Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 29.6.2017 15:09

Kruci, ujel mi konec vlevo, ale dovedete si to představit.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 29.6.2017 15:06

Nu, jednak od mluvkooddělení asi nelze očekávat zcela investigativní žurnalistiku, jednak je vykoupeno celkem prd:
barr-holy-r.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 29.6.2017 13:41

Nejdůležitější informace je, že
Vývoj tohoto jednání je klíčový pro další postup projektu

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 29.6.2017 10:31

DPP vypotil svůj červnový magazín. Tentokrát jsme informováni o TT Barrandov - Slivenec. V zásadě jsem se nedozvěděl vůbec nic nového. Doufal jsem v poněkud detailnější informace, ale nedočkal jsem se. :( O stavu projektu jen toto:
Aby mohla být výstavba zahájena, je nutné dále získání stavebního povolení, o které bylo zažádáno v roce 2016, vydáno však bylo prozatím pouze na části stavby zahrnující úpravy měnírny Barrandov. Vydání stavebního povolení brání prozatím nedořešené
majetkoprávní vztahy (výkupy pozemků dotčených stavbou), na kterých v současné době intenzivně pracuje v rámci DPP odbor
Nemovitý majetek, odd. Smluvní vztahy ve spolupráci s odborem Investice, odd. Stavby a Inženýringem dopravních staveb. Vývoj
tohoto jednání je klíčový pro další postup projektu.
Čekal bych, že se třeba dozvíme, jaká je struktura vlastnictví oněch pozemků, kolik jich je celkem, kolik patří fyzickým osobám, kolik firmám, kolik městu nebo státu, a hlavně: kolik % už je získáno. A místo toho kuloví. :?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 12.6.2017 10:54

Chň chň, prý na Želivského plné... Tak schválně, kolik lidí dneska jezdí 188 specificky na metro na Strašnickou? Fakt nevymejšlejte blbosti.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MPL » 12.6.2017 10:06

Bobek píše:Helejte, která nepříčetná duše by jela Sídliště - řekněme 3 minuty - DH - 7 minut - Želivského místo Sídliště - 7 minut (počítám minutu navíc na skákání po výhybkách a případné Hřbitovy) - Želivského? Přičemž délka "fárání" rámcově odpovídá, akorát na DH je to po rovině.
Nezapomeň započítat faktor "když pojedu na konečnou, určitě si sednu, za Želivského to už bude plné a budu muset stát". Co myslíš, že si vyberou cestující, kteří jedou až na druhý břeh Vltavy?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 09.6.2017 19:51

vs-metrak píše:
P_V píše:V tomto případě politik může chtít sebevíc, ale prý by ve špičce nastával problém s nedostatečným časem na obrat. Sice tam jsou 2 koleje, ale jen jedna spojka u stanice.
Do stanice HO lze s přehledem vyjezdit 90 s, což je paradoxně ktatší interval
, než na zbytku trasy.
Ale bez lidí ne? :lol: To je jako na C? Technicky to vyjezdit lze, ale cestující to "nedovolí".

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 162
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od vs-metrak » 09.6.2017 17:26

P_V píše:V tomto případě politik může chtít sebevíc, ale prý by ve špičce nastával problém s nedostatečným časem na obrat. Sice tam jsou 2 koleje, ale jen jedna spojka u stanice.
Do stanice HO lze s přehledem vyjezdit 90 s, což je paradoxně ktatší interval
, než na zbytku trasy.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 09.6.2017 16:49

P_V píše:V tomto případě politik může chtít sebevíc, ale prý by ve špičce nastával problém s nedostatečným časem na obrat. Sice tam jsou 2 koleje, ale jen jedna spojka u stanice.
Stejně jako ted u výluky viaduktu :D:D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 09.6.2017 16:20

V tomto případě politik může chtít sebevíc, ale prý by ve špičce nastával problém s nedostatečným časem na obrat. Sice tam jsou 2 koleje, ale jen jedna spojka u stanice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 09.6.2017 16:01

P_V píše:Bobek: Ještě plus dvojnásobný interval metra.
Politicky by tam jezdilo všechno že :twisted:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4077
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 09.6.2017 15:47

Bobek: Ještě plus dvojnásobný interval metra.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 09.6.2017 13:51

Helejte, která nepříčetná duše by jela Sídliště - řekněme 3 minuty - DH - 7 minut - Želivského místo Sídliště - 7 minut (počítám minutu navíc na skákání po výhybkách a případné Hřbitovy) - Želivského? Přičemž délka "fárání" rámcově odpovídá, akorát na DH je to po rovině.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Karosák » 09.6.2017 12:23

Ještě k tomu "vracení se zpátky k metru". Toť otázka, protože drtivou zátěž TT na Petřiny tvoří svážení právě k metru z Větrníku a ÚVN. Tranzit přes Ořechovku je tak na jednu linku, ale kdybyste nechali tu jednu linku i v ul. Na Petřinách, už by to komfortně nestačilo. Nebo myslíte, že Želva je z Malešic o tolik blíž než Hradčanská z Petřin, takže by se na Depo nikdo "vracet" nechtěl? Hádám, že Hostýnská by byla hraniční.
Teď si ale teorii sám popřu, protože až po Nové Strašnice se jezdí k metru výhradně do centra :-P

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 09.6.2017 8:47

Což o to, místa je habaděj, akorát by se muselo tu vykoupit, onde přeložit... Jestli má teda cenu tahat tramvaje obracet kilometr pustinou (ano, teoreticky se zase v případě remízy v ÚDu ušetří nějaké nájezdy).

Odpovědět