Chci se stát řidičem tramvaje...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Leták leták
ale
http://dpp.jobs.cz/detail/?id=G2-100034 ... d0&rps=186
to se má brát jako oficiální
pokud se připočítají benefity
je o čem přemýšlet
ale
http://dpp.jobs.cz/detail/?id=G2-100034 ... d0&rps=186
to se má brát jako oficiální
pokud se připočítají benefity
je o čem přemýšlet
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Nevim, no. Osobně bych považoval za férový, kdyby těch 35 000 (jelikož na tom obrázku není žádný dovysvětlení) bylo za odjetí předepsaného počtu hodin s předepsaným podílem ježdění o víkendech, svátcích a nočkách. Pokud něco nad tím, tak další příplatky.
Ale je třeba si asi stále uvědomit, že je to pořád pozice, která nevyžaduje ani jakékoliv středoškolské vzdělání, zatímco na 120% průměru nedosáhne řada vysokoškolských pozic - učitelé, úředníci atp.
http://dpp.jobs.cz/detail/?id=G2-100034 ... d0&rps=186
Ale je třeba si asi stále uvědomit, že je to pořád pozice, která nevyžaduje ani jakékoliv středoškolské vzdělání, zatímco na 120% průměru nedosáhne řada vysokoškolských pozic - učitelé, úředníci atp.
http://dpp.jobs.cz/detail/?id=G2-100034 ... d0&rps=186
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Takže cca 33 000 hrubého. To není špatné, když Praha má průměr 36 000 zkreslený platy vrcholového manažerstva atd.
10% to přidej.. Na letáku slibují 26 000 hrubého se všemi příplatky a omáčkou okolo. Takže reálně 22 000 hrubého?
On nebude až tak velký problém v platech jako v odvodech...
Zaměstnavatele každá 1000 Kč co přídá do mzdy stojí dalších 340 Kč odvodech a zaměstnanec reálně uvidí na pásce + 680 Kč...
10% to přidej.. Na letáku slibují 26 000 hrubého se všemi příplatky a omáčkou okolo. Takže reálně 22 000 hrubého?
On nebude až tak velký problém v platech jako v odvodech...
Zaměstnavatele každá 1000 Kč co přídá do mzdy stojí dalších 340 Kč odvodech a zaměstnanec reálně uvidí na pásce + 680 Kč...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Asi je to průměr v DP včetně všech různých příplatků, takže nějakých 23 čistá ruka.
Nic, co by mohlo někoho zlákat k změně zaměstnání. V Amazonu za tisícinovou zodpovědnost o 10 procent menší plat, takže asi neni co řešit...
Nic, co by mohlo někoho zlákat k změně zaměstnání. V Amazonu za tisícinovou zodpovědnost o 10 procent menší plat, takže asi neni co řešit...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
fricoolinek2: Jak prosté milý Watsone. Bonusy, příspěvek na PF taky hodí 1000 kč měsíčně , k tomu flexipassy taky hodí nějakou stovku.
A možná nově nastupující mají lepší základ než stávající zaměstnanci To by taky DP posunulo k soukromému sektoru
A možná nově nastupující mají lepší základ než stávající zaměstnanci To by taky DP posunulo k soukromému sektoru
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Nu, kolik je tam háčků? Nebo spíš háků. Kolik se musí odjezdit víkendů, nocí, přesčasů atp. Ale nějak se mi fakt nechce věřit, že by plat řidiče MHD byl na západě na 120% celostátního průměru.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A19B59E
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A19B59E
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
já za tím našel odkaz na jiné zajímavé video:fricoolinek2 píše:https://www.youtube.com/watch?v=l-pFr2tJWlc
Krátký dokument o tramvajácích z roku 1968...
