Pracovní, služební a dispečerské vozy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Jakoby ta 90 nemohla být normální 95...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
"Všichni" hasiči DP na Palmovce...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Nabízí se otázka, jak to bude, bude-li potřeba více náhrad. Protože volná je jenom ta 90. Může bý ještě třeba 89 a 86, zbytek osmdesátek jsou služebáky. I když to by asi mohlo stačit, nevzpomínám si, že by někdy bylo potřeba mít víc jak 3 náhradní linky.Petr píše:Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Noční výlukové linky již samozřejmě řadu 60-69 nemají.... Například při stávající výluce Nuselského údolí je náhradní noční tramvaj 90.... http://www.prazsketramvaje.cz/preview.p ... 2013010202JANEK L. píše:Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Pánové klid . Udělá se jednotka Provoz Trolejbusy. Za 70k si tam klidně půjdu sednout a šéfovat těm 5 lidem
Ale vážně. Pokud to bude zatím jeden kus, tak je celkem jedno, kam to spadne... Legislativně taky není co řešit... V DP člověk co má všechny papíry pro provoz čehokoli drážního je, takže není co řešit...
Ale vážně. Pokud to bude zatím jeden kus, tak je celkem jedno, kam to spadne... Legislativně taky není co řešit... V DP člověk co má všechny papíry pro provoz čehokoli drážního je, takže není co řešit...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
bobik: jsem přesvědčen, že vyřešení technických problémů (jako palubní počítač a jeho nastavení pro přihlášení do řídícího/sledovacího systému) je značně jednodušší než vyřešení problémů vyvolaných nutností dodržet legislativu = jak kdysi z PA jezdili nejen TRAM, ale i BUS a ze Střešovic TRAM a TROLEJbusy, tak to může obdobně fungovat do budoucna s BUS a TROLEJbusy = VYPRAVOVANÉ OBOJE Z BUS GARÁŽÍ, ALE TROLEJbusy SPADAJÍCÍ POD POVRCHOVOU ELEKTRO/TRAM TRAKCI.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
No, jsem taky zvědavej, kam to spadne. Tykadlák na jednu stranu sice je taky drážní vozidlo, na druhou stranu to ale budou vypravovat busáci, ne? Takže z hlediska řízení provozu by logicky spíš měl spadat pod Audis, než pod Doris.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Uvedené by dávalo smysl - jízda pod trolejí je drážní provoz, aniž by k tomu musely sloužit ještě koleje + lanovky jsou také drážní provoz a u DPP spadají pod TRAM (mimořádnosti se řeší totiž u drah podobně, tak proč by se jejich postupy měli učit další pracovníci než ti zařazení k TRAM)Karosák píše:..... pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Volací znaky vozů tram linek jsou ve tvaru
KGX 8LL/PP. L-linka, P-pořadí. Takže náhradní noční například šedesát čtyřka druhá bude mít KGX 864/2. Nynější 90 má třeba 890/64. Žádná tykadlová linka se do DORISu zatím nepřihlásila, takže bych si nedělal nervy A nemám tucha, pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
KGX 8LL/PP. L-linka, P-pořadí. Takže náhradní noční například šedesát čtyřka druhá bude mít KGX 864/2. Nynější 90 má třeba 890/64. Žádná tykadlová linka se do DORISu zatím nepřihlásila, takže bych si nedělal nervy A nemám tucha, pod koho pak spadne provoz těchto strojů, zda pod autobusy, nebo pod tramvaje. Ale v ČS dopravákovi se psalo, že hybridy budou mít ev.č. a jejich řidiči nutnost vlastnit oprávnění k řízení drážního vozidla, páč už se nebude pod dráty jen stát, ale pohybovat se po trolejbusové stopě (ať tomu chce zelená lobby říkat jakkoliv). To provoz hodí do škatulky "dráha" a tipoval bych, že to skončí u tramvají. A o číslo se může klidně zatím podělit s řadou "náhradních nočních".
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Dotaz, noční výlukové nočky mají označení 60 - 69, pod kterou KGX jsou, když 50 - 68 jsou elekrobusy a tykadláci? Díky
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Asi jo. Když jsem si to podle těchto údajů propočítával, tak to vychází, že na m2 vychází zhruba něco přes 1,5 l vody. To zn. při 3 okruzích na trať je to asi 5 l na m2. To by asi při "normálním" počasí mohlo stačit, když to občas proleje nějaký ten deštík. Při větších a delších vedrech by to asi chtělo víc.
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Nejde o to prolít trávík durch, stačí malá ale pravidelná závlaha každý den. V současné době se zkušebně zalévají tratě ve Vršovicích, Černokostelecká, Evropská a Podbaba. Tramvaj doplňuje vodu na Pankráci, Strašnicích a Vokovicích.
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
S49 má na výšku nějakých 15cm? Na trávník je to málo, ale než se to proleje vodou naskrz, tak to chvíli trvá. Dva tři průjezdy to určitě neprolejí skrz, spíš to steče po povrchu...
Do vyprahlého truhlíku za oknem cca 15x70 klidně vyleju 2 litry a skrz nic neproteče.
Do vyprahlého truhlíku za oknem cca 15x70 klidně vyleju 2 litry a skrz nic neproteče.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Já teda nejsem žádný zahradník, ale ono je otázka, kolik ten koberec bez hlíny pojme vody. Jestli to množství, jakým se to teď kropí, neni zároveň oním maximemvlakoň píše:Jednou zalít pořádně
Re: Pracovní, služební a dispečerské vozy
Jen takový nápad: Aby tráva přežila, šlo by to střídat třeba ob 2-3 dny. Jednou zalít pořádně (víckrát to samé místo), další noc do jiné části Prahy atd.