Humor
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Humor
papírnictví v podchodu u Muzea
https://i.nahraj.to/f/1UDq.jpg
https://i.nahraj.to/f/1UDq.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Humor
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pr ... 011855_mis
Takhle ty parkoviště P+R asi fungovat nebudou.Na záchytném parkovišti na pražském Opatově se vybírá za den stání místo 20 nově 850 korun
Re: Humor
Číňan vzal preferenci MHD do vlastních rukou.
https://zpravy.idnes.cz/cina-muz-doprav ... anicni_bur
https://zpravy.idnes.cz/cina-muz-doprav ... anicni_bur
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Humor
Hlavně u ostřejších oblouků ten žláběk právě onu přídržnici supluje. Právě proto jsou na všech obloucích od určitého poloměru žlábkové kolejnice, byť okolí je na bezžlábku (oblouk na Hládkov, oblouk Dubečská-Na Padesátém...). A "žlábek" na S49 třeba na přejezdech opravdu slouží jen k tomu, aby vymezil prostor pro okolek, stačí si všimnout, že v provozech, kde žlábkové kolejnice (moc, nebo vůbec) nepoužívají, přídržnice mají.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
To hlavně nevykládej ve městech jako Liberec, kde mají kolejnic i víceMM-Mikulovsky píše:PS: mi věci znalí (i bez titulu) víme, že:
- kolej se skládá ze dvou kolejnic a pražců či betonové desky (pokud nejsou jen spojené a pložené tzv. naboso)
- kolejnice:
a) má vždy tzv. hlavu, po níž jedou kola kolejových vozidel
Žlábkem jsou vedené okolky ? Já měl za to, že ty v něm sice jsou, ale vedené jsou hlavou, ke které přiléhají...MM-Mikulovsky píše:b) může mít tzv. žlábek, jímž jsou vedeny okolky kol kolejových vozidel bránící jejich posunu do boku (a tím ty vozidla držící vb dráze)
Což jak právě její ojetí dokládá, kolo se jí nedotýká ....MM-Mikulovsky píše:c) má-li, žlábek, tak jej ohraniču z nitřní strany koleje (od jejího středu) tzv. přídržnice, která (proti svému názvu) reálně nedrží kolejové vozidlo v dráze, ale brání vpádu zákrytu středu koleje do toho žlábku, jímž jezdí okolky kol!
To co píšeš platí u klasické přídržnice, ale u "žlábkové" to, především v oblouku neplatí, protože pak pomáhá pouze nižšímu opotřebení hlavy, protože právě pomáhá nést "zátěž", ale rozhodně bych si nedovolil tvrdit, že tramvajové kolo se nedotýká "přídržnice" u žlábkové koleje, protože se jí kolikrát dotýká a jak !
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Humor
noto víš, to bude ing. "všeho vědění" nikoliv příslušného technického oboru !P_V píše:Paní poukazuje na ohlodané žlábky, nebo co tím chtěl inženýr říci?
že si např. nejvíce ekonomové myslí, že jsou všeho znalí .
PS: mi věci znalí (i bez titulu) víme, že:
- kolej se skládá ze dvou kolejnic a pražců či betonové desky (pokud nejsou jen spojené a pložené tzv. naboso)
- kolejnice:
a) má vždy tzv. hlavu, po níž jedou kola kolejových vozidel
b) může mít tzv. žlábek, jímž jsou vedeny okolky kol kolejových vozidel bránící jejich posunu do boku (a tím ty vozidla držící vb dráze)
c) má-li, žlábek, tak jej ohraniču z nitřní strany koleje (od jejího středu) tzv. přídržnice, která (proti svému názvu) reálně nedrží kolejové vozidlo v dráze, ale brání vpádu zákrytu středu koleje do toho žlábku, jímž jezdí okolky kol!