Očima řidiče tramvaje
.... a pak pokračování:
Očima řidiče tramvaje 2
https://www.youtube.com/watch?v=7cZSBxu ... 136.190104
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Jo takový mám taky moc rád ale dá se celkem zůstat nad věcí a vrátit mu to jako bumerang. Stačí mu na to odpověď něco jako: Já na tebe zvoním, abych tě přivolal, protože cestující který tady parkováním na kolejích zdržuješ ti chtějí to auto jít rozmlátit, tak by jsi mi měl naopak bejt vděčnej, že se mi je podařilo zadržet a tebe se mi tím zvonkem podařilo přivolat a uchránit tvůj majetek.Bobik píše:Pokud je to zastávka bez ostrůvku, tak naprosto běžně. Stejnětak je "dobrým zvykem" se s tím autem procpat přes nastupující/vystupující a tou zastávkou projet. A trouba v bávu, co si "hnedsemzpátkyseneposer" někam odskočil není jenom v zastávce, nýbrž všude a jen tak ho neobjedeš jako se škatulí.dreamerCZ píše:...ale jak často se ti stane, že bys přijel do zastávky a frajer tam vykládal limonády, nebo pečivo?
Obdobně jako při nehodě, nebo při stání vozidla v profilu a v něm posádky, která odmítá uhnout, tak otočit hněv cestujících na viníka nehody/stojícího pitomce se slovy vážení cestující, je mi líto, ale kvůli tomu řidiči OA, který neumí řídit tady teď budete muset všichni stát a čekat a nebo musíte jít pěšky. To se pak nestačíš divit co nadávek si ten dotyčný vyslechne A garantuji vám že, Vám nikdo z lidí nevynadá, jako když jim jen řeknete, kvůli nehodě si vystupte
Je to tak trochu psychologický efekt...
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
dreamerCZ: Čeče, já mám dojem, že si snad tou tramvají ani nejel
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Pokud je to zastávka bez ostrůvku, tak naprosto běžně. Stejnětak je "dobrým zvykem" se s tím autem procpat přes nastupující/vystupující a tou zastávkou projet. A trouba v bávu, co si "hnedsemzpátkyseneposer" někam odskočil není jenom v zastávce, nýbrž všude a jen tak ho neobjedeš jako se škatulí.dreamerCZ píše:...ale jak často se ti stane, že bys přijel do zastávky a frajer tam vykládal limonády, nebo pečivo?
Mimochodem, taková "docela podstatná" otázka, co o tom rozdílu celkem vypovídá - píšeš, žes nastoupil loni - a kolikrát jsi už boural? Můžeš si být jistý, že s tramvají by se ti to s největší pravděpodobností už stalo. Už v kurzu se říká, že v týhle práci se prostě bourá. Otázka není zda, ale kdy. Jistě, je rozdíl mít zaviněnou a nezaviněnou nehodu, těch zaviněnejch je málo, ale stejně. A z těch zaviněnejch je nejčastější neodhadnutí průjezdního profilu. Což upřímně, při tom, jak lidi neumí parkovat, je dřív jak na nový boty.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
No to chápu. Zabíjet je zmetkyBobik píše:Nejlepší je, když minutu stojíš v zastávce, konečně začneš zavírat dveře a v tu chvíli někdo přijde s něčím votravovat.
Re: Chci se stát řidičem tramvaje...
Tak nástupy jsou jasný, to máme podobný. Mně by spíš zajímala délka směn. A jestli máte taky tůrákový diagramy a jestli jo, tak jestli je problém se do nich dostat. Protože já byl na šejdrech měsíc a stačilo. Jako fajn, že je tam pauza tři, čtyři hodiny a příplatek za dělenou směnu, ale vzhledem k tomu, že do práce jezdím sockou a trvá mi to bez mála hodinku, tak šejdr byl za trest. Ráno nástup třeba na půl pátou do plus mínus třeba do devíti, půl desátý, než se člověk vykope z garáže je deset, než dojedu domů jedenáct, rychle jídlo, hodinku dáchnout a zase hurá zpět. Nástup třeba ve tři a konec v osm, devět a doma kolem třeba taky čtvrt na jedenáct, čili úplně celej den v prdeli. Na tůraku jsou sice někdy pekelný směny, bez pár minut dvanáct hodin, to spíš o vikendu, ale hned druhej den jdu třeba jen na sedm. Zacnu ve 3:5+ v jednu to předám na Proseku a mám celý odpoledne k dispozici. To my dost vyhovuje. Tak by mě zajímalo jestli je to u vás podobný?