Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
51
14%
Jednou
53
15%
2-3x
72
20%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
112
31%
Klikací koutek
18
5%
 
Celkem hlasů: 364

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 19.10.2017 21:18

mart337 píše:trochu špatně jste to četli.
Tak přiznávám, že já to nečet vůbec. :D Pokládám svůj čas za příliš vzácný, než abych ho ztrácel čtením nesmyslnejch, nicneříkajících blábolů. A nějak jsem si nevšiml, že by kdy slavnej pan radní vypotil něco jiného, natož prospěšného....
Mimochodem, před časem se pan radní veřejně kasal, jak "se podívá" na ty SSZ ve Strašnicích a Vršovicích, co po obnově jedou v pevným cyklu 24/7 (Průběžná a spol). Už tenkrát jsem mu nevěřil ani slovo a udělal jsem dobře, protože se nestalo vůbec nic.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od mart337 » 19.10.2017 21:03

No vážení, jestli se nepletu, trochu špatně jste to četli.
Bylo konstatováno, že za poslední čtyři roky se zvedly platy o 14,5 %. Což je pravda, před čtyřmi roky byla hod sazba opravdu o 20 Kč nižší. A nyní akorát "slibuje" příplatek za práci v Praze.
Jinak jsem zvědavej na tu avizovanou mimořádnou odměnu pro řidiče v letošním roce.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od trainzjohny » 19.10.2017 20:02

von Špilberk píše:Pan radní aktuálně informuje, že řidičům DP se zvýší platy o 14,5 %. Ví o tom někdo něco :?: Nebo je těch 14,5 % součet zvýšení mezd, které už bylo :?: Kdo to jak chápe :?:
Dolínkovi někdo vysvětlil, že slibem neurazíš a tak narychlo slibuje co se dá aby získal nějaký ten politický bod (pevně věřím, že marně).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 19.10.2017 15:44

Neuvěřím, dokud neuvidím na pásce. Asi tolik k tomu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od 9001 » 19.10.2017 10:38

von Špilberk píše:Pan radní aktuálně informuje, že řidičům DP se zvýší platy o 14,5 %. Ví o tom někdo něco :?:
Nebude to jako u učitelů, kteří si stěžovali u mladého Klause na FB?

Tabulky šly nahoru, ale bonusy stejnou částku dolu, takže berou vlastně stejně :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od von Špilberk » 19.10.2017 10:08

Pan radní aktuálně informuje, že řidičům DP se zvýší platy o 14,5 %. Ví o tom někdo něco :?: Nebo je těch 14,5 % součet zvýšení mezd, které už bylo :?: Kdo to jak chápe :?:


Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od 9001 » 12.10.2017 11:43

von Špilberk píše:Nová P+R. Sice malá a "náhodou" před volbami, ale aspoň něco. :wink:
Švehlova bude mít, ale jepičí život ne? Nemá se tam za pár měsíců kopat koridor nebo ten je zase u ledu?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od von Špilberk » 12.10.2017 10:58

Nová P+R. Sice malá a "náhodou" před volbami, ale aspoň něco. :wink:


Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Karosák » 30.8.2017 16:20

von Špilberk píše:
Radek píše:Tak 380 zkrácena, zatím psáno do neděle:
https://pid.cz/mimoradnost/?id=1689-2
.
Ve světle dění na Kladensku mám nápad pro ROPID: když musí mít kdeco ucelenou číselnou řadu (busy městské, meziměsto, školní, elektro, noční, noční meziměsto), tak by také imaginární (teoretické, papírové) linky, které nejedou část trasy nebo celou, měly mít vlastní číselnou řadu, aby se cestující rychleji zorientovali a nečekali na to. :devilsmokin
To už tu bylo - s fialovým rámečkem a volali to Metrobusy :-D

