi souhlasit, ale některé (stěrače, řadič a elektrické ovládání sběrače) jsou vyloženě vymýšlení argumentů proč to nejde.