T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono je to asi dost o té údržbě, ale I o tom jak vydatně prší a jaký odpor to má při pohybu po skle. Některý se na suchu skoro nehne a některý za většího deště lítá jak splašenej.
Tuhle jsem měl ten druhej případ, kdy mi stěrač vyskočil až na boční sklo. A díky tomu se uvnitř nějak uvolnil, že už nešel ani rychlou rotou opravit a vyměňovalo se. Docela jsem byl překvypenej, že když se takhle uvolnil, tak se dal prakticky vytáhnout ven i s osou, která byla možná tak půl metru dlouhá. Myslel jsem si, že motorky stěračů jsou někde u kastle, ale takhle to vypadá že jsou hluboko ve voze.
Tuhle jsem měl ten druhej případ, kdy mi stěrač vyskočil až na boční sklo. A díky tomu se uvnitř nějak uvolnil, že už nešel ani rychlou rotou opravit a vyměňovalo se. Docela jsem byl překvypenej, že když se takhle uvolnil, tak se dal prakticky vytáhnout ven i s osou, která byla možná tak půl metru dlouhá. Myslel jsem si, že motorky stěračů jsou někde u kastle, ale takhle to vypadá že jsou hluboko ve voze.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nojo, jenže u starých KT to mělo zase nevýhodu, že v základní poloze byly ramena kolmo k zemi, což tolik nevadilo, bo řidič seděl uprostřed (ale stejně to bylo "divný"), zatímco u R.P sedí drobet vlevo, takže by měl stěrač v klidový poloze přímo proti očím.fricoolinek2 píše:Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
Ale nevím, přijde mi, že je to spíš o vyběhanosti, utaženosti a údržbě (možná slabý motorky), bo někde u R.P běhaj stěrače krásně, někde udělaj jen trapnej pohyb pár cm na obě strany.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jojo, 8326, aspoň už ji depo dává jako zadní, dnes jsem ji měl na 25Bobik píše:...No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6)...
Naposledy upravil(a) ZXS91 dne 03.8.2017 14:00, celkem upraveno 1 x.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No a tedy nedávalo by smysl předělávat nejstarší R.P se skříní za "zlatých šedesátých" než R.PV z roku 2004?
A třeba skříň 8156 (by) nenašla ještě nějaké využítí jako ND?
Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
A třeba skříň 8156 (by) nenašla ještě nějaké využítí jako ND?
Ad stěrače - když už dva, tak alespoň, že nemůžou bejt orientovány jako u starých KT8, kdy se jejich dráhy uprostřed skla překryjí a nezůstává tam ten průzor á-la půlené sklo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tohle je celkem zajímavá věc: na Pankráci byly původní nejstarší šumperáci (82xx) a snad na všechny se nový Apex dal. Když depo s výměnou apexů skončilo, byly šumperáci předáni na Žižkov a na PA přišly z nějaké erpéčka komplet se starými apexy. Docela bych chtěl vidět nějaký plán (harmonogram), jaký je s těmi apexy cílový stav a kdy bude dosažen.Bobik píše:No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6) a co jsem se informoval, tak předělávat se (jako zbytek "dvacítkovejch", tedy 832x co máme) na novej Apex hned tak nebude, bo to není jen výměna tý krabičky v kabině, ale i nějakejch střev vevnitř a konkrétně u tohodle stroje se to prý už nevyplatí.
A když se řeší 8220, tak jedna archivní
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
demon: Tak vyčíslení bude vypadat luxusně pro politika, protože se bude moc fotit s novou tramvají s celkem minimální náklady .Otázka je co cestující a řidiči...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A zaplaťpánbůh za něj. Ať si kdo chce co chce říká, analog versus digitál jsou nebe a dudy.MKzB píše:Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.
No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6) a co jsem se informoval, tak předělávat se (jako zbytek "dvacítkovejch", tedy 832x co máme) na novej Apex hned tak nebude, bo to není jen výměna tý krabičky v kabině, ale i nějakejch střev vevnitř a konkrétně u tohodle stroje se to prý už nevyplatí. Proč a jestli se to udělá až v rámci "dílen", tedy PU (nebo "nikdy") jsem už v hlavě neudržel.Petrpes píše:Pro jistotu se převzalo i DT01 a stěrače vzor 1966...
Nicméně k těm stěračům třeba - pochop pejsku, že taková jednoduchá "blbost", co by ovšem pomohla, jako třeba dát tam delší ramínka (ty s gumičkama) a silnější motorky, aby se stěrače nezastavovaly v půlce okna a nevytvářely tam "průzory z tanku", by bylo neúměrně drahý. To nejde.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Pro jistotu se převzalo i DT01 a stěrače vzor 1966...
Ne mě nevěřte, PeS tomu nerozumí, ale Demon má stínovou pravdu
Ne mě nevěřte, PeS tomu nerozumí, ale Demon má stínovou pravdu
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak píše MKzB, jde o komplet přeházení agregátů (po drobných úpravách) z 8220 do skříně 8285.
Jak u přestavby 8156, tak u 8220 se vyčíslujou náklady, tak proto...
Jak u přestavby 8156, tak u 8220 se vyčíslujou náklady, tak proto...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co zbyde? Podvozky, motory, TV Progress, který se přestaví, a plno dalších věcí.
Uvědomme si, že první R.P byly dělány z velmi starých skříní, které už mají leccos za sebou. Oprava takové skříně by byla dražší, než koupě nové NP skříně.
Takže se v podstatě celé R.P přeskládá do nové skříně. Předpokládám, že původní dveře asi nebudou pasovat, proto dostane nové dveře a s okny to asi bude podobné - minimálně okna v NP části. Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.
Uvědomme si, že první R.P byly dělány z velmi starých skříní, které už mají leccos za sebou. Oprava takové skříně by byla dražší, než koupě nové NP skříně.
Takže se v podstatě celé R.P přeskládá do nové skříně. Předpokládám, že původní dveře asi nebudou pasovat, proto dostane nové dveře a s okny to asi bude podobné - minimálně okna v NP části. Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A co z tý 8220 tam jako zbyde? Podvozky a boční skla?
A nejdou poslat PARSu papíry a 8220 poslat bez papírů na Ukrajinu, ať to tam, mrk mrk, sešrotují, mrk mrk...
A nejdou poslat PARSu papíry a 8220 poslat bez papírů na Ukrajinu, ať to tam, mrk mrk, sešrotují, mrk mrk...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak jest, zítra to tu balí...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8220 si už koukám balí kufry na reinkarnaci do Krnova, je tak?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Registruje se výhradně zprávou adminoviMOp píše:No problem bude, ze jsem se nikam k "registrovat" neproklikal. Takze smula.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No problem bude, ze jsem se nikam k "registrovat" neproklikal. Takze smula.