Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Ano! Před 12 lety udělalo město chybu, a stále se ji snaží marně napravit vrstvením dalších zbytečností. Bude tramvajový terminál, jen mi není jasné, kdo tam bude z tramvaje na metro přestupovat, když jede takovou oklikou a s dvojnásobným intervalem. Prodlouží se TT do Štěrbohol, aby tam tramvají jezdil aspoň někdo, ale ten tam už dnes jezdí autobusy, které pokračují ještě dál, takže je to nenahradí. Chystá se přestupní železniční zastávka, na trase, kde k naplnění poptávky stačí jeden šukafon za hodinu. Bude to z té železniční zastávky k metru opět lán světa. A navíc ta trať vyžaduje extrémní modernizaci, aby se na ní ten osobní provoz ve všední den vešel. Atd.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Celkem souhlas... Nebo aspon k Průmyslové s velkým P+R...von Špilberk píše:Vůbec nejlepší by bylo, kdyby metro A jelo do Štěrbohol. Tohle prodloužení a stanici Depo Hostivař nám byl čert dlužen.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Vůbec nejlepší by bylo, kdyby metro A jelo do Štěrbohol. Tohle prodloužení a stanici Depo Hostivař nám byl čert dlužen.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Takže ono se plánuje, že tramvaj směr ÚD resp. z ÚD bude jezdit obratištem?
Autobusy jsou relativní... Až nějakou pomazanou hlavu na ROPIDu napadne hnát busy opět na Depo, tak tam bude sakra těsno...
Autobusy jsou relativní... Až nějakou pomazanou hlavu na ROPIDu napadne hnát busy opět na Depo, tak tam bude sakra těsno...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Který se dá hravě kvůli financím vyškrtnout (a, v Praze také vyškrtne...).Radek píše:Jak už tu prošlo diskusí, současně se bude stavět parkovací dům, který úbytek vykompenzuje.thriller2 píše: Autobusáku to nevadí, ten stejně pořád zeje prázdnotou. Zato zábor části P+R mi nejde do hlavy, vždyť tam je to obvykle celkem plné.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jak už tu prošlo diskusí, současně se bude stavět parkovací dům, který úbytek vykompenzuje.thriller2 píše: Autobusáku to nevadí, ten stejně pořád zeje prázdnotou. Zato zábor části P+R mi nejde do hlavy, vždyť tam je to obvykle celkem plné.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nové tramvajové tratě
Já to pochopil tak, že tam směrové rozlišení je. Vnitřní nástupiště je výstupní, střední bude nástupní + nácestná směrem dc, vnější pak bude nácestná směr Ústřední dílny.
Re: Nové tramvajové tratě
Vidím tam zásadní problém, a to přehlednost pro obecenstvo. Místo aby byla nástupiště rozlišena směrově, tak jsou rozlišena podle toho, zda se nastupuje nebo projíždí. Takže když chci někam jet, nevím kam se postavit, aby mi to neujelo odvedle dřív. A navíc musím čumět nejen na číslo tramvaje, ale i na název konečné.
Průjezd by možná směrově rozlišit šlo, ale výjezd ne.
Průjezd by možná směrově rozlišit šlo, ale výjezd ne.
Re: Nové tramvajové tratě
Autobusáku to nevadí, ten stejně pořád zeje prázdnotou. Zato zábor části P+R mi nejde do hlavy, vždyť tam je to obvykle celkem plné.9001 píše:Navíc osekání autobusáku mi taky nepřijde úplně ok...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ještě kdyby proklientsky šel udělat přestup na metro hrana-hrana s tou manipulační kolejí, možná by tim metrem začal někdo jezdit už z DH
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Vnitřní zastávka bude výstupní, střední nástupní a vnější bude průjezdná (pro linky jedoucí dál). Třeba...
Re: Nové tramvajové tratě
U těch vnitřních kolejí se zřejmně bude jednat o odstavování vlaků při nějakých mimořádnostech (např. posílení dopravy při výluce metra či odstavování části vlaků při uzavření nějaké vozovny).9001 píše:Docela megalomanský. Jaký má smysl vnitřní kolej? To je pro šotouše, že budou moc jezdit dokola?
Navíc osekání autobusáku mi taky nepřijde úplně ok...
A co se busů týká, vnitřek bude stačit, neb dnes už tam tolik busů nejezdí a navíc kolikrát jeden bus obsluhuje 3 linky (229+364+366).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Docela megalomanský. Jaký má smysl vnitřní kolej? To je pro šotouše, že budou moc jezdit dokola?
Navíc osekání autobusáku mi taky nepřijde úplně ok...
Navíc osekání autobusáku mi taky nepřijde úplně ok...
Re: Nové tramvajové tratě
Mezitím dostává konkrétnější obrysy smyčka Depo Hostivař, byť zatím v podobě oznámení EIA:
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA1055
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA1055
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Nové tramvajové tratě
Dovolil bych si připodotknout, když už jsme tu troubu tak rozhicovali, že srovnání rychlostních parametrů infrastruktury hypotetické příměstské tramvaje se současnými příměstskými autobusy je obdobně fér, jako současného příměstského autobusu se současnou příměstskou tramvají.
Vážněji: pokud by se tak někde povedlo postavit nadřazený systém (záměrně neuvádím trakci), který bude schopný na sebe dojíždějící opravdu natáhnout, tak prosím. Ale jestli jde jen o spálení nějakých dotačních programů, nevidím přínos v dotažení kolejí do Zdib jen proto, že je tam pro ně místo na cestě. Rychlejší to bude jen stěží a tedy přestup navíc by jistě nesklidil pozitivní ohlasy. Tedy vyjma spolků typu Ládví není autobusák. To fakt radši nechme ten pruh pro autobusy.
Vážněji: pokud by se tak někde povedlo postavit nadřazený systém (záměrně neuvádím trakci), který bude schopný na sebe dojíždějící opravdu natáhnout, tak prosím. Ale jestli jde jen o spálení nějakých dotačních programů, nevidím přínos v dotažení kolejí do Zdib jen proto, že je tam pro ně místo na cestě. Rychlejší to bude jen stěží a tedy přestup navíc by jistě nesklidil pozitivní ohlasy. Tedy vyjma spolků typu Ládví není autobusák. To fakt radši nechme ten pruh pro autobusy.