Úseky se zakázaným či omezeným provozem bez označení VPZ
Platnost: od zahájení denního provozu dne 25.10.2017 (středa) - TRVALE
1.1 obratiště Radošovická - je-li vnější či vnitřní kolej obsazena jakýmkoliv typem vlaku, nelze po
souběžné koleji projet žádným typem vlaku (ve výjimečných případech lze v uvedeném
obratišti povolit služebním příkazem průjezd vozů za podmínky, že vlak stojící/projíždějící po
vnitřní koleji musí mít při průjezdu sklopena pravá zpětná zrcátka)
1.2 úsek v ul. Radlické od křižovatky s ul. Plzeňskou po křižovatku s ul. Za Ženskými
domovy v obou směrech, na základě rozhodnutí ODA MHMP a PČR je zakázán
obousměrně vjezd tramvajových vlaků všech typů do uvedeného úseku, provoz
v uvedeném úseku lze povolit pouze při mimořádných událostech na základě příkazu
provozního dispečinku nebo při plánovaných výlukách na základě Rozhodnutí ODA MHMP
1.3 obratiště Kotlářka - je-li vnější či vnitřní kolej (v úseku mezi výstupními a nástupními
zastávkami) obsazena jakýmkoliv typem vlaku, lze po střední koleji projet pouze vlakem,
který má sklopená všechna vnější zpětná zrcátka.
No, podle lejstra na Kotlářce je nutno sklápět i levé zrcátko u T. A podle toho, jak je to formulováno, tak pokud bude stát (pouze) solo (T) třeba na vnější koleji u námezníku před nástupní a pojedu se solem (T) z vnější výstupní na střední, musím sklopit nejen hrazdu, ale i levé.
Jojo ať žije alibismus a přesné formulace...
Nojo, ale pak by mohl být problém "nevejde se", protože na odstav mezi námezníky se vejde akorát souprava (2xT), takže další musí zůstat ve výstupní.demon píše:A přitom by stačilo pouze dodržovat námezníky a problém by vůbec nebyl...
Ono by stačilo vydat drobné lejstro, ať se dává bacha při stání přes vexle. Ale jednodušší/jistější je se s tím nemazat a "zakázat to všechno".