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.8.2017 14:25

von Špilberk píše:Já to teda vidím jinak, jednak finta dopravní obslužnosti je právě v tom, že vím, kdy lidi jezdí a posílám jim dopravu v té době. Nechat jezdit prázdný spoj, o kterém vím, že je prázdný, je plýtvání a ne dopravní obslužnost, a jednak tyhle poslední denní spoje se dost často už s nočkami překrývají (nočka jede za 5 minut), takže jde skutečně jen o čisté plýtvání.
von Špilberk píše:Bobík: to je prostě otázka vyvážení mezi nabídkou služby a ekonomičností. Vždycky se najde jednotlivec, který chce odněkud někam, kde zrovna nic nejede. :smt102 To by se na tu MHD mohl vydat i dvojnásobek prostředků než dnes. Aby všechno jelo, kdyby náhodou jeden člověk potřeboval, ale takhle se dopravní obslužnost plánovat nedá, resp. nezaplatila by, a kdyby se zaplatila, nezaplatilo by se něco jiného. Prostě prasátko není bezedné.
Proč jede poslední vlak z Prahy na Brno o půlnoci a další až v 5 ráno :?: Proč nejede něco ve 2, třeba by taky někdo potřeboval.
Ještě mne napadlo k posledním spojům denních linek:
1.) máme v Praze, a to i centru místa (zrovna co se týče l.11 a 13), kde noční linky nejedou - např. mezi Flórou a IPP přes Jiřák
2.) problém bude neojediněle v nesmyslně předimenzovaném koncovém úseku linek = např. do Modřana prvně jede poslední spoj l.17, pak tam jede noční pořadí prodlouženého/přejezdového spoje l.3 a krátce na to už pravidelný 1. spoj noční linky:
a) PROČ MUSÍ POSLEDNÍ SPOJ DENNÍ LINKY JET AŽ DO KONEČNÉ, KDYŽ V (MENŠÍM ČI VĚTŠÍM) ZÁVĚSU ZA NÍM JEDOU KAPACITNĚ DOSTAČUJÍCÍ JINÉ DVA SPOJE?
b) Netrvám, že spoj odjíždějící po půlnoci zkonečné má jet již jen do nejbližší vozovny, ale ALE BOHATĚ DOSTAČUJE, KDYŽ OBSLOUŽÍ CCA 2/3 TRASY = u l.11 a 13 Spojovací/Černokostelecká - Synkáč a u l. 17. Kobylisy - Výtoň nebo možná až Braník (přeci jen Podolí a Braník jsou ještě slušně využity, ale když poslední spoj l.3 je z Braníka prodloužen do Modřan, tak naopak pposlední spoj l.17 může být naopak zkrácen do Braníka). Uvedeným způsobem se stejně směny posledních spojů dají zkrátit cca o půl hodiny a v depu budou ukončeny dřív než ty předpposlední, které jely celé tzv. půlkolo!

jinak nějak tu zapadl můj návrh:
MM-Mikulovsky píše: ... jsem přesvědčen, že LÉPE SKLÁDAT ŠICHTY JDE I KDYŽ TY JSOU (pro nedostatek lidí) ŠPATNÉ - DLOUHÉ/SE ZNAČNĚ NEPRAVIDELNÝMI ZÁČÁTKY (např. odpolední může začít už v 11. h dopoledne, ale také až před 20.h - ta je potom vyjímečně krátká jen přes 6h.) A KONCI (cca od 19h do 2h ráno následujícího dne)
Z:arrow: ať jdou konečně do :zadnice s tím, již zde zmíněným, údajným tzv. výhodářstvím (když při samých raních řidiči navíc ani nemaj žádný příplatek - narozdíl od nočních či i odpoledních) a rozdělí (dnes tzv. turnusové) řidiče (s přihlédnutím k jejich přání/potřebám) na ranní a odpolední ( #-o Copak turnus je jen střídání jakých koliv typů směn a nikoliv střídání jen jediného typu směny - noční nebo šejdry a volných dní mezi nimi :?: ) :!:
Přičemž i při tom oboum skupinám můžou v turnusu nechat dny "S" (šejdry - směny dělené) a "MD" (manipulační dny) = dostane-li pak:
- ranní řidič "S" případně "O" (v turnusový den "MD" umístěný před "S" či JEDNODENNÍM volnem), tak to "S"(příp. O) musí být s dřívějším koncem a ta případně další den následující "R" (či "S") s pozdějším začátkem :!:
- odpolední řidič "S" případně "R" (v turnusový den "MD" umístěný po "S" či JEDNODENNÍM volnu), tak musí dostat "S"/"R" s pozdějším (co nejposlednějším začátkem) a případně "O"/"S" v předcházející den s dřívějším koncem :!:

