(P) Polské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
GOPoznalci: Máte někdo ponětí, jak teď vypadá petla Chorzow Rynek? Prý se tam mohutně modernizovalo a přesouvalo, ale nic jsem k tomu nenašel
Re: (P) Polské provozy obecně
Karosák: Nevím, co máš na mysli, ale nové Avenio má podvozek pod každým článkem, ne? To je něco jiného.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
Thriller: No já bych si přečetl něco o novém Aveniu a přecijen o této koncepci popřemýšlel
Re: (P) Polské provozy obecně
Ta krutopřísná maska z tahokovu, jako by za tím byl chladič motoru
Re: (P) Polské provozy obecně
Tak vzhledem k tomu, že tramvaj takové koncepce prostě musí mít v každým podvozkovým článku 16 sedaček, tak nesený články už tolik míst k sezení nepotřebujou. Jinak je to klasická koncepce, kterou snad žádný výrobce nevyrobil na poprvý dobře. Vzpomeňte na Combino, Kobru, Sirio, a nakonec i 14T, že. Navíc pevný podvozky, velký nápravový tlaky a v jednosměrným uspořádání půlka sedaček podvozkovejch článků směřuje dozadu. Plně nízkopodlažní trmavaj takovéto koncepce už v Evropě dělají snad všichni výrobci, takže "gratulace" polákům.
Jediný, co hodnotím dobře, je jednobarevné schema, žádné výstřední proužky nebo podobné pícchoviny. Ale tvarové řešení je strašné. Nechápu, kam zmizely ladné křivky a proč to musí vypadat jako ta Stadlerovksá metelika.
Mimochodem, dveře vypadajé stejné jako v 15T, že by stejný dodavatel?
Jediný, co hodnotím dobře, je jednobarevné schema, žádné výstřední proužky nebo podobné pícchoviny. Ale tvarové řešení je strašné. Nechápu, kam zmizely ladné křivky a proč to musí vypadat jako ta Stadlerovksá metelika.
Mimochodem, dveře vypadajé stejné jako v 15T, že by stejný dodavatel?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
A nemají Poláci volnější normy?Bobik píše:To je na tom právě ta bomba. Že někomu došlo, že to je tramvaj a ne souprava dálkový přepravy a tu druhou řadu židlí tam nedal.9001 píše:.....ale nevím co je na tom taková bomba . Vytrhat 15T druhé sedačky, tak to je to samé.....
Jinak tohle klasický případ, co klient objednal to dostal...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: (P) Polské provozy obecně
To je na tom právě ta bomba. Že někomu došlo, že to je tramvaj a ne souprava dálkový přepravy a tu druhou řadu židlí tam nedal.9001 píše:.....ale nevím co je na tom taková bomba . Vytrhat 15T druhé sedačky, tak to je to samé.....
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
Tu vzdušnost interiéru navozuje uspořádání sedadel 1+1.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
Takový hybrid mezi 14T (uspořádání článků a podvozků) a 15T (NP).Desing hezký , ale nevím co je na tom taková bomba . Vytrhat 15T druhé sedačky, tak to je to samé. Zbytek je spíš omáčka co si zákazník objedná to tam namontuju
Možná je kouzlo v ceně
P.S. ve 3:20 RT6 v protisměru slint
Možná je kouzlo v ceně
P.S. ve 3:20 RT6 v protisměru slint
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
Mám trochu obavy, že nám soudruh s PLR docela natrh
https://www.youtube.com/watch?v=miX65yH2AUQ#t=20.891425
Jasně, design je kontroverzní, nemám bližší technické informace ani osobní zkušenost, ale vzduchové vypružení a vzdušnost interiéru...první dojem z obrázků a videa je pro mě ohromující
vím, že již proběhla informace na páteři
https://www.youtube.com/watch?v=miX65yH2AUQ#t=20.891425
Jasně, design je kontroverzní, nemám bližší technické informace ani osobní zkušenost, ale vzduchové vypružení a vzdušnost interiéru...první dojem z obrázků a videa je pro mě ohromující
vím, že již proběhla informace na páteři
Re: (P) Polské provozy obecně
Nemůžu si pomoct, ale spojení brejlovec s blesky ve mně vyvolává obraz Heinricha Himmlera před zástavou SS. Jinak jsem relativně normální.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
Na nátěr to nejezdí, i když brejlovec s blesky má prý 30% výkonu navícpawel píše:aspon umi dat tramvajim jednotny nater, ne jako v praze.
Re: (P) Polské provozy obecně
aspon umi dat tramvajim jednotny nater, ne jako v praze.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
Kovozemědělec nezná mezí
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: (P) Polské provozy obecně
V GOPu mají novou vzorovou modernizaci - jednosměrný Helmut v novém designu s vloženým nízkopodlažním článkem.
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... biektywie/
http://www.tram-silesia.pl/www/index.ph ... biektywie/