Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
V. Ložek
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 18.12.2006 22:17

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od V. Ložek » 09.11.2017 23:28

Tak nám vzniká v Jaromírově ulici pěkný nový „pomníček". Těch 9 BKV-panelů tam asi opravdu zůstane.
BKV_Jaromirova.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.11.2017 16:12

Má někdo tušení, kdy začne TSK na tom mostě přes Rokytku něco dělat :?:
Touto etapou pokračuje komplexní rekonstrukce Zenklovy ulice, zahájená PVS (Pražskou vodohospodářskou společností) v průběhu letošního roku. S předstihem musí být zahájena náročná sanace mostu přes Rokytku – kulturní historické památky. Na ní bude
navazovat rekonstrukce tramvajové trati prováděné Dopravním podnikem hl. m .Prahy v období 01 – 10/2018 a následné rekonstrukce vozovek a chodníků prováděné TSK a.s. (předpoklad 03/18 – 06/19)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 16.10.2017 21:08

demon píše:Za měsíc a půl ? Tak 75% je kolejí hotovo a kanalizace je už tušim komplet.
Času dost.
Dle mapy.cz je rozdelano cca 840 m a zbyva dodelat 680 m. Postup by měl byt ale rychlejsi, bo se nebude cekat na mostare.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 16.10.2017 20:00

Za měsíc a půl ? Tak 75% je kolejí hotovo a kanalizace je už tušim komplet.
Času dost.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.10.2017 18:58

9001: vtip vtipný, ale já myslel právě koleje. :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.10.2017 11:15

von Špilberk píše:Nusle v obrazech...
Musím říct, že ve mně pomalinku začínají hlodat pochybnosti o termínu 9.12. :-k
Mezi bagry přece jezdíte po reko běžně. Když tam bude kolej napevno tak není co řešit :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.10.2017 8:17

Nusle v obrazech...
Musím říct, že ve mně pomalinku začínají hlodat pochybnosti o termínu 9.12. :-k

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.10.2017 23:07

Oponent píše:MM-M:
Ty předpisy jsou hezky napsané. Pro malé město, kde se jednou za několik let zavře jedna ulice a v těch ostatních je spousta kapacity navíc, je to i použitelné. Takže jsi pro okamžité zastavení provozu na třetině tramvajové sítě v Praze a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce :D :) :shock: :? :(
A já myslel, že tu máme tramvaje pro to, aby vozily lidi...
Nikoliv já jsem pro dodržování jednoho ze základních právníh principů:
"následkem činnu (zakázaného - ať již právem trestním, přestupkovým nebo jiným/občanským) je i následek, který by nenastal bez působení jiné/tzv. třetí osoby"
= JE-LI ZAKÁZÁNO, ABY SE NA TRAMVAJOVÉM PÁSE VYSKYTOVALO NĚCO TZV. PEVNÉHO/STOJÍCÍHO - AŤ JIŽ TECHNICKÁ SOUČÁST KOMUNIKACE (COŽ JSOU I DOČASNÉ/PŘENOSNÉ ZNAČKY NEBO OHRAZENÍ VÝKOPŮ) NEBO STOJÍCÍ/PARKUJÍCÍ VOZIDLO, TAK PROSTĚ ZA BOČNÍ MAXIMÁLNĚ CENTIMETROVÝ (MNOHDY SPÍŠE MILIMETROVÝ) STŘET S TÍM NEMŮŽE BÝT ODPOVĚDNÝ ŘIDIČ TRAMVAJE :!: :!:
Jenže v ČR mu je ta odpovědnost přičítána/vnucována příslušnými (vyšetřujícími) orgány (zároveň odpovědnými za nezajištění bezpečnosti na té silnici/TT) a on se jí musí pracně, a to ještě ve vlastním volnu, bránit znalostí příslušných předpisů (místo, aby přijatelné pracovní podmínky a tedy i právní ochranu mu zajistil zaměstnavatel, který z toho bude "těžit" nehrazením škody na cizým majetku z vlastních pojistek a obdržení plné náhrady za sebevětší škodu na vlastním majetku od protistrany/její pojišťovny, zatímco v případě uznání/"hození" vinny na svého zaměstnance nemá nárok na náhradu své škody od něj/z jeho pojistky více jek 4,5násobek jeho hrubé měsíční mzdy a uplatnění svých pojistek pro náhradu škody cizí se jistě odráží ve výši pojistného na další pojistné období) :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 04.10.2017 21:46

Oponent píše:a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce :D :) :shock: :? :(
Kdepak, třetina řidičů přece chybí, takže konečně bude normální plný stav... :lol:

Oponent
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 08.11.2007 21:05

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Oponent » 04.10.2017 20:34

MM-M:
Ty předpisy jsou hezky napsané. Pro malé město, kde se jednou za několik let zavře jedna ulice a v těch ostatních je spousta kapacity navíc, je to i použitelné. Takže jsi pro okamžité zastavení provozu na třetině tramvajové sítě v Praze a propuštění třetiny řidičů tramvají z práce :D :) :shock: :? :(
A já myslel, že tu máme tramvaje pro to, aby vozily lidi...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 04.10.2017 18:36

Ne ne. S hlukem to nemá co dělat. 13 byla ukončena na Zvonařce kvůli výluce v Nuslích. A pokračovala tam i po zavedení 6 přes IPP (stále odůvodněno výlukou Nusle -viz stránky dpp).
A nakonec byla v rámci zavedení 23 odkloněna do Vršovic.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 04.10.2017 15:42

13 na Zvonařce myslím souvisela s kauzou hluk (kolaudace Bělehradské).

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 04.10.2017 15:13

Já měl za to, že po čas loňské výluky na Spořilov byla linka 13 výlukově zkrácena na Zvoanřku, aby na Synkáči mohly obracet 11+14 a že její stálá, byť neprojížděná, trasa byla na Synkáč.

Na DPP je jenom zmíněná trvalá změna LV od 25.3. (tj. od ukončení letošní výluky na Spořiov), po které 13 jezdí místo na Bruselskou na Mírák. Jinak nic.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.10.2017 14:42

thriller2 píše:Prosím vás, vzpomenete si na výluku z počátku tohoto roku (Plynárna Michle - Spořiov)? 11 a 14 končily na kaliforňanu u plynárny, to je mi jasný, ale kromě toho linka 13 tehdy končila na Zvonařce. Pamatuje si někdo proč? A nekončila ta 13 na Zvonařce náhodou i minulý rok během rekonstrukce trati na Spořilov a nezůstala ona 13 na Zvonařce i přes vánoce, kdy se rekonstrukce na cca měsíc zastavila?
A nebyla "náhodou" Zvonařka STÁLOU KONEČNOU (minimálně od září 2016) l. 13 do doby zavedení nostalgické linky 23?

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 04.10.2017 13:39

Prosím vás, vzpomenete si na výluku z počátku tohoto roku (Plynárna Michle - Spořiov)? 11 a 14 končily na kaliforňanu u plynárny, to je mi jasný, ale kromě toho linka 13 tehdy končila na Zvonařce. Pamatuje si někdo proč? A nekončila ta 13 na Zvonařce náhodou i minulý rok během rekonstrukce trati na Spořilov a nezůstala ona 13 na Zvonařce i přes vánoce, kdy se rekonstrukce na cca měsíc zastavila?

Odpovědět