Pražské trolejbusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
P_V: Naopak tím, že si přiděláš pantograf a staneš se drážním vozidlem tě naopak brutálně úředně zatíží, takže fakt nevím čím by si kdo pomohl. To už je trest sám o sobě. A Tr mimo stopy se bez RZ už nějaký ten pátek po republice bez problémů pohybují. Kde vidíš výhody tebou navrhovaného "tuningu"?
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
Co se týče možnosti provozu trolejbusu mimo dráhu, tak naše legislativa poněkud zaspala, protože již před desítkami let se při výlukách občas používal přívěs s dieselagregátem.
Re: Pražské trolejbusy
Ano, mohl, ale jenom pokud mu to DU schválí.
Re: Pražské trolejbusy
V tom případě by to ale chtělo uplatňovat důsledně, že když vozidlo opustí úředně schválenou trasu, tak už není na "dráze" a RZ mít musí. To by si pak každej mohl přidělat na zahrádku pantograf a tvrdit, že na něj polovina předpisů neplatí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
To se neřeší . Stejně jako v Plzni měli už 10-15 lety trolejbusy s dieselemMPL píše:I když se může pohybovat i bez té "dráhy"?9001 píše:P_V : Oficiálně je to trolejbus = drážní vozidlo, takže nemusí
Re: Pražské trolejbusy
I když se může pohybovat i bez té "dráhy"?9001 píše:P_V : Oficiálně je to trolejbus = drážní vozidlo, takže nemusí
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
Není spíš problém s komunikací? Protože na Prosecké se od dob jejího propadu pořád něco kutá, tak je dost možné, že tam budou kutat ještě dál...Radek píše:Možná kolize se sítěmi, co se nestihly přeložit?P_V píše: Pak mi není jasné, proč je ta trať sestavena tak provizorně. Třeba ty čtyři počáteční podpěry, které nejsou osazené v zemi, ale stojí na mocně překážejících bednách
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
Možná kolize se sítěmi, co se nestihly přeložit?P_V píše: Pak mi není jasné, proč je ta trať sestavena tak provizorně. Třeba ty čtyři počáteční podpěry, které nejsou osazené v zemi, ale stojí na mocně překážejících bednách
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
P_V : Oficiálně je to trolejbus = drážní vozidlo, takže nemusí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
kasme:
Jo z Brna - zde článek s fotkami i textem: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/1 ... -trolejbus
P_V: dle odkazovaného textu "natrolejovací stříšky" jsou v prostoru zastávek, tak nevím co nazýváš "širou tratí", ale je tam také, že 1. pokus natrolejení se nepodařil, právě pro chybějící značení,kde zastavit na silnici.
Jo z Brna - zde článek s fotkami i textem: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/1 ... -trolejbus
P_V: dle odkazovaného textu "natrolejovací stříšky" jsou v prostoru zastávek, tak nevím co nazýváš "širou tratí", ale je tam také, že 1. pokus natrolejení se nepodařil, právě pro chybějící značení,kde zastavit na silnici.
Re: Pražské trolejbusy
To může jezdit bez espézetky?
Naváděcí stříšky mi přijdou docela krátké na to, že je to na širé silnici. Tady aby si na cestě udělali značku, aby řidič věděl, kde přesně zastavit.
Pak mi není jasné, proč je ta trať sestavena tak provizorně. Třeba ty čtyři počáteční podpěry, které nejsou osazené v zemi, ale stojí na mocně překážejících bednách. Nebo měnírna umístěná tam, kde se bude kopat Libeňská spojka. Tedy ne že by stavba té silnice v následujícím desetiletí hrozila, ale pokud to má být zárodek budoucí elektrobusové sítě a ne jen něco co se za pár let sundá, tak by to na tu budoucnost myslet chtělo.
Naváděcí stříšky mi přijdou docela krátké na to, že je to na širé silnici. Tady aby si na cestě udělali značku, aby řidič věděl, kde přesně zastavit.
Pak mi není jasné, proč je ta trať sestavena tak provizorně. Třeba ty čtyři počáteční podpěry, které nejsou osazené v zemi, ale stojí na mocně překážejících bednách. Nebo měnírna umístěná tam, kde se bude kopat Libeňská spojka. Tedy ne že by stavba té silnice v následujícím desetiletí hrozila, ale pokud to má být zárodek budoucí elektrobusové sítě a ne jen něco co se za pár let sundá, tak by to na tu budoucnost myslet chtělo.
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Pražské trolejbusy
Mno, řekl bych že jeden šotouš z DP určitě budedemon píše:To spíš asi šotouši mimo DP...
Re: Pražské trolejbusy
Ano, stoji na garazi Klicov. Spatren pri zatazeni v cca 18.25ZXS91 píše:Na Klíčově si vrabci štěbetají, že dorazil dáreček ze Šalingradu
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pražské trolejbusy
Na Klíčově si vrabci štěbetají, že dorazil dáreček ze Šalingradu