Promiň, jak často tam jezdíš?demon píše:Sorry, ale to je snad logický, že preferuju vlastní bezpečí a plynulost provozu, před POTENCIONÁLNÍ bezpečností ostatních vozidel na tuctový křižovatce (narozdíl od desítek dalších křižovatek jsem tady nehodu neviděl nikdy).MM-Mikulovsky píše:= oba upřednostňujete, aby plynulý/preferovaný půjezdu TRAM nebyl (ani dočasně - byť otázka jak dlouho) omezen nutností "postání si" na SSZ nad BEZPEČNOSTÍ VŠECH VOZIDEL VYUŽÍVAJÍCÍCH minimálně 5 V MÍSTĚ SE KŘIŽUJÍCÍCH SE SMĚRŮ (nepočítám odbočovací a připojovací u Chodovské/Spořilovské zc) - já nevím jak Vy, ale já za 9 let v Praze/u DPP tam viděl následky několika srážek aut
Já tam za 9 let i několikrát:
a) "měl" (více či méně "před čumákem" TRAM) průjezd IAD (včetně velkých kamionů) přes TT při volnu na ní - jako by si to neznal s levým odbočením IAD ze souběžného pruhu = IAD "RADĚJI" VYKLIDÍ JÍZDNÍ PRUH/PROSTOR JINÉ IAD A KLIDNĚ ZABLOKUJE TT A TRAM NA NÍ!
b) (byť jen chvíli) stál než se nabourané/á silniční vozidlo/a podařilo odstranit z profilu oblouku TT!
= TO, ŽE TRAM TAM NEHODY S IAD NEMĚLY ČI JEN VYJÍMEČNĚ, BYLO SPÍŠ JEN O ŠTESTÍ A TZV. PROFESIONALITĚ SVÝCH ŘIDIČŮ, nikoliv tím, že IAD by se tam chovala k TRAM správně/bezpečně