Tak ty dva chytrolíni to nejspíš nepochopí, ale ty bys snad mohl - prostě to za současný situace technicky nejde. Ostatně v samotným článku je to zmiňovaný, cituji: "Bourání střechy bude provedeno odstřelem pro zajištění bezpečnosti, kterou není možné garantovat při odstraňování křehké konstrukce střechy rozebíráním.". Přeloženo do češtiny - hrozí, že jakmile se do toho jednou šáhne, tak to spadne nekontrolovatelně celý, čili se to musí vyhodit do luftu. A při bourání odstřelem nelze zaručit nepoškození přilehlých přístavků, ostatně to nelze zaručit tak jako tak, protože, opět cituji (popisek obrázku 10): "Problematická je jejich vysoká stavební provázanost se samotnou lodí". Z čehož vyplývá, že nejenom trafačka, ale i zázemí depa se musí stěhovat tak jako tak. Takže on ten "zlomek ceny" nám náhle utěšeně narůstá, že?MM-Mikulovsky píše: Tak ono jen "zhodit" stávající sřechu remízní haly a POSTAVIT PŘESNĚ NA JEJÍM MÍSTĚ JAKOUKOLIV LEHKOU (A ONA V NÁVRHU PŘESTAVBY/VÝSTAVBY CELÉ VOZOVNY JE PRÁVĚ TATO) KONSTRUKCI by rozhodně stálo zlomek z 1 - 1,5 miliardy Kč, v kterých jsou náklady na přesun (= výstavbu nové a zbourání staré) trafostanice i dílen + "překopání" (oddálení od sebe sousedních) kolejí v prostoru cca 1,5 současné lodě haly!
Ostatně čo je to taká lehká konštrukcia za zlomek ceny, Kefalín? Jedině snad plechová bouda ve stylu hypermarketu (kde padá střecha, jen trochu nasněží). Tak tohle rozhodně nestavět.