No, když jsem se tedy probíral pár fotkama z Prahy a Brna, on ten rozdíl zase není až tak moc velkej. Myslím tím to, že i v Praze jsou vršky dveří schované za rámem dveřního otvoru, a že i v Brně se najdou tramvaje s dveřma do V, což je ten základní problém jak vzniká fuka. Pokavad je tram relativně nově po reko, jak jsou ty nahoře - jedna je přímo z výstavy, tak se i v Praze najdou dveře do roviny - http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/5 ... ka-v-praze.9001 píše:demon: Ne nestačí .
Brno http://foto.bmhd.cz/foto.php?6681 Stejné reko jako v Praze a vypadá, že bez fuky... Tady sice nová kastle, ale taky to jde http://foto.bmhd.cz/foto.php?7771.
Na druhou stranu stejně jako v Praze - https://www.dopravacek.eu/NEHODA-8164-8165.php, lze i v Brně najít tram s dveřmi do V kudy fouká - http://foto.bmhd.cz/foto.php?79286. Ani v Brně nemají na dveřích nějaké extra basmeky proti průvanu - http://foto.bmhd.cz/foto.php?14505. Takže by to chtělo vyjádření někoho z Brna, jestli to tam fouká či ne, když jsou dveře do V.
Takže je to asi o tom, jak se dají ty dveře seřídit. U nových vozů to jde asi lépe, otazník jak to jde u starších déle sloužících vozů, kdy jsme asi rádi, že tam ty dveře vůbec drží a nerozpadnou se - to je asi na vyjádření depa a ÚD.
Jinak tady je podle mne ten typ topení, který je lepší, než ten tunel u podlahy - http://foto.bmhd.cz/foto.php?132144. To by chtělo vyjádření někoho z Brna, jak to vytápí, jestli dostatečně či ne.