Přičemž přistoupím i na to, že ranní kolegové nebudou (ani z "MD") dostávat (pro zaskočení za nemocné/dovolenkující kolegy) noční směny = tyto tedy častěji budou muset připadnout odpoledním řidičům, ale z logiky věci je minimální rozdíl zkončit polonoc před 2. ráno a noc kolem 5.h, tedy jen cca o 3 h později :!:
DODÁVÁM, ŽE:
U všech skupin řidičů (ranní/šejdristi/odpolední/noční) by mělo být také navíc zavedeno a dodržováno OBECNÉ PRAVIDLO, ŽE:
- PŘED VOLNEM JIM JSOU PŘIDĚLOVÁNY V RÁMCI PŘÍSLUŠNÝCH TYPŮ SMĚN (pro konkrétní dny) SMĚNY KONČÍCÍ CO NEJDŘÍVE
- PO VOLNU JIM JSOU PŘIDĚLOVÁNY V RÁMCI PŘÍSLUŠNÝCH TYPŮ SMĚN (pro konkrétní dny) SMĚNY ZAČÍNAJÍCÍ CO NEJPOZDĚJI

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od von Špilberk » 30.8.2017 10:32

Radek píše:Tak 380 zkrácena, zatím psáno do neděle:
https://pid.cz/mimoradnost/?id=1689-2
.
Ve světle dění na Kladensku mám nápad pro ROPID: když musí mít kdeco ucelenou číselnou řadu (busy městské, meziměsto, školní, elektro, noční, noční meziměsto), tak by také imaginární (teoretické, papírové) linky, které nejedou část trasy nebo celou, měly mít vlastní číselnou řadu, aby se cestující rychleji zorientovali a nečekali na to. :devilsmokin

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Radek » 29.8.2017 18:31

Tak 380 zkrácena, zatím psáno do neděle:
https://pid.cz/mimoradnost/?id=1689-2
.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Příspěvek od Bobik » 29.8.2017 17:10

Kdepak, to, že nejsou lidi (řidiči), není příčina, nýbrž důsledek dlouhotrvajícího a nekoncepčního stavu. A nedostatku peněz, případně nechuti je investovat.
Ono se to dalo čekat, řidičů nikdy nijak extra moc nebylo, ale v situaci, kdy nějaká koncepční preference neexistuje (těch pár osamělých SSZ nelze počítat), s nedobrou situací - pracovními podmínkami celkově (sem patří jak skladba směn, tak i jakékoli prakticky kálení policie na řízení dopravy, resp postihování přestupků) a podobně se nic nedělá, tak nelze čekat, že se řidiči pohrnou. Další věc je třeba nekritické prosazování cyklodopravy, přestože Praha k tomu není vůbec vhodná, zužování (díky zabrání pruhu pro parkování) už tak úzkejch silnic malováním cyklopruhů zejména v místech, kde nikdy nikdo cyklistu neviděl, atd, atd. No a když se do toho přidá taková věc, jako třeba modrý zóny, který spoustu lidí donutěj z toho auta vylízt a jet MHD, tak už je to jen další kapka do už tak přeplněnýho poháru. Plus do toho různý "zájmy" politiků, zhusta jdoucích proti sobě.
A protože financování je stylem "pytlíčků", tak se nakonec zjistí, že na zlepšení nejsou peníze, protože potřebnej pytlíček, ze kterýho se daná potřebná věc smí platit, je prázdnej. Viz tvůj příklad s penězma na dopravu, ale ne na řidiče.

Logická posloupnost např. ve smyslu - budu zavádět modrý zóny - budu tím pádem mít víc lidí v MHD - budu muset MHD posílit - tedy budu muset jednak zajistit průjezdnost většího počtu spojů a jednak sehnat víc řidičů - tedy budu se muset pustit do úprav které mi tu vyšší průjezdnost zajistí a budu muset začít shánět (a udržet) řidiče - evidentně nefunguje.

Odpovědět