Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 08.6.2017 18:07

Karosák píše:Ale to bude další naprd úsek kdy bude TT v pruhu s IAD :-( Nebo je možné (plánované) nějaké rozšíření, aby byl tram pás?
Místa tam je celkem dost aspon z pohledu když tam pravidelně jezdím.

Druhá věc je, že dost pochybuji, že by někdo schválil NOVOSTAVBU TT v silnici.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Karosák » 08.6.2017 17:13

Ale to bude další naprd úsek kdy bude TT v pruhu s IAD :-( Nebo je možné (plánované) nějaké rozšíření, aby byl tram pás?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 08.6.2017 15:14

Karosák píše:A kudy by se měla procpat TT od Sídl. Malešice k Černokostelecké? Limuzskou, nebo Dřevčickou?
Určitě Dřevčickou... Do Limuszké TT nenacpeš i kdyby si chtěl...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Karosák » 08.6.2017 15:02

A kudy by se měla procpat TT od Sídl. Malešice k Černokostelecké? Limuzskou, nebo Dřevčickou?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Sídliště ČKD Zličín

Příspěvek od P_V » 06.6.2017 17:42

Tady je to vedení vidět trochu lépe.
Obrázek

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 06.6.2017 16:56

MM-Mikulovsky píše:[3.) kudy tu navrženou TT chtějí napojit na stávající nejbližší TT na sídlišti Řepy? mne pro nutnost obejít (resp. mimoúrovňově překonat kolejiště u) nádr. Zličín i minout rybníky v okolí
Překonání nádraží Zličín je na obr. 15: https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 1gZqg60gRr

Jen nemám ponětí, jestli to má být podjezd nebo nadjezd (nebo přejezd :lol: ). Ale ono je to jedno Z:arrow: papír to snese a na papíru tu taky celé zůstane. 8-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 06.6.2017 16:48


MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.6.2017 16:06

P_V píše:PSN si zadalo studii sídliště na ploše bývalého ČKD Zličín. I s tramvají.
http://d3a.cz/cz/psn-zlicin-62-p
1.) jestli dobře vidím, tak TT je tam vedena cca takto
2.) nechápu, kde má být (kam se má přesunout) BUS-terminál u =M=B, k jehož současné poloze by konečná TRAM byla blíže a tedy lépa cca takto
3.) kudy tu navrženou TT chtějí napojit na stávající nejbližší TT na sídlišti Řepy? mne pro nutnost obejít (resp. mimoúrovňově překonat kolejiště u) nádr. Zličín i minout rybníky v okolívychází nejkratší propojení/prodloužení TT cca 3,5km

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od mart337 » 06.6.2017 13:36

9001 píše:P_V: A ono tam nějaké příměsto jezdí? :lol: :lol: :lol:

Bobik: Myšlenka ok, ale zrovna tady je to naprosto k ničemu... Už ted linka 5 tam vozí minimum lidí vyjma pár spojů a tahat tam další je totální blbost...
No počkej až se tam otevře Kaufland a hned tam máš frmol pro dvě linky jako v Michli! :devilsmokin

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 06.6.2017 10:30

PSN si zadalo studii sídliště na ploše bývalého ČKD Zličín. I s tramvají.
http://d3a.cz/cz/psn-zlicin-62-p

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 03.6.2017 18:02

P_V: A ono tam nějaké příměsto jezdí? :lol: :lol: :lol:

Bobik: Myšlenka ok, ale zrovna tady je to naprosto k ničemu... Už ted linka 5 tam vozí minimum lidí vyjma pár spojů a tahat tam další je totální blbost...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od thriller2 » 03.6.2017 13:53

Metro by tam mohlo jezdit jen ve špičkách PD, po zbytek týdne tramvaj č. 5, ne? :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 03.6.2017 9:54

Kdo by takovou tramvají směrem z centra k metru jezdil, aby zas jel metrem zpátky do centra. Nebo opačně. To radši pojede na Želvu, kam to tramvají vyjde za kratší čas a navíc nebude čekat dvojnásobek intervalu metra. I pro ty nákupní tramvajpendly od Štěrbohol bude výhodnější, když budou končit až u severojižní autobusové trasy přes Malešice, kdyby se dnešní smyčka předělala na vjezd z obou stran.

Leda že by tam tu tramvaj plánovali proto, aby přestupující z příměstských busů nemuseli metro používat vůbec :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobik » 03.6.2017 6:48

No, na druhou stranu, pořád je lepší, aby tramvaj končila u metra (smyčka depo), než před metrem (smyčka Černokostelecká).

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od parrot » 02.6.2017 23:07

P_V píše:Okolo depa už ale zastavěno je, a to provozovnami, pro které je i tramvaj předimenzovaný luxus. Kdyby ta stanice vyrostla podle (stále nezrušeného) územního plánu u Štěrbohol, byla by tam vysoce užitečná, neb je tam v okolí vše, kvůli čemu má metro smysl, a co u depa není. Autobusové trasy, nákupní centra, obytná čtvrť. Nádavkem i více místa na terminál, P+R a odstavné koleje, a možnost budoucího pokračování.
Ano bylo by lepší metro A v minulosti směrovat se stanicí do Štěrbohol. O tom žádná... Stejně jako že si bývalý primátor Pavel Bém neměl snít svůj sen o Olympiádě a stanici Letňany měl umístit v sídlišti a ne v blízkosti budoucích olympijských stadionů. Postavit stanici Depo Hostivař bylo (pokud si vzpomínám podle tehdejšího nápadu) nejlevnější řešení a byla zde možnost ukončit busy, které (by) jinak jezdily až na Skalku. Jak jsem psal, potenciál smyčky vidím v možnosti pouhého ukončení linek jezdících Počernickou ulicí, než pro ně stavět smyčku na konci Počernické (to umožní vzájemné propojení tratí okolo zastávky Černokostelecká).

Odpovědět