
P.S. - to už je počátek té umělé inteligence? Baba houkla odjezd, tak tramvaj jela? Ostatně není to tak dávno, co pan generální tvrdil něco o MHD bez řidičů - už to začalo? Mám se bát?

Moderátor: TRAM-FÓRUM
Příčinou byla podle vyjádření DPP i Škody kombinace poruch komunikace (vyvolaná špatným impedančním přizpůsobením komunikační sběrnice CAN) ...
Nestandardní chování nemělo vliv na bezpečnostní obvody vozidla. Vůz korektně reagoval na povel „maximální provozní brzda, nouzová brzda i záchranná brzda
Dopravní podnik nechal neplánovaně zkontrolovat všechny tramvaje řady 14T, veřejnosti známé jako Porsche. Stalo se tak poté, co se jeden vůz nečekaně na konečné po restartu systému rozjel
Myslím, že na FB - FOŘTovi jeho předání do KO bylo, ale fakt nestíhám vnímat vše, kde jsem co viděl a zde to není.Karosák napsal:Nikde jsem to nepostřehl, ale už nám frčí na lince 17 druhý facelift
mart337 napsal:trainzjohny napsal:Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.
Tohle celkem chápu, akorát jsem si nemyslel, že jsou ty limity tak na hraně, že by se tam taková malá úprava nedala udělat.
Navíc když nad tím tak přemýšlím, tak v zásadě - mnou navrhovaný stav - jedna řada sedaček po každé straně odpovídá adekvátně starému stavu, akorát těch sedících je tam asi míň a při tom zabírají cca stejně místa. A stojících lidí podle mne moc nepřibude. Takže podle mne to vyjde skoro stejně jako starý stav a nebo o něco malinko horší, pokud se ten pás pro stojící rozšíří o ta kolena.
trainzjohny napsal:Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.
Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.mart337 napsal:demon napsal: To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.
To mi chceš tvrdit, že se tak dramaticky změní nápravové tlaky, když se do článku postaví deset patnáct lidí místo čtyř sedících? Podle mne se těch cca 500 kg na nápravu ztratí v davu. Spíš asi budou brblat lidi, že je míň míst k sezení. Ale ta čtyři místa by mohli přežít za lepší komfort při cestování.
demon napsal: To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.
To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...mart337 napsal:Takže já bych opravdu zrušil ty dvousedáky, alespoň v tom inkriminovaném prvním článku a v ostatních dvou je trochu omezil, ať se tam vejde a projde víc lidí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků