Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak nám vzniká v Jaromírově ulici pěkný nový „pomníček". Těch 9 BKV-panelů tam asi opravdu zůstane.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Má někdo tušení, kdy začne TSK na tom mostě přes Rokytku něco dělat
Touto etapou pokračuje komplexní rekonstrukce Zenklovy ulice, zahájená PVS (Pražskou vodohospodářskou společností) v průběhu letošního roku. S předstihem musí být zahájena náročná sanace mostu přes Rokytku – kulturní historické památky. Na ní bude
navazovat rekonstrukce tramvajové trati prováděné Dopravním podnikem hl. m .Prahy v období 01 – 10/2018 a následné rekonstrukce vozovek a chodníků prováděné TSK a.s. (předpoklad 03/18 – 06/19)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dle mapy.cz je rozdelano cca 840 m a zbyva dodelat 680 m. Postup by měl byt ale rychlejsi, bo se nebude cekat na mostare.demon píše:Za měsíc a půl ? Tak 75% je kolejí hotovo a kanalizace je už tušim komplet.
Času dost.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Za měsíc a půl ? Tak 75% je kolejí hotovo a kanalizace je už tušim komplet.
Času dost.
Času dost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: vtip vtipný, ale já myslel právě koleje.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mezi bagry přece jezdíte po reko běžně. Když tam bude kolej napevno tak není co řešitvon Špilberk píše:Nusle v obrazech...
Musím říct, že ve mně pomalinku začínají hlodat pochybnosti o termínu 9.12.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nusle v obrazech...
Musím říct, že ve mně pomalinku začínají hlodat pochybnosti o termínu 9.12.
Musím říct, že ve mně pomalinku začínají hlodat pochybnosti o termínu 9.12.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nikoliv já jsem pro dodržování jednoho ze základních právníh principů:Oponent píše:MM-M:
Ty předpisy jsou hezky napsané. Pro malé město, kde se jednou za několik let zavře jedna ulice a v těch ostatních je spousta kapacity navíc, je to i použitelné. Takže jsi pro okamžité zastavení provozu na třetině tramvajové sítě v Praze a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce
A já myslel, že tu máme tramvaje pro to, aby vozily lidi...
"následkem činnu (zakázaného - ať již právem trestním, přestupkovým nebo jiným/občanským) je i následek, který by nenastal bez působení jiné/tzv. třetí osoby"
= JE-LI ZAKÁZÁNO, ABY SE NA TRAMVAJOVÉM PÁSE VYSKYTOVALO NĚCO TZV. PEVNÉHO/STOJÍCÍHO - AŤ JIŽ TECHNICKÁ SOUČÁST KOMUNIKACE (COŽ JSOU I DOČASNÉ/PŘENOSNÉ ZNAČKY NEBO OHRAZENÍ VÝKOPŮ) NEBO STOJÍCÍ/PARKUJÍCÍ VOZIDLO, TAK PROSTĚ ZA BOČNÍ MAXIMÁLNĚ CENTIMETROVÝ (MNOHDY SPÍŠE MILIMETROVÝ) STŘET S TÍM NEMŮŽE BÝT ODPOVĚDNÝ ŘIDIČ TRAMVAJE
Jenže v ČR mu je ta odpovědnost přičítána/vnucována příslušnými (vyšetřujícími) orgány (zároveň odpovědnými za nezajištění bezpečnosti na té silnici/TT) a on se jí musí pracně, a to ještě ve vlastním volnu, bránit znalostí příslušných předpisů (místo, aby přijatelné pracovní podmínky a tedy i právní ochranu mu zajistil zaměstnavatel, který z toho bude "těžit" nehrazením škody na cizým majetku z vlastních pojistek a obdržení plné náhrady za sebevětší škodu na vlastním majetku od protistrany/její pojišťovny, zatímco v případě uznání/"hození" vinny na svého zaměstnance nemá nárok na náhradu své škody od něj/z jeho pojistky více jek 4,5násobek jeho hrubé měsíční mzdy a uplatnění svých pojistek pro náhradu škody cizí se jistě odráží ve výši pojistného na další pojistné období)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdepak, třetina řidičů přece chybí, takže konečně bude normální plný stav...Oponent píše:a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM-M:
Ty předpisy jsou hezky napsané. Pro malé město, kde se jednou za několik let zavře jedna ulice a v těch ostatních je spousta kapacity navíc, je to i použitelné. Takže jsi pro okamžité zastavení provozu na třetině tramvajové sítě v Praze a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce
A já myslel, že tu máme tramvaje pro to, aby vozily lidi...
Ty předpisy jsou hezky napsané. Pro malé město, kde se jednou za několik let zavře jedna ulice a v těch ostatních je spousta kapacity navíc, je to i použitelné. Takže jsi pro okamžité zastavení provozu na třetině tramvajové sítě v Praze a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce
A já myslel, že tu máme tramvaje pro to, aby vozily lidi...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ne ne. S hlukem to nemá co dělat. 13 byla ukončena na Zvonařce kvůli výluce v Nuslích. A pokračovala tam i po zavedení 6 přes IPP (stále odůvodněno výlukou Nusle -viz stránky dpp).
A nakonec byla v rámci zavedení 23 odkloněna do Vršovic.
A nakonec byla v rámci zavedení 23 odkloněna do Vršovic.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
13 na Zvonařce myslím souvisela s kauzou hluk (kolaudace Bělehradské).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já měl za to, že po čas loňské výluky na Spořilov byla linka 13 výlukově zkrácena na Zvoanřku, aby na Synkáči mohly obracet 11+14 a že její stálá, byť neprojížděná, trasa byla na Synkáč.
Na DPP je jenom zmíněná trvalá změna LV od 25.3. (tj. od ukončení letošní výluky na Spořiov), po které 13 jezdí místo na Bruselskou na Mírák. Jinak nic.
Na DPP je jenom zmíněná trvalá změna LV od 25.3. (tj. od ukončení letošní výluky na Spořiov), po které 13 jezdí místo na Bruselskou na Mírák. Jinak nic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nebyla "náhodou" Zvonařka STÁLOU KONEČNOU (minimálně od září 2016) l. 13 do doby zavedení nostalgické linky 23?thriller2 píše:Prosím vás, vzpomenete si na výluku z počátku tohoto roku (Plynárna Michle - Spořiov)? 11 a 14 končily na kaliforňanu u plynárny, to je mi jasný, ale kromě toho linka 13 tehdy končila na Zvonařce. Pamatuje si někdo proč? A nekončila ta 13 na Zvonařce náhodou i minulý rok během rekonstrukce trati na Spořilov a nezůstala ona 13 na Zvonařce i přes vánoce, kdy se rekonstrukce na cca měsíc zastavila?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Prosím vás, vzpomenete si na výluku z počátku tohoto roku (Plynárna Michle - Spořiov)? 11 a 14 končily na kaliforňanu u plynárny, to je mi jasný, ale kromě toho linka 13 tehdy končila na Zvonařce. Pamatuje si někdo proč? A nekončila ta 13 na Zvonařce náhodou i minulý rok během rekonstrukce trati na Spořilov a nezůstala ona 13 na Zvonařce i přes vánoce, kdy se rekonstrukce na cca měsíc zastavila?