Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 09.1.2018 8:00

Vozovna Hloubětín... Co bude dál?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2018010701
Bohužel zcela aktuální výsledky kontinuálně prováděného monitorování stavu konstrukce střechy haly již neumožňují garantovat bezpečný provoz haly. Z tohoto důvodu pražský Dopravní podnik od poloviny ledna 2018 přistupuje k úplnému uzavření haly pro provoz tramvají.

#-o #-o Nedostatek řidičů, nedostatek vozů, nedostatek vozoven, nedostatek dobrých zpráv... :roll:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod kruťák v 26.12.2017 22:00

No že se pokreje, co je potřeba, v ten čas, kdy je potřeba, aby vycházely přestávky atd. Neznám konkrétní situaci, uvidíme za týden :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 26.12.2017 21:52

A smysl těch přejezdů?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod kruťák v 26.12.2017 21:33

9001: Hádám, že to nebude zátah, ale přejezd na linku 17.
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod 9001 v 26.12.2017 19:27

Jaký mají smysl zátahy v SO+NE v 9:41 do Kobylis?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod demon v 26.12.2017 19:08

Dva vozy se budou denně měnit, ráno vyjedou z HL a zatáhnou do KO a naopak.
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 26.12.2017 17:29

Odsud bude lepší odhad.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod Radek v 26.12.2017 17:24

Odhadnuto z LJŘ deponace bude. Ale část pořadí z HL
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Linka 30

Odeslatod 8750 v 26.12.2017 16:59

Budou se kvůli výluce Palmovka - Bulovka přesouvat nějaké KTN z HL do KO pro snížení výjezdových a zátahových kilometrů na 30? Nebo aspoň odstavování mezi R/O částí šejdra nebo výměnný způsob typu jeden den deponace v KO, druhý den v HL?
Uživatelský avatar
8750
Uživatel
 
Založen: 17.12.2005 14:54

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 25.12.2017 10:51

Za vánoční dárek v podobě upraveného stavu vozů děkuji. Tak šťastné a veselé... :D
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod von Špilberk v 23.10.2017 13:31

http://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-servis/501619/vozovna-hloubetin-bude-mit-novou-strechu-oprav-se-dockaji-i-dalsi-vozovny.html
...Opravu vozovny v Hloubětíně má DPP naplánovánu na roky 2019 až 2021...
Na Žižkově se bude opravovat v příštím roce a ve Strašnicích v roce 2019...
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod MM-Mikulovsky v 08.9.2017 18:00

Když se podíváme na str.225 na členitost střechy/lodí remízovací haly HL, tak zjistíme, že 1. a 2. loď stále po 5kolejích, 3. - prostřední loď nově 7kolejí, 4. loď jen se dvěmi kolejemi majícími za vraty po 1 stanovišti údržby pro KB vůz, 5. loď se 3 nově průjezdnými kolejemi - každá se 2 stanovišti údržby pro KB vůz.

Pokud by se více přebudovala tzv. harfa, tak nové 3 prostřední lodě 2 až 4 (koleje 6 až 19) by mohly mít čelo/vrata cca o 35m vysunuté vpřed, čímž by se kapacita navýšila o stání pro 14 KB vozů (2 z toho by navyšovaly kapacitu stanovišť údržby - každá kolej údržby by měla 2 stanoviště).

EDIT: Upraven oodkaz na přebudování harfy HL - koleje 18 a 19 se stanovišti údržby napojeny na "páteřní" kolej jako plánované další 3 (20 - 22) se stanovišti údržby, které mají však být (narozdíl od těch dvou) průjezdné.
Naposledy upravil MM-Mikulovsky dne 08.9.2017 18:58, celkově upraveno 1
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod P_V v 08.9.2017 10:45

Na stranách 219 a 221 je to rozkresleno. Nynější kapacita je 142 sól nebo 71 kloubů pod střechou. Nově se do hal vejde 61 kloubů a venku dalších 9 + 2 sóla, což je šul nul. K tomu možnost zaskládat ty dílny a myčku, ale to se asi využívat moc nebude. Takže ano, kapacita naroste, ale trochu nepraktickým způsobem. Kdyby ta energetika byla kdekoli jinde, místa by tam bylo víc.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod MM-Mikulovsky v 08.9.2017 10:07

P_V napsal:Kapacita poklesne díky slušně dimenzované hale údržby. ......
Jestli na str.175(z 227) vidím dobře tak:
1.) sice hala DO místo dosavadních 7mi kolejí 18-25
2.) ovšem koleje 1 - 11 prodlouženy každá o délku pro jednu soupravu/KB vůz cca 32m = nová kapacita pro 11 souprav/KB vozů
3.) dále navíc místo dosavadních přístaveb na západě haly (např. někdejší kantýna, výpravna, ordinace psycholožky atd.) 3 nové odstavné koleje (jen nechápu proč nad nimi alespoň nevidím plánován přístřešek navazující na halu), které pojmou 1x 3 soupravy/KB vozy a 2x 2soupravy/KB vozy a 1 sólo k nim = nová kapacita pro 7 souprav/KB vozů a 2 sóla k tomu
4.) 8 stanovišť pro soupravy/KB vozy v hale údržby - počítám, že při zatažení všech (denních i nočních) vlaků by nezůstala prázdná

Z:arrow: Zruší se sice odstav v cca 1a1/2 haly/lodi o 7mi kolejích pro 3 soupravy/KB vozy = celkem 14 takových vlaků, ale naopak vybuduje se nová možnost odstavu v jiných místech pro 18 souprav/KB vozů + 2 sóla k tomu
a navíc v původním místě se bude moct na pozicích pro opravy odstavit pod střechou ještě 8 souprav/KB vozů.

#-o JÁ TAM TEDY MÍSTO SNÍŽENÍ ODSTAVNÉ KAPACITY VIDÍM JEJÍ NAVÝŠENÍ O MÍSTO PRO 2 SÓLO a 2 KB TRAMVAJE :!:

PS: Ovšem netvrdím, že (zejména za "cenu" jiného uspořádání kolejového větvení - tzv. harfy) nešlo vymyslet možnost ještě větší odstavné kapacity - byť (jako se praktikuje v zimě na PA) celé(ho) 1 soupravy/KB vozu před vraty skoro každé koleje haly.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Odeslatod P_V v 08.9.2017 8:21

Kapacita poklesne díky slušně dimenzované hale údržby. Čekal jsem nějaké lepší využití prostoru na západ od hal, ale oni tam do místa, kde by se koleje mohly (třeba až ve vzdálenější budoucnosti) dál větvit, dali trafostanici.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: vencavasek a 1 návštěvník

cron