Moderátor: TRAM-FÓRUM
Kruhák ne, to by v našich podmínkách, kde se původně dobrá myšlenka dokáže totálně zmrvit, bylo víc škody, než užitku. Stačí vidět různý "vesnický" kruháky, kde má problém se vytočit i trabant, případně se tam dá jet rovně....9001 napsal:Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák...
MOp napsal:Náhled a ukázka by nebyla?
Radek napsal:... nyní vyšla třetí, k výročí Ústředních dílen.
Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy napsal:Tato iniciativa vzniká jako reakce na neutěšenou situaci v Dopravním podniku hl. m. Prahy, která začíná ohrožovat životaschopnost celé dopravní společnosti. Na tomto stavu se dlouhodobě podepisuje neschopnost pražské politické reprezentace stabilizovat vrcholový management firmy a vytvořit tým odborníků, který by byl způsobilý společnost efektivně řídit. Svůj díl odpovědnosti nesou odborové organizace, které rezignovaly na svou povinnost hájit zájmy zaměstnanců a ztratily zájem táhnout za jeden provaz. V neposlední řadě je potřeba upozornit na nezájem novinářské obce, která nemá odvahu a odbornou erudovanost zabývat se miliardovými kauzami, které v důsledku výše uvedeného přerostly do obludných rozměrů.
Vnitropodnikový časopis DP-kontakt se stal propagandistickým plátkem, kde si někteří manažeři doslova pěstují kult osobnosti místo toho, aby dali prostor pro věcnou diskuzi a objektivně informovali o všech aspektech dopraváckého života. Vozovny jsou napěchovány desítkami nových tramvají ze Škoda Transportation, které pro fatální technické obtíže nemohou jezdit. Nikomu nevadí, že je v této hromadě šrotu už utopeno více než 6 miliard korun z veřejných zdrojů. Stejně tak se nikdo nepozastavuje nad tím, že autobusové garáže přestaly zvládat vypravování autobusů pro nedostatek řidičů. Jediným zájmem managementu a města je, aby se o tom nemluvilo.
Tato inciativa si klade za úkol jmenování vyšetřovací komise na vládní úrovni České republiky, aby bylo objasněno, proč se v prostorách Dopravního podniku hl. m. Prahy hromadí jedny z nejdražších tramvajových vozů na světě a nejsou schopny plnit účel, pro který byly pořízeny. Manažeři dopravce a politici města, kteří jsou odpovědni za tento tristní stav, který nemá jinde na světě obdoby, musí být pojmenováni a potrestáni. Také není možné brečet, že nejsou peníze na mzdy a zároveň utápět desítky a stovky miliónů korun v nesmyslných projektech jako je např. trolejbusová trať pro jeden nefungující elektrobus nebo chystaná demolice a výstavba nového tramvajového depa, které by bylo možné opravit jen za zlomek ceny.
Iniciativa „Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy“ přivítá jakékoliv Vaše podněty, které mohou pomoci stabilizovat největší pražskou společnost tak, aby pražští dopraváci opět nabyli prestiže, kterou po desítky let budovali jejich předchůdci.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků