Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Narážím na rozpočtovou položku ohledně ElsnicOVova náměstí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
spíše se ptej, kdo byl Karel ELSNIC!P_V píše:..........
P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí?
- já nalezl jen: "politického funkcionáře KSČ v Libni, který byl za německé okupace dne 1. října 1941 popraven."
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Musíte se koukat do sloupce Návrh 2018, ne Celkem...
Sokolovská - Kolbenova 44 442 + později 198 606
Depo Hloubětín 28 000 + později 1 609 000
Dědina 44 000 + později 805 754
Čili do Sokolovské - Kolbenovy se jen tak lehce kopne, a ty zbylé náklady jsou procentuálně asi jen na papíry a razítka.
P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí?
Sokolovská - Kolbenova 44 442 + později 198 606
Depo Hloubětín 28 000 + později 1 609 000
Dědina 44 000 + později 805 754
Čili do Sokolovské - Kolbenovy se jen tak lehce kopne, a ty zbylé náklady jsou procentuálně asi jen na papíry a razítka.
P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono se fakt kopne do Dědiny?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... _2018.html
Zde návrh
Zde návrh
Takže RTT Táborská příští rok nebudeRTT Sokolovská - Kolbenova (Polik.Vysoč - N.Hloub) 243 049,00
RTT Vinohradská (Muzeum - Želivského) 220 000,00
RTT Zenklova 4 (Elsnicovovo nám - U Kříže) 111 980,00
Výstavba nové vozovny Hloubětín 1 637 000,00
TT Divoká Šárka- Dědinská 852 754,00
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Já bych se moc neradoval... Psal jsem na FB MČ a zatím nemají ani oficiální verzi jak to bude vypadat po reko...Osobně se začínám bát...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je mi fuk. Hlavně že ten humus konečně zavřou.9001 píše:Jak bude řešeno ukončení tramvají?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jakby. Buď se udělá přejezd na Bulovce nebo se po většinu výluky nechá část Zenklovy s kaliforňanem bez rekonstrukce a dojede se to o prázdninách za tři neděle přikompletní uzavírce.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
když "tam" s ukončení TRAM od KO v zast. Bulovka počítaj, tak to nějak udělají!9001 píše:https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html
Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.
napadá mne několik řešení:
1.) Je to z "1a etapa 03.01.–25.03.2018" = budou další etapy RE ulice (možná až do konce roku), takže při 1 z několika etap netřeba vytrhat celý příslušný úsek TT = pod zast. Bulovka může dočasně zůstat dostatečný úsek s BKV pro instalaci Californienu!
2.) v Brně běžně instalují Californieny i v OKS, které v potřebném místě dočasně "obdrží" zákrytové panely (podsypané a obsypané štěrkem)
3.) pamatuješ "TRAMvajovou Lanovku" (krátký úsek ježděný obousměrnými KT tam a zpět s řidiči v obou kabinách) před pár lety Strossmayerovo nám. - Letenské nám. nebo Kartlovo nám.- IPP v posledních pár letech? = obě měly v úseku jednu mezizastávku a tu druhou jezdily dokonce přece vlaky 2xKT!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html
Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.
Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Reálné použití stejně muselo být dost o hubu vzhledem k celkem silnému provozu od Čechova náměstí... A předpokládám, že nějaké delší odstavení z toho důvodu taky bylo mimo...
Ve smyslu Jaromíre na funkci to mít vliv nebude. Rostlináře? No to už vůbec
Ve smyslu Jaromíre na funkci to mít vliv nebude. Rostlináře? No to už vůbec
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bydlím poblíž - využily se při relativně nedávné reko na Vršovické, kdy se nejdřív l.37 otáčela po poslední zachované koleji od Koh-i-nooru, a když v posledních dnech etapy vybourali už i tu, tak se pak na 37 vypravovaly KT a otáčely se směrem od Čecháče právě na tom přejezdu (je někde i foto). Ale to spíš jen pro přesnost, byla to asi spíš náhoda že poblíž přejezdy byly, tak se nejspíš jen ušetřila práce s Kaliforňanem.Bobik píše:Upřímně - kdy se naposledy využily?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Upřímně - kdy se naposledy využily? Matně si vzpomínám, že se tam otáčela souprava do protisměru v rámci natáčení nějaké reklamy na Zvonařce před asi , no, více jak pěti lety určitě, přesněji si nepamatuju. A různý "vtípky", jako postavení dvou cviček vedle sebe na rychlou fotku a honem uhnout se počítat nedají. Na odstav použít nejde, bo by to stálo na nesprávné koleji, tedy v protisměru a drobátko to tu ulici blokovalo. Na objetí taky ne, bo ono odstavený by blokovalo zastávku a do objíždějícího by nešlo nastoupit. Takže tam byly akorát 4 zbytečný vexle.Jenda1989 píše:že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to vám už nevadí?
Na Spořilově stále zůstává vnitřní nástupní, takže místo na odstav pořád je.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro mě osobně problém na úrovni toho, že v kantýně došly rohlíky a maj už jenom housky...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Promiňte pánové,
píšete tady jak je špatné, že v Minské místo vyhřívaných výhybek jsou čepovky a že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to Vám už nevadí?
Mně tedy ano, stejně jako například ve smyčce Spořilov.
píšete tady jak je špatné, že v Minské místo vyhřívaných výhybek jsou čepovky a že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to Vám už nevadí?
Mně tedy ano, stejně jako například ve smyčce Spořilov.