Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nebál bych se toho. Když jsem si přečetl článek v DPK o RTT v Nuslích, nabyl jsem dojmu, že mys bude i na Fidlovačce ZC. Až když jsem četl dále, tak jsem pochopil, že mys jen DC (logicky). Podobné to může být i Kříže. A Vosmíkových bych viděl ZC mys a DC vídeň
Jinak nám nějak utichl Újezd a Vítězná statečně hnije a vlhne...
Jinak nám nějak utichl Újezd a Vítězná statečně hnije a vlhne...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... stali.html
Něco k Zenklově:
Vosmíkových jako mysy, dejme tomu.
Ale U Kříže jako mysy A obě zastávky To bude slušná ucpávka.
Takže na začátku listopadu zavřeli půlku mostu a pak přestali pracovat, aby počkali, až se to zavře úplně. Jsem natvrdlý jen já nebo to někdo chápePro bezproblémové vymístění inženýrských sítí bylo nezbytné počkat na navazující rekonstrukci silnice, aby zásah u mostu nebránil nezbytným přípravám. „Čekali jsme na neprůjezdnost tramvajové trati, bude totiž nezbytné z mostu odstranit celý svršek a zasahovat uvnitř mostu...
Něco k Zenklově:
Pokud se Stejskalova přesune před zámeček na ostrůvky, bude to rozhodně .Zastávky Stejskalova budou přesunuty před libeňskou sokolovnu a budou je tvořit dva bezbariérové ostrůvky. TSK rovněž plánuje rekonstrukci zastávek Vosmíkových a U Kříže, které budou nově bezbariérové v podobě mysů, namísto původního nástupu z vozovky či bariérového ostrůvku.
Vosmíkových jako mysy, dejme tomu.
Ale U Kříže jako mysy A obě zastávky To bude slušná ucpávka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Od Rokytky po Proseckou bude w-tram. Zbytek nové kolejnice NT1 na pražcích. Ke změně geometrie dojde. Celý úsek bude s asfaltovým krytem.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
parrot: Jak píše Von, MČ to prezentuje trochu jinak, takže kde je pravda
Takže nás čeká klasický kočkopes asi...
Takže nás čeká klasický kočkopes asi...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevím, kdy naposledy jste na Zenklově byl, ale rekonstrukce různých sítí tam v různých úsecích už probíhají nebo dokonce proběhly a skončily.parrot píše: A protože není v nejbližší době v plánu rekonstrukce inženýrských sítí...
+
https://www.praha8.cz/Rekonstrukce-Zenk ... pa-1a.html
V la. etapě budou práce probíhat ve třech úsecích zároveň. V prvním úseku Stejskalova – Horovo náměstí dojde nejprve k rekonstrukci vodovodů a kanalizace. Posléze budou rekonstruovány tramvajové koleje a v poslední řadě dojde k obnově povrchů vozovky i chodníků. Ve druhém úseku Prosecká–Vosmíkových bude probíhat rekonstrukce vodovodů a kanalizace. Ostatní práce zde budou následovat až v dalších etapách. Ve třetím úseku Primátorská – Na Korábě dojde k rekonstrukci kanalizace. Navíc bude pokračovat rekonstrukce mostu na Elsnicově náměstí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kluci k té rekonstrukci. Z ofiko zdrojů DPP už zaznělo někdy před půl až 3/4 rokem, že se trať nerozpadá, ale že se už definitivně rozpadla (viz neplánované MÚ v poslední době vzniklé špatným technickým stavem kolejiva a vyhnilých BKV panelů). A protože není v nejbližší době v plánu rekonstrukce inženýrských sítí, tak DPP přistoupil na rekonstrukci tratě uložené na pražcích, aby se dala trať právě během rekonstrukce vodovodu, kanalizace a nevím čeho všeho ještě snadno rozebrat. Proto nečekejte žádný w-tram, ani přeložky a podobně. V tomto se DPP musím zastat, že rekonstrukce je proto, že už další provozní stav trati je neudržitelný. Zvolila se nejúspornější varianta (rozebíratelná trať a znovu využití pražců a kolejiva), a taky se jedná o reakci na nečinnost Městské části s provedením rekonstrukce celé ulice.von Špilberk píše:Ale Libeňská spojka zasahuje do TT až u Kříže. Takže úsek od Elznicova náměstí, přes Stejskalovu až k podjezdům by klidně mohl být w-tram. Hlavně by se něco mohlo udělat s esíčkem pod zámečkem, tam je rozhodně dost místa na lepší vedení TT.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale Libeňská spojka zasahuje do TT až u Kříže. Takže úsek od Elznicova náměstí, přes Stejskalovu až k podjezdům by klidně mohl být w-tram. Hlavně by se něco mohlo udělat s esíčkem pod zámečkem, tam je rozhodně dost místa na lepší vedení TT.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle mě to bude stále stejně hnusné, jen s tím rozdílem, že místo kostek bude asfalt kvůli hluku. Žádná snaha o odstranění kolizních míst s auty, protože přeci za mufnáct let bude Libeňská spojka, stejně jako během uplynulých 40 let. Takže asi nemají čím se chlubit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Petr: Spíš narážím na mlčenlivost MČ i DPP s vizualizacemi jak to bude vypadat. Sice se objevily 3 fotky, ale tam dokonce u libenského zámečku chyběly koleje
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na prosto dopředu veřejně dostupná informace, že Zenklova se bude dělat ve stylu Náměstí Bratří Synků. Tedy vytěžené nepoškozené pražce a nové kolejnice. Důvod? Stejně jako u Synkáče. Snadná rozebíratelnost konstrukce v případě zahájení stavby tunelů (u Synkáče Metra)... Takže naopak palec nahoru za dobré hospodaření (y)9001 píše:Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ne, jsou to úplně normální železobetonové pražce s patinou pro žlábkové kolejivo, které se nijak nedrolí a nevidím důvod je nevyužít. Ostatně třeba rekonstruovaná trať na Čechově náměstí je také na vytěžených pražcích a nevidím žádné vady.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, pokud těm švelům nic není, bylo by plýtvání je vyhodit.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono je šetřit a "šetřit" a máš-li na mysli ty vytěžené pražce, tak to je rozhodně odůvodněná úspora na správném místě. Cokoliv jiného by se naopak dalo označit jako plýtvání.9001 píše:Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
s těmi vytěženými pražci si mě teda dostal, ale něco mi matně vrtá hlavou, že jsme tu už v minulosti diskutovali o informaci z tisku, že Zenklova má být TT na pražcích se zákrytem (asfalt/dlažba/panely?), což jsem si snad odůvodňoval jednodušší rozebratelností a opětovným složením minimálně samotných kolejí v případě potřeby výkopů kvůli výstavbě tzv. Blanky 2.Karosák píše:V Braníku se připravuje Zenklova. Jsou to i obloukové díly a na jednom z konců jsem našel popisek a šipku "Kobylisy". Za zmínku stojí i fakt, že pražce jsou vytěžené (asi ex Komoko).