Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.11.2017 23:41

Narážím na rozpočtovou položku ohledně ElsnicOVova náměstí. :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.11.2017 23:34

P_V píše:..........

P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí? :)
spíše se ptej, kdo byl Karel ELSNIC!
- já nalezl jen: "politického funkcionáře KSČ v Libni, který byl za německé okupace dne 1. října 1941 popraven."

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.11.2017 20:31

Musíte se koukat do sloupce Návrh 2018, ne Celkem...

Sokolovská - Kolbenova 44 442 + později 198 606
Depo Hloubětín 28 000 + později 1 609 000
Dědina 44 000 + později 805 754

Čili do Sokolovské - Kolbenovy se jen tak lehce kopne, a ty zbylé náklady jsou procentuálně asi jen na papíry a razítka.

P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí? :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.11.2017 20:03

Ono se fakt kopne do Dědiny? :shock:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.11.2017 14:29

http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... _2018.html
Zde návrh Z:arrow:
RTT Sokolovská - Kolbenova (Polik.Vysoč - N.Hloub) 243 049,00
RTT Vinohradská (Muzeum - Želivského) 220 000,00
RTT Zenklova 4 (Elsnicovovo nám - U Kříže) 111 980,00
Výstavba nové vozovny Hloubětín 1 637 000,00
TT Divoká Šárka- Dědinská 852 754,00
Takže RTT Táborská příští rok nebude :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.11.2017 20:05

Von: Já bych se moc neradoval... Psal jsem na FB MČ a zatím nemají ani oficiální verzi jak to bude vypadat po reko...Osobně se začínám bát...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.11.2017 14:06

9001 píše:Jak bude řešeno ukončení tramvají?
To je mi fuk. Hlavně že ten humus konečně zavřou. :smt041 :smt041

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 28.11.2017 21:57

Jakby. Buď se udělá přejezd na Bulovce nebo se po většinu výluky nechá část Zenklovy s kaliforňanem bez rekonstrukce a dojede se to o prázdninách za tři neděle přikompletní uzavírce.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.11.2017 21:51

9001 píše:https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html

Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.
když "tam" s ukončení TRAM od KO v zast. Bulovka počítaj, tak to nějak udělají!

napadá mne několik řešení:
1.) Je to z "1a etapa 03.01.–25.03.2018" = budou další etapy RE ulice (možná až do konce roku), takže při 1 z několika etap netřeba vytrhat celý příslušný úsek TT = pod zast. Bulovka může dočasně zůstat dostatečný úsek s BKV pro instalaci Californienu!
2.) v Brně běžně instalují Californieny i v OKS, které v potřebném místě dočasně "obdrží" zákrytové panely (podsypané a obsypané štěrkem)
3.) pamatuješ "TRAMvajovou Lanovku" (krátký úsek ježděný obousměrnými KT tam a zpět s řidiči v obou kabinách) před pár lety Strossmayerovo nám. - Letenské nám. nebo Kartlovo nám.- IPP v posledních pár letech? = obě měly v úseku jednu mezizastávku a tu druhou jezdily dokonce přece vlaky 2xKT!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.11.2017 20:46

https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html

Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.11.2017 14:51

Reálné použití stejně muselo být dost o hubu vzhledem k celkem silnému provozu od Čechova náměstí... A předpokládám, že nějaké delší odstavení z toho důvodu taky bylo mimo...

Ve smyslu Jaromíre na funkci to mít vliv nebude. Rostlináře? No to už vůbec :twisted:

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 148
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od JirkaR » 28.11.2017 13:40

Bobik píše:Upřímně - kdy se naposledy využily?
Bydlím poblíž - využily se při relativně nedávné reko na Vršovické, kdy se nejdřív l.37 otáčela po poslední zachované koleji od Koh-i-nooru, a když v posledních dnech etapy vybourali už i tu, tak se pak na 37 vypravovaly KT a otáčely se směrem od Čecháče právě na tom přejezdu (je někde i foto). Ale to spíš jen pro přesnost, byla to asi spíš náhoda že poblíž přejezdy byly, tak se nejspíš jen ušetřila práce s Kaliforňanem.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 28.11.2017 6:36

Jenda1989 píše:že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to vám už nevadí?
Upřímně - kdy se naposledy využily? Matně si vzpomínám, že se tam otáčela souprava do protisměru v rámci natáčení nějaké reklamy na Zvonařce před asi , no, více jak pěti lety určitě, přesněji si nepamatuju. A různý "vtípky", jako postavení dvou cviček vedle sebe na rychlou fotku a honem uhnout se počítat nedají. Na odstav použít nejde, bo by to stálo na nesprávné koleji, tedy v protisměru a drobátko to tu ulici blokovalo. Na objetí taky ne, bo ono odstavený by blokovalo zastávku a do objíždějícího by nešlo nastoupit. Takže tam byly akorát 4 zbytečný vexle.

Na Spořilově stále zůstává vnitřní nástupní, takže místo na odstav pořád je.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 28.11.2017 6:34

Pro mě osobně problém na úrovni toho, že v kantýně došly rohlíky a maj už jenom housky... :?

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 27.11.2017 23:00

Promiňte pánové,
píšete tady jak je špatné, že v Minské místo vyhřívaných výhybek jsou čepovky a že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to Vám už nevadí?

Mně tedy ano, stejně jako například ve smyčce Spořilov.

Odpovědět