Pražské metro

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.1.2018 12:36

Jirka píše:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO POUHÉ ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ KROMĚ ZABZAŘ I AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.1.2018 12:36

Jirka píše:Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o
TAKZE DNES MÁŠ V TUNELU =M=B 2 SYSTÉMY = JEDEN STARÝ SLOUŽÍCÍ JEN JAKO ZABZAŘ A DALŠÍ NOVÝ SCHOPNÝ TAKÉ AUTOMATICKY VÉST VLAK = jako zdá se mi jednodušší pořechod mezi nimi, že v jeden den se jezdí s funkčním starým a v druhý po běžné provozní výluce s novým než, aby běžely oba současně, OVŠEM K ZAPNUTÍ NOVÉHO POTŘEBUJEŠ SNAD MÍT HARDWER SYSTÉMU NAINSTALOVÁN NA TRATI I VŠECH VOZIDLECH :!:

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Příspěvek od Jirka » 06.1.2018 12:25

MM-Mikulovsky píše:
Jirka píše:Na to jsi přišel jak?
52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA Z:arrow: JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!
Tak znova: Jak jsi přišel na to, že je potřeba mít pro provoz s AVV předělány všechny soupravy? A jak uvedlo všechno naráz do provozu? Do té doby bychom chodili tunely pěšky? #-o

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.1.2018 12:14

Jirka píše:
MM-Mikulovsky píše:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?
52vlaků : 12 vlaků ŠT PŘIZPŮSOBENÝCH PO JEDNOM MĚSÍRNĚ = 4 ROKY A 4 MĚSÍCE, PO NICHŽ BUDOU K UVEFDENÉMU ZPŮSOBU ŘÍZENÍ PŘIPRAVENY VŠECHNY VOZIDLA Z:arrow: JAKO VŠAK NECHÁPU, PROČ PŘI TÉTO RYCHLOSTI OSAZOVÁNÍ SYSTÉMU PRVNĚ SE DĚLALA TRAŤOVÁ ČÁST A PAK VOZOVÁ, NEBOLI OSAZOVÁNÍ NEMOHLO PROBÍHAT SOUČASNĚ, ABY SE NÁSLEDNĚ SPOLEČNĚ NARÁZ UVEDLO DO PROVOZU!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 06.1.2018 12:08

Jirka píše:
MM-Mikulovsky píše:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?
52 vlaků x 1 měsíc/kus je 52 měsíců, což je lehce 4,5 roku :devilsmokin

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Pražské metro

Příspěvek od Jirka » 06.1.2018 11:06

MM-Mikulovsky píše:to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let
Na to jsi přišel jak?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 06.1.2018 10:34

MM: Já bych se tak nesmál... Všechno je o penězích a pokud se najde ekonom, který ti udělá jasnou statistiku, že zavedení bude stát 1 mld. (čísla čistě pro příklad), ale mzdy řidičů stojí 0,5 mld ročně, takže máme za tři roky +, tak si myslím, že se najde někdo kdo to protlačí...

Druhý problém je psychologie. Lidi se bojí, že tam člověk nesedí ... A upřímně kdo kdy viděl kokpit například A380, tak by se hodně divil :lol:, ale to je vedlejší. I když i tam se ukázalo, že ten člověk je sakra potřeba, pokud se něco posxxx viz Quantas

Osobně jsem velkým odpůrcem autonomního řízení u povrchové dopravy... Upřímě nechápu, jak někdo může vypustit auto bez řidiče, ale z vlaku jsou všichni připosraní, přitom na ten vlak působí 1000 věcí, ale na to auto tak miliarda... V metru díky jeho praktickému oddělení až tak úplně nejsem...

Ovšem pořád zůstává otázka zda se to opravdu vyplatí... Protože systém potřebuje údržbu, ta elektronika taky není nesmrtelná, takže aby to ve výsledku REÁLNĚ nevyšlo dráž, než provoz s fíry...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.1.2018 9:40

Syrda píše:........... Rekonstrukce vozové části ZZ na všech 52 vlacích linky B bude probíhat ve Škodovce rychlostí 1 souprava za měsíc.
to máme tedy ještě do zpuštění automatického vedení vlaku s nutným dohledem strojvedoucího na =M=B skoro 5let = tímto tempem ani v pražském metru není reálné plné nahrazení strojvedoucích plnou automatikou vlaků dříve jak za 100 let, což je více jak 3 noásobek doby po níž GŘ DPP sní o nesmyslné plně automatické i povrchové MHD :lol:

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Pražské metro

Příspěvek od Syrda » 06.1.2018 8:51

Fotka je z linky B, kde je stále ARS. Ta dveře vůbec neřeší (max. brání otevření za jízdy), stejně jako přesnost zastavení. ARS řeší max. rychlost a volnost traťových oddílů. V současné době je téměř dokončená instalace nového ZZ (novější verze LZA, tedy toho co je na lince A). Rekonstrukce vozové části ZZ na všech 52 vlacích linky B bude probíhat ve Škodovce rychlostí 1 souprava za měsíc.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Příspěvek od von Špilberk » 06.1.2018 7:20

Nalezeno a ukradeno na těch internetech... :shock: :shock:
(nikdy bych nečekal, že zabezpečovačka dovolí otevřít dveře, když není celý vlak ve stanici)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.12.2017 19:16

Na Černém Mostě spadl člověk do kolejiště metra, zlomil si nohu
https://praha.idnes.cz/metro-linka-b-pr ... zpravy_rsr

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Pražské metro

Příspěvek od cwapa » 20.12.2017 14:54


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Pražské metro

Příspěvek od von Špilberk » 20.12.2017 7:55

http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... enkou.html
Rekonstrukce stanice se bude muset opravit... :roll:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.12.2017 9:45

Muž v Motole skočil do kolejiště metra, část trasy A půl hodiny stála
https://www.novinky.cz/krimi/457803-muz ... stala.html

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražské metro

Příspěvek od 9001 » 29.10.2017 10:56

Honí body... Potom vyprasku co ČSSD dostala není moc daleko od krachu a tak je potřeba se trochu zviditelnit...

Odpovědět