Poruchy se řeší různě: výměna pojistek, kontrola jističů, vypnutí dveří, vypnutí podvozku, ruční odbrždění, restart vozu.
Výměna: když závada umožňuje jízdu s cestujícími, tak na trase nebo na konečné - přijede depák nebo záloha s novou tramvají, řidič si přeleze a depák odjíždí s vadnou. Když závada neumožňuje jízdu s cestujícími, tak jede řidič s tramvají rovnou do vozovny a záloha vyjíždí s novou tramvají na linku, aby se někde napojila na jízdní řád.
Když to nejede, tak sunutí další tramvají do nejbližšího obratiště nebo do vozovny.
dreamerCZ píše:Ale uznej, že vy si sedíte pěkně zavřený v tý kabině, zrovna v 15T to máš všechno za zády jako v metru a nikdo po tobě nemůže nic chtít. Zatímco já musím debilnímu turistovi...
Neuznám, protože lidi samozřejmě klepou i na řidiče v 15T. V centru a ještě o víkendu si někdy připadám, jak pojízdná informační kancelář. Možná, že o malilinko míň než v jiných tramvajích, ale stejně dost často. A zrovna myslím, že s turisty mají víc kontaktu tramvajáci než autobusáci.
dreamerCZ píše:Nebo když jedeš od Vysočan na Palmovku seš na vyvýšeným pásu a jen tak ti nikdo myšku nehodí.
Zrovna tam je nehoda každou chvíli (a jsou to i pěkně hnusné nehody). Sice to není myška, ale je to buď odbočení vlevo rovnou pod tramvaj nebo přejíždění. Takže zrovna tady oči na stopkách a šestý smysl v plné pohotovosti.