T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MO vypravuje na l.34 soupravu 8362+8363.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To jste mi připomněli vodou chlazené zářivky, které provozují ve vagónu jistého železničního spolku
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
olej z dveřních mechanizmů9001 píše:JirkaR: Tipuji tu vodu Nebyl problém to vidět občas i u starých T3
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
JirkaR: Tipuji tu vodu Nebyl problém to vidět občas i u starých T3
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak jsem se včera večer konečně i s dětmi svezl v té nové waně 8284. Taková normální wana, řekl bych, jen svítící pásky na skládacích krémově zbarvených dveřích na mě působí asi jako 50 let stará sci-fi. Ale no budiž...
Cestou mě ale děti upozornily na jednu drobnost, která mi nejde do hlavy: Světla v interiéru nad prostředními dveřmi (2x bílé a 1x oranžové) sice normálně svítí, ale za jízdy je zřetelně vidět jak se uvnitř krytu přelévá jakási čirá tekutina To někdo vymyslel LED s vodním chlazením, nebo do těch lampiček navzdory gumovému těsnění (a umístění v interiéru) odněkud zatéká voda? Hlava mi to nebere.
Cestou mě ale děti upozornily na jednu drobnost, která mi nejde do hlavy: Světla v interiéru nad prostředními dveřmi (2x bílé a 1x oranžové) sice normálně svítí, ale za jízdy je zřetelně vidět jak se uvnitř krytu přelévá jakási čirá tekutina To někdo vymyslel LED s vodním chlazením, nebo do těch lampiček navzdory gumovému těsnění (a umístění v interiéru) odněkud zatéká voda? Hlava mi to nebere.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Prokecl Nebo snad někde už je oficiálně, že je to schválené I na oslavném článku FB ROPIDu se pořád psalo, že to je "v plánu".demon píše:Neprokecl a bude.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Neprokecl a bude.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Když ses už prokecldemon píše:To tak nevypadá, je to jisté a je to tak v pořádku.
Tohle "prvenství" Plzni milerád přenechám...
Bude aspon nějaká změna oproti té ultrasociální verzi co vidíme v ulicích?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To platí v okamžiku, kdy ty vozy za hodinku až dvě zas nevyjíždí ven na denní...MM-Mikulovsky píše:to zcela nechápu - nočky přece řidiči odstavují na DO = do tzv. lodě si je depáci při přejezdu mohou přeházet dle libosti, jak se jim zrovna "zlíbí" je nově seřadit a případně spojit
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
to zcela nechápu - nočky přece řidiči odstavují na DO = do tzv. lodě si je depáci při přejezdu mohou přeházet dle libosti, jak se jim zrovna "zlíbí" je nově seřadit a případně spojitBobik píše:......]To si nemyslím, bo když se ráno podaří 96 předjet ve vratech 91 a přijedou oproti "papíru" (zátahovejm časům podle Dorisu) prohozený, tak depáci dost kvičej.
Ale je pravda, že netuším, zdali kvůli tomu, že přijde jiná tram jako druhej vůz předchozí už připravený, nebo protože je vepředu to, co mělo bejt vzadu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To si nemyslím, bo když se ráno podaří 96 předjet ve vratech 91 a přijedou oproti "papíru" (zátahovejm časům podle Dorisu) prohozený, tak depáci dost kvičej.Temsor píše:Spíš náhoda, že to tak při zátahu - spojovaní vyšlo
Ale je pravda, že netuším, zdali kvůli tomu, že přijde jiná tram jako druhej vůz předchozí už připravený, nebo protože je vepředu to, co mělo bejt vzadu.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co se inspirovat u T6 první/druhé výrobní série? #0026, bratislava anebo v historii u K1 ale i v např. Brně 1, 2, stěrač vpředu vlevo, vzadu vpravoBobik píše:... v základní poloze byly ramena kolmo k zemi, což tolik nevadilo, bo řidič seděl uprostřed (ale stejně to bylo "divný"), zatímco u R.P sedí drobet vlevo, takže by měl stěrač v klidový poloze přímo proti očím.
Spíš náhoda, že to tak při zátahu - spojovaní vyšloZXS91 píše:Jojo, 8326, aspoň už ji depo dává jako zadní, dnes jsem ji měl na 25Bobik píše:...No, zbylo nám ve vozovně jedno R.P s DT01 (832? tuším 6)...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vždy jde o úhel pohledu, pokud narazí náklaďák do boku 14T,15T, tak tím projede jako nůž dortem, v tomto případě dopadne mnohem lépe vůz T3..9001 píše:PeS si z toho sice dělá srandu, ale bohužel má pravdu..
Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...
Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl .
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
PeS si z toho sice dělá srandu, ale bohužel má pravdu..
Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...
Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl .
Bezpečnost T3. On někdo píše, že nemá rám atd.? Pouze je úrovni doby, kdy v Boleslavi sjížděly MBéčka... A i spousta nehod s čímkoli větším než je osobní auto dokazuje, že je "lepší" mít čelní náraz ve 14T/15T než v T3...
Zbytek se už řešil, a to námitky ze strany řidičů, které byly natvrdo shozeny pod stůl .
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano s tím se dá plně souhlasit, analog je méně poruchový a v principu jednoduší výzbroj, proto jí dodnes výhradně nakupují na východě a o digitálu nechtějí ani slyšet..myslím si, že si touto modernizací výzbroje nepomůžeme.. Jedině by stálo za úvahu jí zmodernizovat na TV Evropulz a nasadit asynchronní motory.Bobik píše:A zaplaťpánbůh za něj. Ať si kdo chce co chce říká, analog versus digitál jsou nebe a dudy.MKzB píše:Přestavba Progressu z analogu na digitál je asi jediný vedlejší modernizační krok.