Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tramvaj bude spíš asi hmotný majetek než věcné břemeno.
A řekl bych, že 14T spadá nejspíš do jedné z těchto kategorií:
(2-62) 28.99.32 Kolotoče, houpačky, střelnice a ostatní pouťové atrakce
(2-64) 29.10.30 Motorová vozidla pro přepravu deseti a více osob
(2-73) 30.99.10 Ostatní dopravní prostředky a zařízení j. n.
což je všechno odpisová skupina 2, nebo nanejvýš ještě
(3-42) 30.20 Železniční lokomotivy a vozový park pokud nejsou uvedeny v jiné položce této přílohy
Dvojka se odepisuje pět let, trojka deset. Delší dobu se odepisují v podstatě jen stavby.
(Ale jsem jen prostý pasáček vepřů, takže...)
A řekl bych, že 14T spadá nejspíš do jedné z těchto kategorií:
(2-62) 28.99.32 Kolotoče, houpačky, střelnice a ostatní pouťové atrakce
(2-64) 29.10.30 Motorová vozidla pro přepravu deseti a více osob
(2-73) 30.99.10 Ostatní dopravní prostředky a zařízení j. n.
což je všechno odpisová skupina 2, nebo nanejvýš ještě
(3-42) 30.20 Železniční lokomotivy a vozový park pokud nejsou uvedeny v jiné položce této přílohy
Dvojka se odepisuje pět let, trojka deset. Delší dobu se odepisují v podstatě jen stavby.
(Ale jsem jen prostý pasáček vepřů, takže...)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
9001: Podle výročních zpráv je plánovaná životnost 14T 30 let, takže hádám, že se budou účetně odepisovat ještě dlouho.
(např. zpráva za rok 2014, strana 41, a na další straně je obecná tabulka odpisů, který nerozumím, ale je tam, že věcný břemena s cenou nad 10 milionů se odpisujou 30 let.)
(např. zpráva za rok 2014, strana 41, a na další straně je obecná tabulka odpisů, který nerozumím, ale je tam, že věcný břemena s cenou nad 10 milionů se odpisujou 30 let.)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
T6 byla polovyžilá už když ji kupovali. Musíš k tomu přičíst ještě dalších 20 let morálního zastarání, od doby kdy poprvé z ČKD vyjela hranatá vysokopodlažní tramvaj s 1/2 vodičema
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To je asi jako do Octávky z roku 2000 nacpat nezávislý topení, xenonyfricoolinek2 píše:Dala by se do 14T instalovat klimačka? Resp. je na to na střeše místo?
Ale vážně. Jaká je životnost tramvaje účetně? 20? Pokud budeme brát třeba T6 jako příklad.
Takže z tohohle pohledu jsou voze lehce okolo půlky životnosti..
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Proboha proč už takhle to má nejvyšší nápravové tlaky z vozového parku. Spíš hodit ze skály nebo prodat kdyby to nějaký pošetilec chtěl
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dala by se do 14T instalovat klimačka? Resp. je na to na střeše místo?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak hlavně že na funkci (rostlináře) to vliv nemělo....
P.S. - to už je počátek té umělé inteligence? Baba houkla odjezd, tak tramvaj jela? Ostatně není to tak dávno, co pan generální tvrdil něco o MHD bez řidičů - už to začalo? Mám se bát?
P.S. - to už je počátek té umělé inteligence? Baba houkla odjezd, tak tramvaj jela? Ostatně není to tak dávno, co pan generální tvrdil něco o MHD bez řidičů - už to začalo? Mám se bát?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
http://zdopravy.cz/dalsi-problem-s-tram ... olu-10584/
Inu přesně nevím, jak by špatný přenos po sběrnici mohlo být interpretován jako příkaz jiný. Leda že by ten přenos nebyl nijak zabezpečen, něco ve smyslu že když nesedí kontrolní součet, tak se příkaz ignoruje. Nouzová brzda se asi přenáší po zvláštním drátě a ne po sběrnici.Příčinou byla podle vyjádření DPP i Škody kombinace poruch komunikace (vyvolaná špatným impedančním přizpůsobením komunikační sběrnice CAN) ...
Nestandardní chování nemělo vliv na bezpečnostní obvody vozidla. Vůz korektně reagoval na povel „maximální provozní brzda, nouzová brzda i záchranná brzda
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80423.html
Asi "sepnutý erka"...Dopravní podnik nechal neplánovaně zkontrolovat všechny tramvaje řady 14T, veřejnosti známé jako Porsche. Stalo se tak poté, co se jeden vůz nečekaně na konečné po restartu systému rozjel
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Naděje umírá poslední. Třeba příště...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jen fáma...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Možná štěstí, že se těch vozů nestihlo ještě tolik opravit, bo nás prý čeká další challenge - objevily se praskliny i na již opravených podvozcích. Jak moc je to horký a jak moc je to pravda, ví někdo?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Myslím, že na FB - FOŘTovi jeho předání do KO bylo, ale fakt nestíhám vnímat vše, kde jsem co viděl a zde to není.Karosák píše:Nikde jsem to nepostřehl, ale už nám frčí na lince 17 druhý facelift
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nikde jsem to nepostřehl, ale už nám frčí na lince 17 druhý facelift