Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Cestující ve voze nikoliv, otevři si fyziku cca 7 ročníku ZDŠ
Jak jsem viděl Frcolínek, tak už jsem čekal něco zajímavého
Ovšem nesahal bych na takovou tramvaj zvenku...
Kdepak se dokonce vysvětloval postup opuštění odizolovaného vozu, stažení PTG druhého vozu cestujícím, atd. Nebyla to nauka o vozidle? To je někde na PRT volně ke stažení, trochu se vzdělej chlapče
Jak jsem viděl Frcolínek, tak už jsem čekal něco zajímavého
Ovšem nesahal bych na takovou tramvaj zvenku...
Kdepak se dokonce vysvětloval postup opuštění odizolovaného vozu, stažení PTG druhého vozu cestujícím, atd. Nebyla to nauka o vozidle? To je někde na PRT volně ke stažení, trochu se vzdělej chlapče
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Předem se omlouvám, že neznám věc, která by tramfóráři asi by měla být jasná, ale pokud by tramvaj teoreticky najela na koleje z nevodivého materiálu, tak by třeba cestující držící se tyčí dostali těžký zásah elektrickým proudem...?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Měření hlasitosti mluvy řidiče, na to si dej pozor, ať nejsi nadlimitní
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Co to je za technologii v koleji TT zachycenou přiloženou fotkou před zast. Nad Trójou DC?
Nejsem (jako ŘT) informován - neměl jsem volat PDT kvůli podezření na NÁSTRAŽNÝ VÝBUŠNÝ SYSTÉM
Nejsem (jako ŘT) informován - neměl jsem volat PDT kvůli podezření na NÁSTRAŽNÝ VÝBUŠNÝ SYSTÉM
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Něco k EMě?...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Též by mně to zajímalo. Tyto krabičky jsou rozesety i na řepských zastávkách, a dokonce (tuším) i na Štěpničné.Karosák píše:V zast. Poliklinika Modřany DC, v přední polovině, je mezi kolejnicemi šedivá krabička. Stejná jako na Barrandově, v níž jsou KO ovládající blikání čtverečků (a do stejné se ukládají i přijímače ROV) . Zde je však jen jedna sama samotinká. K čemu toto?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Nechystá se (či již byla realizována) změna detekce TRAM pro SSZ za uvedenou zastávkou z trolejového kontaktu - tzv. brnkačkyKarosák píše:V zast. Poliklinika Modřany DC, v přední polovině, je mezi kolejnicemi šedivá krabička. Stejná jako na Barrandově, v níž jsou KO ovládající blikání čtverečků (a do stejné se ukládají i přijímače ROV) . Zde je však jen jedna sama samotinká. K čemu toto?
PS: umístění bych specifikoval spíše jako "několik metrů před označníkem" - POŘÁD MÁM PROBLÉM S URČENÍM CO JE PŘEDEK A CO ZADEK/KONEC ZASTÁVKY - D1/2 (potažmo DPP celkově) bere za začátek zastávky označník, ALE ZÁKONY - DRÁŽNÍ I O SILNIČNÍM PROVOZU (VČETNĚ JEJICH TZV. PROVÁDĚCÍCH VYHLÁŠEK) MÍSTO UMÍSTĚNÍ OZNAČNÍKU (POTAŽMO JEMU ROVNÉ NÁVĚSTI) POVAŽUJÍ ZA KONEC ZASTÁVKY/NÁSTUPIŠTĚ
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
V zast. Poliklinika Modřany DC, v přední polovině, je mezi kolejnicemi šedivá krabička. Stejná jako na Barrandově, v níž jsou KO ovládající blikání čtverečků (a do stejné se ukládají i přijímače ROV) . Zde je však jen jedna sama samotinká. K čemu toto?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Jo to už se taky řešilo několikrát a nikdo neví (resp. někdo asi ví, ale nikdo takový se tu s námi nebaví). Mně zase vadí sekce na Radlické za Křížovou ZC a Braunovou ZC. V prvním případě potřebuju vytáhnout tramvaj z oblouku r a do kopce, no a ona sekce. Za Braunovou ZC taky: rozjezd ze zastávky do kopce - sekce. Ale je toho víc: Braník, no a sekce na Pankráci ve vozovně, to je vyloženě soutěž o sekci na místě blbém a blbějším.
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Věděl by někdo, jestli existuje nějaký úzus (předpis asi ne) na umístění sekcí, nebo se plácnou tam, kam obrazně řečeno vyjdou kabely od měnírny (případně "tady byly vždycky")? Místy mi přijdou poněkud nepraktické, třeba věč né cu kání na výje zdu z Rado šovické zc...
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Týjo, sto tisíc za 140 odrazek na špagátě! Přihlásím se do výběrového řízení s pikslou vyřazených cédéček.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Kvůli labutím chce dát Praha na troleje speciální odrazové pruhy
http://www.metro.cz/kvuli-labutim-chce- ... e-deje_jbs
Jinak si opravdu myslím, že labutí v Praze přibilo - letošní zimu jsem se s nimi na mostech s TT potkal násobně více než za mé předchozí působení u DP (žel nyní poslední setkání bylo pro labuť zcela tragické - byla uhynulá na rozjezdové splítce Čechova mostu ZC).
EDIT: Zde již i s foty zkušební instalace v Praze na Palackého mostě - http://praha.idnes.cz/desticky-na-trole ... -zpravy_ab
http://www.metro.cz/kvuli-labutim-chce- ... e-deje_jbs
Nemá tu někdo fotografii (odkaz na ní) onoho systému? Rád by jsem viděl jak to vypadá. Představuji si, že asi pro zavěšení popsaného systému podélně vpravo od napájecí troleje natáhnou další dráty mimo dosah PTG - či se pletu?... Řešením by mohl být systém FireFly, kdy speciální odrazové pruhy zavěšené na drátech ptáky zaplaší. Podle Lukáše Viktory z České společnosti ornitologické jde o unikátní systém, v Česku zatím nepoužitý, ale v zahraničí dobře známý. ... Principem jsou speciální plasto-kovové pruhy, které se zavěsí na troleje. Jsou reflexní a zároveň vydávají speciální ultrafialové světlo, které mohou vidět ptáci i za zhoršených podmínek, například v mlze nebo šeru. Odrazka se na drátech také pohybuje, takže ptáky plaší i zvukem. ...
Jinak si opravdu myslím, že labutí v Praze přibilo - letošní zimu jsem se s nimi na mostech s TT potkal násobně více než za mé předchozí působení u DP (žel nyní poslední setkání bylo pro labuť zcela tragické - byla uhynulá na rozjezdové splítce Čechova mostu ZC).
EDIT: Zde již i s foty zkušební instalace v Praze na Palackého mostě - http://praha.idnes.cz/desticky-na-trole ... -zpravy_ab
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 23.2.2012 21:33
- Bydliště: V noci s dalekohledem je to jediná zastávka, kde je vidět na tubus metra, ale jede se tam 20minut
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Fotil jsem to když jel. Vybral jsem si Hlubočepy DC, protože tam jedou pomalu. Samozřejmě to nebylo na první pokus...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení
Proč by se rozjížděl???