Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Co se nevešlo. Pokud chcete znát názory jiných i na netramvajová témata, ptejte se zde. Máte něco, o co se chcete podělit s ostatními? Pak pište sem...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Kolikrát jste byli v Muzeu MHD ve vozovně Střešovice?

Nebyl
49
13%
Jednou
52
14%
2-3x
70
19%
3-5x
58
16%
Více než 5x/nespočetněkrát
108
30%
Klikací koutek
16
4%
 
Celkem hlasů : 353

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod von Špilberk v 30.1.2018 10:38

von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod Bobik v 16.1.2018 19:32

Nojo, jenže to těm dobroserům nevysvětlíš... #-o
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod vlakoň v 16.1.2018 10:27

Thriller2: Přesně takhle to funguje. Pamatuju doby dávno minulé, každodenní přecházení dvoupruhu, když se ještě jezdilo legálně 60. Po snížení rychlosti se dalo přejít hůř.
vlakoň
Uživatel
 
Založen: 01.12.2007 22:57

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod thriller2 v 16.1.2018 7:39

Takže, když se buzerující retardér osvědčí na Moravě, tak nám ho dají třeba i k Benešovu. Jenže, co jsem vykoukal z občasných jízd kolem Benešova, tak při 50 vznikne souvislá kolona pomalu jedoucích vozidel, mezi kterými chodec nemá šanci pojít. Zatímco při 70 (jak tam 99 % řidičů jezdí) jsou v koloně občas díry, kterými se dá silnice přeběhnout. Jestli je v Branišovicích silnej provoz, tak vynucování padesátky k bezpečnějšímu přecházení nepovede.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod kruťák v 15.1.2018 23:40

Pokud jsem se díval na správné místo, tak to je némlich ten samý případ, taky tam je jenom misto pro přecházení :D
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod thriller2 v 15.1.2018 23:32

Aha, takže je to naprostá pícˇovina, jako lpět na dodržování padesátky u místa na přecházení na obchvatu Benešova.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod P_V v 15.1.2018 22:55

Ten článek je lehce zavádějící. Ono to není v obci Branišovice, ono je to na silničním obchvatu obce. Značka obec je až na sjezdu. V místě kde je autobusová zastávka, si osadili na úseku 250 metrů značku 50. A protože na to řidiči nedbají, tak chtějí přitvrdit. Férovější by asi bylo za ty obecní peníze pořídit semafor pro chodce na tlačítka a ne zátaras.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod Bobik v 15.1.2018 21:25

9001 napsal:Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák...
Kruhák ne, to by v našich podmínkách, kde se původně dobrá myšlenka dokáže totálně zmrvit, bylo víc škody, než užitku. Stačí vidět různý "vesnický" kruháky, kde má problém se vytočit i trabant, případně se tam dá jet rovně....
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod 9001 v 15.1.2018 16:18



Jsem trochu skeptický :lol: Při kvalitě některý silnic podle mě řidičům ani nedojde, že to je nějaké výchovné, ale prostě další díra. Navíc co si budeme nalhávat i příčné prahy jdou mnohdy vzít v 50 bez nějakého extra efektu pro komfort...

Škoda, že se spíš nepovedlo prosadit "španělský" model a nacpat tam kruhák :-). To je daleko efektivnější a méně násilné.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.


Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod Radek v 10.1.2018 18:00

MOp napsal:Náhled a ukázka by nebyla?

Dám to sem záměrně jen z mobilu a v mizerném rozlišení, ať není problém s autorskými právy. Kdyby to i tak vadilo, klidně ať admini smažou.
Celkem 20 stran i s obálkou, cena 40 Kč.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod MOp v 10.1.2018 17:34

Radek napsal:... nyní vyšla třetí, k výročí Ústředních dílen.

Náhled a ukázka by nebyla?
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod Radek v 10.1.2018 16:54

Po brožurách o vozovnách Pankrác a Motol vyšla nyní třetí, k výročí Ústředních dílen.
Je docela škoda, že oproti dřívějšímu "hutnému" čtení se brožury omezily na pár stránek, v případě ÚD s překlepy i špatně čitelnými popisky. Ale hlavně že na grafiku byla najatá speciální firma. :cry:
Tak nezbývá než si spravit chuť starými vydáními.
Nezlobím se na autora, myslím, že z jeho hlavy to nebude. :)
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod von Špilberk v 06.1.2018 8:02

Díky odkazu jsem si mohl přečíst i další výživný text: https://jankralik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=641843
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.1.2018 18:21

Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy napsal:Tato iniciativa vzniká jako reakce na neutěšenou situaci v Dopravním podniku hl. m. Prahy, která začíná ohrožovat životaschopnost celé dopravní společnosti. Na tomto stavu se dlouhodobě podepisuje neschopnost pražské politické reprezentace stabilizovat vrcholový management firmy a vytvořit tým odborníků, který by byl způsobilý společnost efektivně řídit. Svůj díl odpovědnosti nesou odborové organizace, které rezignovaly na svou povinnost hájit zájmy zaměstnanců a ztratily zájem táhnout za jeden provaz. V neposlední řadě je potřeba upozornit na nezájem novinářské obce, která nemá odvahu a odbornou erudovanost zabývat se miliardovými kauzami, které v důsledku výše uvedeného přerostly do obludných rozměrů.
Vnitropodnikový časopis DP-kontakt se stal propagandistickým plátkem, kde si někteří manažeři doslova pěstují kult osobnosti místo toho, aby dali prostor pro věcnou diskuzi a objektivně informovali o všech aspektech dopraváckého života. Vozovny jsou napěchovány desítkami nových tramvají ze Škoda Transportation, které pro fatální technické obtíže nemohou jezdit. Nikomu nevadí, že je v této hromadě šrotu už utopeno více než 6 miliard korun z veřejných zdrojů. Stejně tak se nikdo nepozastavuje nad tím, že autobusové garáže přestaly zvládat vypravování autobusů pro nedostatek řidičů. Jediným zájmem managementu a města je, aby se o tom nemluvilo.
Tato inciativa si klade za úkol jmenování vyšetřovací komise na vládní úrovni České republiky, aby bylo objasněno, proč se v prostorách Dopravního podniku hl. m. Prahy hromadí jedny z nejdražších tramvajových vozů na světě a nejsou schopny plnit účel, pro který byly pořízeny. Manažeři dopravce a politici města, kteří jsou odpovědni za tento tristní stav, který nemá jinde na světě obdoby, musí být pojmenováni a potrestáni. Také není možné brečet, že nejsou peníze na mzdy a zároveň utápět desítky a stovky miliónů korun v nesmyslných projektech jako je např. trolejbusová trať pro jeden nefungující elektrobus nebo chystaná demolice a výstavba nového tramvajového depa, které by bylo možné opravit jen za zlomek ceny.
Iniciativa „Zachraňme Dopravní podnik hl. m. Prahy“ přivítá jakékoliv Vaše podněty, které mohou pomoci stabilizovat největší pražskou společnost tak, aby pražští dopraváci opět nabyli prestiže, kterou po desítky let budovali jejich předchůdci.
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků

cron