Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ale Zličín je aspon u křižovatky dálnic... Depo je v zemi nikoho s minimální potenciálem tam někoho vozit... A že by tam někdo přijel tramvají z Počernické a nebo Nových Strašnic? Už ted 5 vozí vzduch ve valné části dne...
Re: Nové tramvajové tratě
Okolo depa už ale zastavěno je, a to provozovnami, pro které je i tramvaj předimenzovaný luxus. Kdyby ta stanice vyrostla podle (stále nezrušeného) územního plánu u Štěrbohol, byla by tam vysoce užitečná, neb je tam v okolí vše, kvůli čemu má metro smysl, a co u depa není. Autobusové trasy, nákupní centra, obytná čtvrť. Nádavkem i více místa na terminál, P+R a odstavné koleje, a možnost budoucího pokračování.
Re: Nové tramvajové tratě
Zličín také bývala stanice uprostřed ničeho a těch řečí okolo co kvůli tomu padalo...P_V píše:Jen ten nesmysl v podobě stanice metra uprostřed ničeho posilujte...
Re: Nové tramvajové tratě
Jen ten nesmysl v podobě stanice metra uprostřed ničeho posilujte...
Re: Nové tramvajové tratě
Ona ta smyčka bude mít svůj potenciál pro ukončení linek, které tam třeba budou končit po výstavbě tratě v Počernické ulici (pokud se uskuteční varianta s napojením v okolí Černokostelecké resp. Depa Hostivař).vs-metrak píše:K čemu je smyčka u Depa Hostivař ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Na kolik přijde dostat tramvaj přes křižovatku Průmyslové x Černokostelecké a Jižní spojky...Radek píše:Smysl to dávat může, protože nákupní centrum má nějakou provozní dobu, odlišnou od denního provozu tram. A i nákupní pendly jsou možnost.MPL píše: To ale taky nedává smysl, že by tam končily dvě linky - jedna z centra, jedna ze Štěrbohol - je pěkná fíkovina, nebo snad chce někdo zavádět tramvajové "nakupovací pendly" jako posilové spoje od metra?
Navíc ekonomicky je to totální nesmysl... Nahrazovat SD bus co jede po 7 minutách ve špičce 2 linkami tram je blbost...
Re: Nové tramvajové tratě
No když nad tím tak přemýšlím, tak si myslím, že vybudováním nové smyčky u metra se taky uvolní možnost zrušit smyčku Černokostelecká, kde je s okolím docela slušný potenciál pro novou zástavbu.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Smysl to dávat může, protože nákupní centrum má nějakou provozní dobu, odlišnou od denního provozu tram. A i nákupní pendly jsou možnost.MPL píše: To ale taky nedává smysl, že by tam končily dvě linky - jedna z centra, jedna ze Štěrbohol - je pěkná fíkovina, nebo snad chce někdo zavádět tramvajové "nakupovací pendly" jako posilové spoje od metra?
Re: Nové tramvajové tratě
To ale taky nedává smysl, že by tam končily dvě linky - jedna z centra, jedna ze Štěrbohol - je pěkná fíkovina, nebo snad chce někdo zavádět tramvajové "nakupovací pendly" jako posilové spoje od metra?Radek píše:Obratiště by tuším mělo být obousměrné, jako příprava na prodloužení do Štěrbohol k obchodním centrům.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
V roce 2015 byla obava z havarijního stavu, která se naštěstí nenaplnila, takže přednost dostala výstavba haly v dílnách a rekonstrukce Strašnic.von Špilberk píše:Jednou bych se chtěl konečně dozvědět, jak tyhle "termíny" vznikají.
To je celé...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Obratiště by tuším mělo být obousměrné, jako příprava na prodloužení do Štěrbohol k obchodním centrům.
Re: Nové tramvajové tratě
Když už tak to dává smysl spíš pro autobusy zvenku. Občas mi nezbývá než být vyklopen na DH a tak v půlce případů to končí procházkou.
edit: vonŠ: to taky v zásadě taky, detailnější rozvoz do různých Vinohrad a Žižkovů.
edit: vonŠ: to taky v zásadě taky, detailnější rozvoz do různých Vinohrad a Žižkovů.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak Magistrát taky vyhrožuje, že na Depu Hostivař bude velkokapacitní parkovací dům P+R, tak asi aby byla větší nabídka spojů.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Smysl přestup tram x metro na Hostivaři? Že by někdo z Nových Strašnic místo na Želvu/Strašnickou jel radši na Depo?von Špilberk píše:Prý k lepší návaznosti TRAM + METRO, protože 2 tram linky končí na Černokostelecké.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Prý k lepší návaznosti TRAM + METRO, protože 2 tram linky končí na Černokostelecké.