Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 22.1.2018 21:34

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Proč by někdo vystupoval z tramvaje, aby vlezl na autobus z kterého by opět přestoupil na tramvaj, když jet tou tramvají okolo je jistější časově a pro mnoho destinací bez přestupu, zatímco přes bus jsou to dvě. Pro těch 10 lidí denně co jedou Palmovka - Maniny ?! No tak to je dost brutální úlet :/

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od orky » 22.1.2018 19:01

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 21.1.2018 21:10

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Z těch 20000 lidí jich minimálně 19000 projede kamsi do hloubi Prahy 7 a rozhodně nemají cíl na Maninách, jak se tu kdosi snaží vytrvale naznačovat, takže by jim navržená vyhlídková jízda podél vody k ničemu zásadnímu nepomohla, ale pouze by dublovala funkční náhradní dopravu.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od prochy2 » 21.1.2018 20:59

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Potenciál na využití této linky není možné počítat z celkového tranzitu, ale maximálně z počtu vystupujících na Maninách od mostu. Resp. nástup naopak... Částečně ještě možná z Dělnické a Ortenova náměstí.

X156 je paskvil, zavřihubné pro občany od politiků. Škoda peněz... Nicméně Maniny jsou v docházkové vzdálenosti od Dělnické. Kdo si myslí, že nejsou, má právě 156 a X156.

Náhradka přes Povltavskou nebude fungovat ve špičce, kdy bude nejvíc potřeba. Její pravidelnost a jízdní doba by byla díky kolonám katastrofální.

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od vencavasek » 21.1.2018 20:55

Koukal jsem, že na mnoha místech jsou vyvěšeny jízdní řády s platností od 22.1., ale neobsahující výluku na Libeňském mostě. Takže mám třeba i kuriózní fotku JŘ linky 10 s platností od 22.1.:D (Pro úplnost dodávám, že v blízkosti Libeňského mostu jsou jízdní řády linek jedoucích na most alespoň odstraněny.)

Pozor, toto není kritika DP. Jen to zmiňuji jako zajímavost. V danou chvíli si dokonce myslím, že je to nejlepší z možných řešení. Naopak mě příjemně překvapilo, že nové platné JŘ jsou ve vyhledavačích i na portálu JŘ na internetu. A je mi jasné, že od toho zbývá ještě dlouhá cesta je dostat na zastávky.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od slonik » 21.1.2018 19:05

Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 20.1.2018 21:30

PROČ ? Protože si to takhle někdo vysnil a žádný argumenty proti ho naprosto nezajímaj.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 20.1.2018 19:57

Hlavní otázka zní PROČ ? Tohle ničemu nepomůže.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 20.1.2018 11:37

Pominu-li ucpanost trasy, tak nejsou lidi, nejsou stroje. Rozhodně ne na to, aby to mohlo jezdit v rozumném intervalu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 20.1.2018 9:37


jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od jeffer » 19.1.2018 17:33

kruťák píše:Tak to bez ironie gratuluji a tleskám =D>
Zas to neprehnať… Napríklad ešte včera visel na zastávke U Lípy (v ulici U Záběhlického zámku) stále ten vianočný. Ja viem, je to riadna diera kde jazdí jedna linka, ale aj tak.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 19.1.2018 15:01

von Špilberk píše:Koleje na Malé Straně se rozhodly nečekat na výluku a odešly již dnes. :roll:
Jak by řekl nás profesor na střední :D

Pánové tohle už je totální mrdník :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 19.1.2018 13:29

Koleje na Malé Straně se rozhodly nečekat na výluku a odešly již dnes. :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 18.1.2018 18:37

Neví někdo, na kdy je plánováno uzavření Dolínka :?: #-o :devilsmokin

P.S. : Přívoz nebude :?: 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 18.1.2018 17:18

demon píše:Jelikož Praha mnohem radši staví než opravuje, tak to všechno pojede po Dvoreckym... :devilsmokin
Současná radnice nedělá vůbec nic :evil:

Odpovědět