Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 15.1.2018 16:18
Jsem trochu skeptický
Při kvalitě některý silnic podle mě řidičům ani nedojde, že to je nějaké výchovné, ale prostě další díra. Navíc co si budeme nalhávat i příčné prahy jdou mnohdy vzít v 50 bez nějakého extra efektu pro komfort...
Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák
. To je daleko efektivnější a méně násilné.
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 10.1.2018 18:00
MOp píše:
Náhled a ukázka by nebyla?
Dám to sem záměrně jen z mobilu a v mizerném rozlišení, ať není problém s autorskými právy. Kdyby to i tak vadilo, klidně ať admini smažou.
Celkem 20 stran i s obálkou, cena 40 Kč.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 10.1.2018 17:34
Radek píše:... nyní vyšla třetí, k výročí Ústředních dílen.
Náhled a ukázka by nebyla?
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 10.1.2018 16:54
Po brožurách o vozovnách Pankrác a Motol vyšla nyní třetí, k výročí Ústředních dílen.
Je docela škoda, že oproti dřívějšímu "hutnému" čtení se brožury omezily na pár stránek, v případě ÚD s překlepy i špatně čitelnými popisky. Ale hlavně že na grafiku byla najatá speciální firma.
Tak nezbývá než si spravit chuť starými vydáními.
Nezlobím se na autora, myslím, že z jeho hlavy to nebude.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 05.1.2018 18:21
Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy píše:Tato iniciativa vzniká jako reakce na neutěšenou situaci v Dopravním podniku hl. m. Prahy, která začíná ohrožovat životaschopnost celé dopravní společnosti. Na tomto stavu se dlouhodobě podepisuje neschopnost pražské politické reprezentace stabilizovat vrcholový management firmy a vytvořit tým odborníků, který by byl způsobilý společnost efektivně řídit. Svůj díl odpovědnosti nesou odborové organizace, které rezignovaly na svou povinnost hájit zájmy zaměstnanců a ztratily zájem táhnout za jeden provaz. V neposlední řadě je potřeba upozornit na nezájem novinářské obce, která nemá odvahu a odbornou erudovanost zabývat se miliardovými kauzami, které v důsledku výše uvedeného přerostly do obludných rozměrů.
Vnitropodnikový časopis DP-kontakt se stal propagandistickým plátkem, kde si někteří manažeři doslova pěstují kult osobnosti místo toho, aby dali prostor pro věcnou diskuzi a objektivně informovali o všech aspektech dopraváckého života. Vozovny jsou napěchovány desítkami nových tramvají ze Škoda Transportation, které pro fatální technické obtíže nemohou jezdit. Nikomu nevadí, že je v této hromadě šrotu už utopeno více než 6 miliard korun z veřejných zdrojů. Stejně tak se nikdo nepozastavuje nad tím, že autobusové garáže přestaly zvládat vypravování autobusů pro nedostatek řidičů. Jediným zájmem managementu a města je, aby se o tom nemluvilo.
Tato inciativa si klade za úkol jmenování vyšetřovací komise na vládní úrovni České republiky, aby bylo objasněno, proč se v prostorách Dopravního podniku hl. m. Prahy hromadí jedny z nejdražších tramvajových vozů na světě a nejsou schopny plnit účel, pro který byly pořízeny. Manažeři dopravce a politici města, kteří jsou odpovědni za tento tristní stav, který nemá jinde na světě obdoby, musí být pojmenováni a potrestáni. Také není možné brečet, že nejsou peníze na mzdy a zároveň utápět desítky a stovky miliónů korun v nesmyslných projektech jako je např. trolejbusová trať pro jeden nefungující elektrobus nebo chystaná demolice a výstavba nového tramvajového depa, které by bylo možné opravit jen za zlomek ceny.
Iniciativa „Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy“ přivítá jakékoliv Vaše podněty, které mohou pomoci stabilizovat největší pražskou společnost tak, aby pražští dopraváci opět nabyli prestiže, kterou po desítky let budovali jejich předchůdci.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 29.11.2017 20:04
Von: Tak můj názor na současnou radnici je myslím dost známý
Kéž by tenhle leták byla největší investiční akce vyhozená do koše, tak si myslím, všichni tleskáme...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 29.11.2017 14:02
9001 píše:Von: Dle webu počátek 2019 s pracemi na 4,5 roku.
Jo děkuji, najít web umím a číst taky.
Jen jsem asi blbej, protože jaksi neumím ocenit, že město utrácí v roce 2017 peníze za leták k akci, o které si pak přečtu, že možná začne za 2 roky a možná skončí za 6.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 28.11.2017 20:03
Von: Dle webu počátek 2019 s pracemi na 4,5 roku.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 28.11.2017 15:52
Tentokrát raději bez letopočtu...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 23.10.2017 6:29
demon píše:Nehledal bych za tim nějaký "vlastní pašaliky"...
No, za "pašalik" považuju i něco ve smyslu "já mám funkci, já jsem někdo", byť je ta funkce třeba co do vlivu sebenicotnější. A OO s deseti členy (obrazně) stačí na to, aby dokázala tak akorát škodit, byť si její představení myslí bůhvíjak nebojují za lidi.
Ostatně víme o čem mluvíme...
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 22.10.2017 20:25
Bobik píše:No já mám spíš pocit, že se příliš mnoho energie věnuje žabomyším válkám mezi sebou a snaze o udržení vlastních pašaliků. Nějaká přílišná spolupráce mezi OO a snaha o koordinovaný postup mi teda nepřijde.
Ano, některé sektářské OO (teď narážim na nejmenovanou motolskou) je schopna předložit požadavky ze kterých nehodlá ustoupit ani o píď (například navýšení o 30%), takže s takovými se skutečně jen velmi těžko hledá kompromis.
Nehledal bych za tim nějaký "vlastní pašaliky"...
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 22.10.2017 19:59
von Špilberk píše:vzhledem ke konjunktuře a všeobecnému nedostatku zaměstnanců mají všichni zaměstnanci nebývalou příležitost snažit se vyrazit ze svého chlebodárce co nejlepší podmínky (platové i jiné). Takže je škoda se o to nepokusit.
No, alespoň někdo to chápe.
demon píše:Já mam teda pocit, že něco takovýho probíhá v naprosto každym vyjednávání...
No já mám spíš pocit, že se příliš mnoho energie věnuje žabomyším válkám mezi sebou a snaze o udržení vlastních pašaliků. Nějaká přílišná spolupráce mezi OO a snaha o koordinovaný postup mi teda nepřijde.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 21.10.2017 21:12
von Špilberk píše:Já bych napsal něco jiného: vzhledem ke konjunktuře a všeobecnému nedostatku zaměstnanců mají všichni zaměstnanci
nebývalou příležitost snažit se vyrazit ze svého chlebodárce co nejlepší podmínky (platové i jiné). Takže je škoda se o to nepokusit.
Bohužel, když je ve firmě 25 OO, tak to půjde ztuha.
Já mam teda pocit, že něco takovýho probíhá v naprosto každym vyjednávání, jen je třeba nepodlehnout dojmu, že všechno co si každá z 25 OO navymejšlí, musí být nutně vedením odkýváno.
Z toho co tady čtu, by jeden nabyl dojmu, že snad nabízený prebendy někdo z odborů odmítá...